skitofrenia & psykoosi | läpikäyty selvinneenä

skitofrenia & psykoosi | läpikäyty selvinneenä

Käyttäjä ambienSSI aloittanut aikaan 02.07.2012 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ambienSSI kirjoittanut 02.07.2012 klo 17:55

mulla on kaikkee mahollista , niinku , ite en luokittele harhoiksi muut ku haittaa tuottavat , kaiken muun sisäistän mielikuvitukseksi , niinku euforian tuotoksiksi , ja loogisiksi muodoiksi , tiedän erittäin paljon asioita , ku oon ite oppinu , juttelemaan sekä ajattelemaan , jopa visualisoimaan , niinku ääneen ja näkyvästi , antamaan jotain merkkejä elämästä , ja siten myös oppinut elämään , oikealla tavalla , oikea mielisesti sekä oikea oppisesti , oonkin sit huomannu että valtaosa onkin harhassa , kuten moni alan ammattilainen , nämä ei sinäänsä lisää minussa mitään , muttakun jos ”ne” huomaa mut , niin ne alkaa käymään iholle , ympäristössä vastaan tulevat ”ihmiset” alkaa muistuttamaan vangin vartijoita , kuin he haluaisivat lopettaa sinun elämän , joka muodostuu euforiasta ja logiikasta , sekä erilaisesta ajattelu tavasta , kutsuisin sitä ajattelu tapaa vastustamiseksi , tapaa jolla sit tuotetaan muutosta , muutosta esim vaikkapa sit harhoihin , ja silloin olet jo parantaja , parannat harhan mielikuvitukseksi , niinhän , eli oot jopa vapahtaja , mutta kun näitä juttuja sit juttele , niin ”ne ihmiset” muka väittää että minä laitan heidät sekas , niinku pyörittämään jotain omaa peliinsä , ja näitten tuotoksia sit ilmenee harhojen tavoin , ku ”ne ihmiset” ite ovat epästabiileja sekä vääräoppisia , enkä minä , vaikka mulla onkin diagnoosi skitsofrenia ja psykoosi alttius , ja niissä diagnooseissa just sanotaan että oon sairas jos näin näen , niin erotus vaan on se että tiedän että olevani terve , ja vain koska näin näen ! silti vaikka tiesin mihin tämä kaikki johtaa täällä päin olemassa oloa ,
keskustelun ja itse regression aloitin jo nuorena lapsena , ennenku mulla varsinaisesti avautui tämä maailma , tiedän etten itse ole vastuussa harhoista , koska ne ei tule minusta , vaan toisaalta , koin jo alku aikoina että mua yritetään tukahduttaa ja mulle tarjottiin elämässä vääriä vastauksia , niinku avattiin outoja ovia jotka ois johtanut mun elämänmuodon tuhoon , mutta olenkin vaan ajatellut että selviän niitten keskuudessa jotka niitä tuottavat , ottamalla myös hiukan itsepuolustus mekanismia mukaan , ku jotkus ”ne ihmiset” käy iholle , mutta mun tyyli on parantajan tyyli , koska mun mielestä harhat voi helposti kääntää mielikuvitukeksi , mutta ne jotka harhaa tuottavat on vaativimpia , ku ne on tuottajia , mutta mä oonki saalistaja , en uhri , siinä vain erotus siihen mihin he itse luulevat , koska ei aina ole niin kuin voisi olettaa , asiat ovat syvällisempiä kuin pinta , ja jäävuoren huipun alla piilee valtavia voimia , niinku meri joka syvenee , mutta ei lopu koskaan kuten avaruus , ja aikaa on , eikä aika pysähy .

+: olen elämänmuoto toisinsanoen looginen parantajan muoto ,
väitän jopa luoneeni logiikan sekä itse syntyneeni tänne minne ikinä oon halunnu , sekä tuotan euforiaa kupla kosmosten muodossa ja viljelen muita elämänmuotoja joiden kanssa symbion , sain valita tämän kaiken itse , itsenäisyyteeni ei ole kajottu ! paradoxit ja utopiat ovat vielä enemmän , kuin jatkumoa paratiisille , joita voi myös itse elää ja matkustaa , ja tänne maan päälle sit taas takas vaikuttaa !

-: ei niitä oikeesti ole , joskus vaan tuntuu siltä , koska olen paranoidinen , ja paranoidisuuskin on vain plussaa , ku elämme näitä aikoja , pitää olla vähän paranoiaa .