Yksi niitä päiviä

Yksi niitä päiviä

Käyttäjä Angel of Death aloittanut aikaan 29.06.2012 klo 13:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Angel of Death kirjoittanut 29.06.2012 klo 13:19

Nyt on ahdistanut jo eilisillasta lähtien. Avopuolisoni lähtee ”omien kavereidensa” kanssa mökille, jonne ei voi ottaa koiraa, joten joudun jäämään kotiin koiran kanssa. Suututtaa…-Minne mökille ei vois muka koiraa ottaa!!
Olen kaiket päivät kotona yksin koiran kanssa ja toisella alkaa loma tänään ja heti pitää olla menemässä ympäriinsä. Yhen kanssa päiväristeilylle(kuka aikuinen mies haluaa välttämättä päiväristeilylle tallinnaan, DOKAAMAAN!!!) , toisen ja kolmannen kanssa kalaan ja mökkeilemään..
”Kiva kun hänellä alkaa loma niin voimme viettää aikaa yhdessä…!!!” PSKT!
Kaiken lisäksi koirani söi äskön sukan, jota odottelen nyt tulevan ulos!

Miten voikaan pienet asiat pahoittaa mieltä näin paljon!

Käyttäjä Desper kirjoittanut 29.06.2012 klo 15:13

Otan osaa! Olen myös tuntenut vastaavan epäkypsän naisenpakoilijan. (Käsitin tuosta kalaan menosta, että kyseessä on mies.) Mikähän niitä riivaa? Kaverit ennen keikkea ja kaikkea ennen. Edestään löytävät - eihän tuommoisten kanssa kukaan loputtomiin jaksa.

Käyttäjä Angel of Death kirjoittanut 30.06.2012 klo 01:01

Kiitos Desper myötätunnosta! 🙂
Ikävintä on se, etteivät he koe tekevänsä mitään väärin tai edes pode huonoa omaatuntoa----> " Nalkuttava emäntä, joka kieltää kaiken..!"

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 01.07.2012 klo 10:04

Näin pari vuotta vaille 50:nä miehenä sanon että ainakin osa miehistä (ehkä myös minä , valitettavasti) on ikuisia teinejä. Joistain asioista pitää meille vääntää "rautalangasta" malli eikä käsitetä sittekään.🙂.

Tämä on vaikeeta. Itseäni tuollaiset "pässit" (on se sitten mies tai nainen) vähintään harmittaa 🙂.

Käyttäjä Angel of Death kirjoittanut 01.07.2012 klo 11:21

Todellakin harmittaa!!! Ja sitten kun sitä viestiä ja soittoakin saa odotella päiväkausia!!! Miten vaan miehille ei tule mieleen missään vaiheessa, että olisi hyvä tai kiva tai edes hyviin tapoihin kuuluvaa ilmoittaa itsestään, vaikka vaan, että on hengissä jos ei muuta asiaa ole....

☹️
Niin pahan mielen voi toiselle aiheuttaa tuollaisella ajattelemattomuudella!!

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 01.07.2012 klo 20:55

Vaan miehille ei tule mieleen missään vaiheessa ilmoittaa miten menee. Totta. "pässi mikä pässi". Rautalanka malli käyttöön. Itse olen tehnyt monesti asioita joista en ole ylpeä mutta jo pienestä pitäen vanhempani opettivat että ilmoittele missä olet. Siitä olen pitänyt kiinni 🙂.
Itsekkään mikään malli mies ole, tuli vaan tuosta rautalangasta mieleen että jos rauhallisesti puhuen voisit ottaa asian esiin. Kertoa että olet tosi huolissaan kun ei mitään kuulu. Rauhallisesti juttellen. Jos toinen käsittää tämän nalkutukseksi niin olisikohan sitten parempi olla vähän aikaa yksin. Muistetaan että tämä on vaan yksi näkökulma.

Toivottavasti edes jotain hyötyä sanoistani 🙂👍.

Käyttäjä Angel of Death kirjoittanut 01.07.2012 klo 21:40

Kiitos Zimba!!
On asiasta ollut puhetta ennenkin, siksi tätä onkin TAAS niin vaikea ymmärtää, että miksi jälleen näin.
Ei ole kahteen vuorokauteen kuulunut mitään! Tänään HÄNEN kummityttönsä syntymäpäivillä kuulin kuitenkin, että hengissä kuulemma on ja kalastelee ja juo alkoholia aurinkoisessa kelissä järvellä kaverin mökillä!!! Niin että kavereille kyllä on aikaa, mielenkiintoa ja innostusta soitella ja ilmotella joka hetki mitä on tekemässä.

En ymmärrä!!! ☹️

Käyttäjä Desper kirjoittanut 02.07.2012 klo 10:06

Naiset on ihan yhtä hölmöjä kuin miehet. Ehkä kuitenkin kumppanin "pakoilu" ja kaveriseuraan hakeutuminen on yleisempää miehillä, kun pojat ovat kai keskimäärin enemmän riippuvaisia äideistä kuin tytöt isistä. Molempien ensirakkauden kohdehan on äiti, mutta tytöt vaihtavat kohdetta, irrottautuvat äidistä ja rakastuvat isään, kun taas pojat pysyttelevät samassa kohteessa. Äidit ovat usein myös mestareita pitelemään poikia lujasti kiinni esiliinannauhoissaan. Varmasti siinä tekee mieli rimpuilla irti. Ja lapsuuden kuvioita noudatetaan aikuisina.

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 02.07.2012 klo 15:41

Pieni kevennys: Juu, unohdin kertoa et se "rautalanka malli" pitää silloin tällöin toistaa😉.

Kiitos Desper. Ajattelen ainaski suurin piirtein noin. Meitä ihmisiä on moneen junaan ja vielä jää asemallekkin🙂.