Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 23.05.2012 klo 15:55 kohteessa Aikuisen elämää

Siis tarkoitan sitä, et koska tietää et käynnit on ihan turhia. Olen nyt 3 kertaa vissiin käynyt ja joka kerta jälkeen päin tuntuu että se käynti oli turha ja se hoitaja ei oikee ymmärrä mua. Se kiinnittää huomion sellaisiin asioihin, mitkä ei oikee hän voi vaikuttaa. EN saa tukee sellaisiin…

Käyttäjä aloittanut aikaan 07.05.2012 klo 15:18 kohteessa Aikuisen elämää

On illan liven aihe. Milloin voi uskoa syöpään sairastuneen parantuneen kokonaan? Kuinka paljon olette mukana läheisenne sairaudessa? Haluatteko joskus panna kädet korville ja sanoa läheisellenne ettette enää jaksa kuulla mitään sen sairaudesta? Nuo on vaan kysymyksiä joihin on minulla on vääriä vastauksia vaan.

Käyttäjä aloittanut aikaan 21.05.2012 klo 21:37 kohteessa Aikuisen elämää

Vieläkö häntä suret vai onko hän vain kaunis muisto? Vai vihaatko vainajaasi? Käytkö usein haudalla ja miksi? Puhutko vainajallesi haudalla? Uskotko, että vielä näette toisenne?

Käyttäjä Väsynyt omainen aloittanut aikaan 14.05.2012 klo 10:49 kohteessa Aikuisen elämää

Olen eläkeikää lähestyvä nainen. Äitini, nyt jo vanhus, on koko ikänsä kärsinyt tunnetilojen voimakkaista heilahteluista ja vaikeudesta päästä sisäiseen tasapainoon esim. vastoinkäymisissä. Tähän on aikuisiällä liittynyt eriasteista masennusta, unihäiriöitä jne. Äidilläni on ollut masennus- ja/tai mielialalääkitys jo kymmeniä vuosia, ja todennäköisesti lääkitystä jatketaan koko hänen elämänsä ajan. Äidin elämässä ja…

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 22.05.2012 klo 16:23 kohteessa Aikuisen elämää

Kaikki me nykysuomen asunnon ostajat tiedämme, että asunnot maksavat. Suurin osa meistä maksaa eläkeikäänsä asti asuntoaan, ja asunnon koon valinta ja siihen otettavan mahdollisen lainan määrä on oma valinta. Minusta on ihan uskomatonta, että olen nyt kotireviirilläni välillä menettämässä hermoni yksityiselämän suojaan liittyvän loukkauksen takia. Uskoisin, että me kaikki suomalaiset…

Käyttäjä Littledog aloittanut aikaan 21.05.2012 klo 08:06 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen vastikään jäänyt sairaslomalle vakavan masennuksen ja työuupumuksen takia. Nämä eivät tulleet mitenkään puun takaa, vaan väsymystä ja voimattomuutta yms. oli minulla jo pitkän aikaa ennenkin. Nyt poden syyllisyyttä siitä, että olen tällainen kuin nyt olen. En jaksa / kykene menemään töihin ja olen sairaslomalla. Kotonakaan en saa mitään…

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 17.05.2012 klo 08:52 kohteessa Aikuisen elämää

Tuo kevätkö lienee syynä, kun välillä epäilee, onko kaikki oikeasti niin kamalan synkkää. Tähän tuo sisäinen kriitikko, jota toisaalla on nimitetty Martaksi ja Masaksi, yrittää tehdä välihuomautuksia: ”Synkkää on, älä muuta luulekaan, ei mistään kuitenkaan mitään tule!”, ”Älä nuolaise, ennenkuin tipahtaa!”, ”Itku pitkästä ilosta!” jne, tiedättehän. (Masa on lainannut suomalaisista…

Käyttäjä syyry aloittanut aikaan 17.05.2012 klo 16:01 kohteessa Aikuisen elämää

Hello I am Estonian and found this site and it seems interesting Estonia does not have this site☹️ and also want somewhere to talk about how bad my life is now☹️problem as everybody is in the money;(((( realy i hate word money here its is salary 300-500e and i dont…

Käyttäjä sunnyy aloittanut aikaan 20.05.2012 klo 21:18 kohteessa Aikuisen elämää

Kaikki alkoi siitä, kun olin yläasteella koulukiusattu. Silloin sain ahdistuskohtauksia, tuntui siltä, etten pysty nielaisemaan, ”pala kurkussa” kait… Oli todella vaikeaa syödä muiden ihmisten seurassa, kun tuntui koko ajan, että tukehdun. Yläasteen jälkeen menin lukioon, jossa sain paljon hyviä ystäviä. Ahdistus katosi, ja olin onnellinen. Nyt kuitenkin olen muuttanut uuteen…

Käyttäjä Enkuli aloittanut aikaan 20.05.2012 klo 12:52 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt on iskenyt jo täysi epätoivo. En edes tiedä miten voisin tulla enää onnelliseksi. Erosin pitkäaikaisesta avoliitosta reilu vuosi sitten pettämisen, valehtelun etc. takia. Samalla meni myös muita ihmissuhteita pilalle ja poikki sillä kaikki pettäminenkin tapahtui kaveripiirissä… Olemme välillä koittaneet exän kanssa saada asiat sovittua jotta voisimme palata yhteen, sillä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: