Varastetut lapset

Varastetut lapset

Käyttäjä puuheinä aloittanut aikaan 28.05.2012 klo 17:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä puuheinä kirjoittanut 28.05.2012 klo 17:02

Pojan perhe on hajonnut ja vanhemmilla on yhteishuoltajuus, mutta näköjään kaikki se mitä isien oikeuksista (tai oikeudettomuudesta) kirjoitetaan, on totta. Isä ei saa tavata Yhteishuoltajuudessa olevia lapsiaan.
Viimeinen niitti tuli, kun olin miniän luona lapsia katsomassa pari viikkoa sitten. Olen siis ollut miniän kanssa hyvissä väleissä ja hoitanut paljon neljää pientä lapsenlastani, joihin minulla on lämpimät ja läheiset välit. Vierailulla huomasin, että täällähän valmistellaan muuttoa. salaa. Puhumatta lasten isälle tai mummille mitään. Olin niin järkyttynyt, etten pystynyt asiasta alkaa puhumaan, vaan lähdin pois. Tänään ajoin autolla pihaan varmistamaan sen mitä olin arvannutkin. Ei ollut pihassa autoa, eikä ikkunoissa verhoja.
Miniä on vienyt mun lapsenlapset, enkä tiedä minne.
Multa ei miniällä ole mitään muuta syytä salata lasten olinpaikkaa, kun se, etten pääse kertomaan isälle, eli toiselle huoltajalle.
Lastenvalvoja on vaan kohautellut olkapäitään. Sos toimisto on maksanut lasten hoitoapua jonkun työntekijän muodossa, vaikka isällä olisi ollut tilaisuus ja halua hoitaa lapsiaan.
Ei miniällä muuttoonkaan olisi ollut rahaa, mutta kunta on kustantanut tämän lastenryöstön.
Näköjään äidillä on ihan rajaton valta ja kunta maksaa.
Tällaista ei pitäisi tehdä kenellekään ihmiselle. Lasten etu tämä ei todellakaan ole.