Pettämisen ihanuus

Pettämisen ihanuus

Käyttäjä purppuraenkeli aloittanut aikaan 18.12.2012 klo 13:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 18.12.2012 klo 13:08

🙄Kuinka mies ajattelee pettäessään naistaan. – Oma kokemukseni on läheisen mieshenkilön menettely, petosta ja valehtelua. Kun naisystävä ei olekaan enää entisensä pettämisen jälkee niin syy on hänessä itsessään. Mies valittaa kuinka häntä ei ymmärretä ja kuinka häntä kohdellaaan huonosti. – Onko niin naiset (miehet) että pettäjä on otettava avosylin vastaan eikä hiiskaustakaan petoksista, vain silittelyä ja paijausta kiitollisena että hän palasi jälleen luoksesi. Voi meitä alistettuja naisia vai mitenkäs se nyt pitäisi olisikaan. – Turtuuhan tässä väkisin tunteet.

Käyttäjä Susi jo syntyessään kirjoittanut 18.12.2012 klo 22:56

Oma kokemus on valehtelevasta naisesta, kun luottamus meni, niin tunteeni kuolivat. Kun valheita paljasuu lisää, tulee sellainen olo, että kaikki on perustunut valheeseen ja se ei koskaan lopu. En tiedä mitä valehtelijan päässä liikkuu, oli se sitten nainen tai mies. Mulle tuli itselle häpeän tunne ja syyllisyys, vaikka olinkin uhri. Avioero oli ainoa vaihtoehto.

Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 19.12.2012 klo 21:36

Valehtelu, se juuri. Vaikka asianosaiset olivat siinä askeleen päässä - minä olin se joka elin harhamaailmassa, minun näkemiseni kumottiin. Järkytti ja - Minua järkyttää suuresti nyt kun näen lähellä mieshenkilön pettävän, miehessä itsessään ei ole vika kun parisuhde ei luista.😐
Tiedänhän että myös naiset valehtelevat. Itse olen syyllistetty pettäjäkisi ja sain kantaa raskaan taakan valehtelun seurauksena. - Oikeastaan kaikki perustuukin hyvään valehtelutaitoon. Kun on tarpeeksi kuunnellut ja uskonut valheisiin alkaakin miettimään että oikeastaanhan tuo valehtelija puhuukin totta😐
Valehtelun seurauksena lämpimät tunteet toista kohtaan kuolivat myöskin minulla. On ollut vaikeaa rakentaa suhdetta uudelleen, Vaikka kaikki ja arkikin alkaisi sujua hyvin - tulee kausia jolloin "vanha" haava alkaa kirvelemään ja saa aikaan valtavan tunnekuohun niin että tekee mieli vaan huutaa silmittömästi. - Tarvitaan vain jokin tuoksu, väri, sana tai muu asiasta muistuttava "viilto" ja haava on auki. - sitä parannellessa - ...niin että oi Mestari en yrittäisi niin paljon etsiä ymmärrystä kuin ymmärtää muita - .

Käyttäjä Roque kirjoittanut 03.02.2013 klo 05:39

Kokiessani entisissä suhteissani valheita ja petetyksi tulemista tunsin jostain syystä itseni jotenkin huonoksi ja riittämättömäksi ja saatoin jopa kuvitella että vika oli minussa. Että se oli minun syyni, kun minulle valehdeltiin tai kun minua petettiin, vaikka yritin parhaani mukaan olla toiselle hyvä ja tehdä töitä suhteen eteen niin että kummallakin olisi siinä hyvä olla.

Myöhemmin olen kuitenkin ymmärtänyt ettei se ole minun vikani jos minä panostan suhteeseen täysillä ja toinen panostaa siitä huolimatta toiseen naiseen. Tiedä sitten kuinka sitä masennus ottaisi vallan ja syöttäisi ikäviä ajatuksia jos niin tapahtuisi tässä uudessa suhteessa, mutta sitä en halua nyt alkaa edes ajattelemaan.