Oman ja miehen jaksaminen loppu, auttakaa, mitä teen??

Oman ja miehen jaksaminen loppu, auttakaa, mitä teen??

Käyttäjä –kamikaze– aloittanut aikaan 12.01.2013 klo 17:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä --kamikaze-- kirjoittanut 12.01.2013 klo 17:11

Riidat on ne pahimmat. 3 olen saanut repiä ja riuhtoa miestä ettei satuttaisi/tappaisi ittensä. Sanoo kyllä että loppujen lopuks oma järki kyllä estäis, mutta en tiiä uskonko. 2 ollut sakset kädessä ja kerran haarukalla yritti saada pahaa aikaiseks. Menee johonkin ihme transsiin.

Mä pelkään sen puolesta ihan hirveesti. Mihinkää ei suostu mennä että saisi apua, se kuulemma vaan pahentaisi tilannetta. En tiiä mitä tehä ton kans..Se on mua 30cm ja 30 kg painavampi, hädin tuskin oon saanut sitä nyt jo estettyä. Sanoo riidoissa että haluaa kuolla, kuulen miten tuon sen sille mieleen ja kuin ilkeä ja itsekäs olen siltikää sanoo ainakin rakastavansa mua ja sen olo pahenee kun ehdotan eroomista.

Oon saanut sen sentään kirjoittamaan tänne, mutta kukaan ei vastaa sille.

Mä oon ihan rikki, ku jatkuvasti saan pelätä ettei tee ittelleen mitään. Ite jo sanoin tänään että haluan vaan kuolla.

Kaiken kukkuraks, meillä on ihana 7kk poika. Mä itketää sen puolesta että sillä on näin paskat vanhemmat.

Mitä mä voisin tehdä ton miehen kanssa? Mitä se vois ite tehä? Apua se ei aio missään nimessä hakea kun ei usko sen auttavan vaan vaan pahentavan.

Käyttäjä --kamikaze-- kirjoittanut 14.01.2013 klo 08:42

Oonko ollut ihan surkea avopuoliso kun en ole pakottanut miestäni hakemaan apua?

Mä oon vieläkin niin ahdistunut ja peloissaan meidän edellisestä riidasta.

Mutta on hyviäkin uutisia, sain mieheni ylipuhuttua että mentäis yhdessä perheneuvolaan! 🙂 Mä oon niin iloinen! 🙂

Käyttäjä Vaeltaja-ihmettelijä kirjoittanut 02.02.2013 klo 19:55

Hei --kamikaze--!

Teidän kaikkien elämän ja tulevaisuuden tähden on todella tärkeää, että haette apua tilanteeseenne. Vaikka Sinä sinnittelisitkin ja toivoisit parasta, 7 kk:n ikäisen lapsenne tähden asiaan on puututtava nopeasti.

Toivon, että tätä viestiä lukiessasi tilanteeseenne olisi jo puututtu. Jos niin ei ole, voit kriisivaiheessa ottaa yhteyttä vaikka terveyskeskukseen, josta asia voidaan laittaa eteenpäin.