Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Atlo aloittanut aikaan 24.05.2012 klo 00:08 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 53-vuotias nainen ja olen ollut naimisissa pian 30-vuotta ja meillä piti olla kaikki hyvin. Kolme vuotta sitten mieheni oli polvitähystyksessä ja kun tähystyksen seurauksena miehen polveen tuli bakteeri ja mieheni joutui vähentämään rakasta harrastustaan juoksemista hänen mielestä lähes olemattomiin hän masentui. Olen yrittänyt kulkea rinnalla ja tukea häntä ja…

Käyttäjä sunnyy aloittanut aikaan 22.05.2012 klo 17:57 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 19-vuotias tyttö, ja minua varhaisnuoruudessa vaivanneet ahdistuskohtaukset ovat tulleet takaisin. Olin koulukiusattu yläasteella ja tämä aiheutti minulle ahdistuskohtauksia. Kohtauksen tullessa tuntui, etten pysty nielaista. Se on hirvea tunne, kun kurkkua puristaa ja tuntuu, että kuolee siihen paikkaan. Pääsin kuitenkin eroon näistä ahdistuskohtauksista, kun lukiossa sain paljon hyviä ystäviä ja…

Käyttäjä carmilla aloittanut aikaan 30.03.2012 klo 20:29 kohteessa Aikuisen elämää

Tilanteeni on nyt tämä, rahaa on tasan 100 eukkoa tilistä jäljellä ja sillä pitäisi selvitä kolme viikkoa ja siitä yksi on lomaviikko.. Voi ystävät rakkaat, olen huomannut kuinka kekseliäitä olette niin voisitteko antaa vinkkejä vaikka siihen miten noin 5:llä eurolla päivässä tulee toimeen. En välttämättä tarvi autoa työmatkoihin joten säästän…

Käyttäjä hukkapätkä72 aloittanut aikaan 25.05.2012 klo 18:28 kohteessa Aikuisen elämää

on tosi raskasta työelämässä ja elämässä yleensäkin kun jatkuvasti pelkään tekeväni jonkun kammottavan virheen jonka seurauksena jotain kamalaa tapahtuu; joudun korvaamaan jotain, tai aiheutan jonkun onnettomuuden tms. Olen jo yhden työpaikan joutunut jättämään kun olin jatkuvasti paniikissa kaikesta. Kun paniikki iskee päälle, ei aivot toimi ja ajatus pyörii vaan kehää…

Käyttäjä Littledog aloittanut aikaan 30.05.2012 klo 15:37 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on hankala suhde kuolemaan, vai onko kenelläkään siihen ylipäätään muuunlaista suhdetta. Masentuneena pelkään koko ajan läheisteni puolesta ja toisaalta kuolema korjaa koko ajan ympäriltä ihmisiä…sattumanvaraisesti, odottamatta. Minulta on kuollut tämän vuoden puolella kaksi työtoveria. Se on paljon, jos ajattelee, että meitä on vain kolmisenkymmentä. Kumpikin odottamatta, ei kuitenkaan oman…

Käyttäjä Leijonamieli aloittanut aikaan 30.07.2008 klo 18:03 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sairastanut masennuksen jo kaksi kertaa aikaisemmin ja nyt on kolmas kerta menossa. Tai en itse asiassa oikein tiedä onko masennus ihan oikea diagnoosi. Ahdistun helposti, jännitän ja hermostun asioista etukäteen. En ole aikaisemmin ollut mikään jännittäjätyyppi ja siksi nyt ihmettelen mistä tämä johtuu. Välillä on vaikea lähteä kotoa mihinkään…

Käyttäjä Amanda2 aloittanut aikaan 20.05.2012 klo 20:35 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Miten tämänkin nyt tähän alottais… No olen 28 vuotias nainen ja elämässäni päätymässä lujaa vauhtia umpikujaan. En ole koskaan puhunut tästä tunnetilastani kenellekkään, mutta ongelmistani olen kyllä puhunut ystävilleni. En kuitenkaan enää ole tehnyt sitäkään, koska en halua pilata heidän päiväänsä sillä, että ilmaisen pahan oloni ja ehkä toivottoman…

Käyttäjä puuheinä aloittanut aikaan 28.05.2012 klo 17:02 kohteessa Aikuisen elämää

Pojan perhe on hajonnut ja vanhemmilla on yhteishuoltajuus, mutta näköjään kaikki se mitä isien oikeuksista (tai oikeudettomuudesta) kirjoitetaan, on totta. Isä ei saa tavata Yhteishuoltajuudessa olevia lapsiaan. Viimeinen niitti tuli, kun olin miniän luona lapsia katsomassa pari viikkoa sitten. Olen siis ollut miniän kanssa hyvissä väleissä ja hoitanut paljon neljää…

Käyttäjä kirsikka123 aloittanut aikaan 26.04.2012 klo 18:19 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille. Tulin tänne koska haluaisin kuulla muiden äitien / isien kokemuksia, miten olette selvinneet oman lapsen masennuksen kanssa. Minulle selvisi pari viikkoa sitten että oma rakas kohta 16 vuotias poikani on masentunut, on ollut sitä jo parisen vuotta.. Elämänhalu on ollut hänellä ihan olematon, iloa ei ole oman kertomansa…

Käyttäjä sDYxsXF aloittanut aikaan 27.05.2012 klo 15:27 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki toverit! Olisiko kenelläkään kokemuksia Suprium-lääkkeestä masennuksen hoidossa? Minulla alkoi tänään Sepram 30 mg + Suprium 50 mg.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: