Kärsitkö nopeasta pissasta?

Kärsitkö nopeasta pissasta?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 11.06.2012 klo 16:32 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 11.06.2012 klo 16:32

Onkohan täällä muita sellaisia kuin mie eli että alkaa pissattaan ja sitten pitäisi heti päästä vessaan. Eikä auta mitään, että seisoo jalat ristissä, se vaan tulee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.06.2012 klo 17:47

Mulla on toi toisella puolella ongelmana, eli ulostaessa. Mut epäilen että mulla on jokin lihas tuolla alakerrassa liian löysä.

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2012 klo 05:05

No se vain on mulla hyvä ettei kakkakin tulee housuun vaan sitä pitää ängetä ihan.
Nopea pissa on töissä hankala kun pitää matkustaa linja-autolla tai olla muiden seurassa. Kuumalla pitäisi juoda paljon mutta aina pitää ensin katsoa, että onko vessaa lähellä. Jos ei ole, niin ei voida juoda ja siitä tulee paha olo.

Mulla ei ole löysät lihakset vaan aika treenatut. Ongelma on kai jotenkin pieni virtsarakko tai multa puuttuu kokonaan se säiliö ja on pelkkää putkea.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 13.06.2012 klo 08:33

Sitä sanotaan 'vessapassiksi' - eli sellaista jolla pitäisi päästä äkkiä wchen pikahädän yllättäessä. En ole nähnyt tuota, vaan kuullut, mutta kaiketi sellainen on olemassa? Eli kuin jonon ohi tarvittaessa. Eli jonkun (rakenteellisen)(tms.) syyn vuoksi sellaisen passin omaava kärsii virtsaamis- tai ulostamisongelmista, ja on oikeutettu tarvittaessa päästettäväksi wchen mitä pikimmiten.