Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 02.01.2013 klo 14:28 kohteessa Aikuisen elämää

Pyydettiin avata tälläinen ketju. Mitä tässä nyt kertois. Tänne voi kertoa ihan mitä vaan positiivista uutista. Niin lehdistä, netistä kun omistakin jutuista. Jos haluaa jakaa.

Käyttäjä sarrukka aloittanut aikaan 31.12.2012 klo 19:02 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä ammentaa voimaa positiiviiseen ajatteluun. Sen kun tietäisi. Nytkin tuska puristaa rintaa. Ajatuksista ei saa otetta. Ne pyörii päässä yhtenä vyyhtenä. Pystyisi edes itkeen mutta sitäkään ei tule. Vaikka kuinka yritän kääntää ajatukset johonkin mukavaan. Se ei onnistu. Synkät ajatukset palaa ja vie masennuksen syövereihin. Toivon että joskus opin positiivisen…

Käyttäjä fujitsusiemens aloittanut aikaan 03.01.2013 klo 17:37 kohteessa Aikuisen elämää

Olen työssä käyvä mies ja minulla on pieni lapsi avovaimoni kanssa. Minulla on nyt pitkän aikaa tuntunut siltä, että en jaksa enää ja haluaisin vaan pois tästä elämästä. Minä ja avovaimoni riidellään vähän väliä todella pahasti ja yleensä juuri silloin tulee se tunne, että haluan tappaa itseni ja olen tästä…

Käyttäjä sarrukka aloittanut aikaan 13.01.2013 klo 16:24 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä missä on vika. Olen umpikujassa. Tuntuu että mun ymmärrys haihtunut taivaan tuuliin. Työtehtävät sinänsä muuttuneet vuosien varrella. Minä vain olen muuttunut. En pysty keskittyyn asioihin’ Ainakaan moneen asiaan samanaikaisesti. Asioiden sisäistäminen vaikeaa. Pelkään jokaista työpäivää miten selviän kunnialla. Pelkään määrättyjä työkavereita. Sanovat liian kärkkäästi ja suoraan mielipiteensä. Tuntuu…

Käyttäjä korvenkasvatti aloittanut aikaan 13.01.2013 klo 15:09 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 40v 3 lapsen yh, joka jäi muutamia vuosia sitten leskeksi. Ensimmäisen vuoden jälkeen ole yksin ja yksinäinen. Tukiverkostoa ei ole lähellä. Olen lasten kanssa ympärivuorokauden ja viimeisen 3v aikana en ole ollut erossa lapsista ja lapset minusta kuin 1 kerran. Toisaalta olen tottunut tähän yksinolemiseen, mutta siltikin kaipaan ihmisiä…

Käyttäjä Anksu aloittanut aikaan 10.01.2013 klo 14:09 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aikuinen, kahden teini-ikäisen lapsen äiti. Nyt äitini on sairastunut ja se ahdistaa ihan suunnattomasti. Oikeastaan sairaus alkoi jo vuosi sitten puheen muuttuessa epäselväksi. Nyt mukaan on tullut nielemisvaikeus ja puhe on todella epäselvää, josta ei saa selkoa. Äiti hermostuu ja itseäkin ottaa päähän, kun ei ymmärrä. Lähinnä kommunikoidaan niin,…

Käyttäjä Kulkuri aloittanut aikaan 13.01.2013 klo 03:14 kohteessa Aikuisen elämää

Kevät talvi meni ihmeen hyvin asiat rullasi todella hyvin. Kunnes keväällä iski Depressio työmeni maksimi sairasloma on käytetty. Psykiatrin palvelut on kotikunnassani siirretty yksityis asemalle minkä hintoihin ei ole vara. Varokaa Depressioo tämä sairaus tuhoaa aivan Kaiken.

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 04.01.2013 klo 14:03 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki. Keskiviikkona alkoi kuntoutus ja olen aivan romuna. Olen ollut monta vuotta kotona, välillä vähän koulua käyden, mutta enimmäkseen omassa turvapaikassani. Viime aikoina alkoi sitten ahdistamaan ihan kamalasti kotona olo, tuntui että olisi pakko päästä johonkin, saada jotain rytmiä elämään ja hain kuntoutukseen. Nyt kuitenkin kun sinne pääsin, ahdistus…

Käyttäjä Lumikettu aloittanut aikaan 09.01.2013 klo 14:43 kohteessa Aikuisen elämää

Tunnen erään miehen, joka on menettänyt koko perheensä, eli lapset kuolleet ja talovelka löytyy yms. Nyt viimeisimmästä menetyksestä (vaimon kuolema) on noin puoli vuotta aikaa, ja olen tämän puolen vuoden ajan tukenut häntä soittamalla hänelle sitkeästi joka toinen päivä ja ollaan puhuttu kaikesta, mistä hän tahtoo. Mies on käsittänyt tukemiseni…

Käyttäjä Ketunleipä aloittanut aikaan 19.11.2012 klo 00:01 kohteessa Aikuisen elämää

Elikkäs olen päälle kaksikymppinen opiskelija nainen. Asun edelleen kotona ja luulen että kyseinen asia on ainakin osasyy ongelmiini, ahdistukseeni, masennukseeni.. miksi sitä nyt kutsuisi. Aloitin opinnot nykyisessä koulussani tänä syksynä. Minulla on siellä muutama tuttu joiden kanssa hengaan ne päivät kun jaksan kouluun raahautua. Kuitenkin koulussa ollessa itsellä on arvoton…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: