Aikuisen elämää

48 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä mari86 aloittanut aikaan 13.01.2013 klo 17:49 kohteessa Aikuisen elämää

Täällä kirjoittelee 27-vuotias tytteli jolla diagnoosina on masennus. masennuksen lisäksi on ahdistusta, epätyypillistä syömishäriötä ja persoonallisuushäiriöitä. En silti ole niin paha kuin miltä ehkä kuulostaa 😉 Masennusta olen sairastanut jo monta vuotta, mutta yksinäisyydestä olen kärsinyt jo ennen sairastumista. En uskalla ”tuppautua” ihmisten seuraan, kun pelkään etteivät he pidä minusta.…

Käyttäjä teikku2 aloittanut aikaan 22.03.2013 klo 18:31 kohteessa Aikuisen elämää

taas valtas kauhee yksinäisyyden tunne. aamulla oli mukavaa tekemistä, mutta nyt tuntuu todella tyhmältä ja inhottavalta ku ei oo mitää. aika ei kulu millään. mulla on tullut aika korkea kynnys mennä yksin minnekää harrastukseen yms. mukaan. tarvis kaverin, mutta aika harvoin on ketää ketä pyytää mukaan, tai kenelle sopis. miks…

Käyttäjä evra aloittanut aikaan 23.03.2013 klo 21:41 kohteessa Aikuisen elämää

Seurustelin neljä vuotta, joista viimeiset puolitoista vuotta oli silkkaa on/off meininkiä. Minua piiloteltiin ja meidän suhde oli salainen, kun ei kehdattu exän kavereille kertoa, että juuh, olemma taas yhdessä. No, sain kuitenkin tietää että exällä oli toinenki nainen siinä samalla kierroksessa. Minusta haettiin turvaa, kun exän isä teki itsemurhan. Minä…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 08.03.2013 klo 18:18 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pian 20 vuotta täyttävän pojan äiti. Poikani on hyvin hiljainen ja omissa oloissaan viihtyvä. Hän yrittää saada ammattiopintojaan päätökseen, mutta vaikeata tuntuu olevan. Pojalla on vain muutama kaveri eikä mitään muita harrastuksia kuin tietokoneella pelaaminen. Kavereiden kanssa poikani juo viikonloppuisin. Joskus juominen menee överiksi. Muutaman kerran poikani on viillellyt…

Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 22.03.2013 klo 06:58 kohteessa Aikuisen elämää

…toivoisi jokaiselle täällä. Millainen sinun viikonlopusta tulee? Omani taitaa mennä samaan kaavaan, ulkoilua(aion)( lenkin verran)(harvoin toteutuu), siivous(imurointi, ei kostealla) muu aika sukkulointia koneen äärellä, ehkä kaveri tulee kylään. Hyvät unet, saunominen, jotain muuta tekeminen kuin arkena.. Voikaa ystävät(ja nekin joita en tunne edes tiedä) hyvin! Pidetään huolta niistä(kin) jotka kärsii..

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 14.05.2012 klo 19:32 kohteessa Aikuisen elämää

kaikki halukkaat voivat täällä keskustella painon pudotuksesta. Mä ainakin olen mukana, mut taidan aloittaa vasta huomenna. Tänään meinaan repsahdin syömään jätskii pitkästä aikaa… Tsemppii jokaiselle!

Käyttäjä degard aloittanut aikaan 12.03.2013 klo 23:17 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olin ennen niin hyvä ihminen. Olin ennen niin iloinen. Olin positiivinen, mukava, rento. Olin hurmuri joka sai naiset nauramaan seurallaan. Hymyni sai muut hyvälle tuulelle. Olin aina äänessä kertomassa juttuani, ja muut nauroivat ympärilläni. Yritin ottaa kaikki ryhmässä huomioon keskustelemalla jokaisen kanssa. En syrjinyt ketään. Hyväksyin muiden mielipiteet ja…

Käyttäjä aloittanut aikaan 25.06.2012 klo 20:05 kohteessa Aikuisen elämää

Osaatko hetkeksi unohtaa omat murheesi ja kuunnella kun toisella asiat on huonosti?

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 23.01.2013 klo 20:31 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Miksi tämä elämä kiusaa minua samana – ikuisesti?! Tätä yhtä ja samaa kärsimystä aina. Jos hetken on helpompaa, paha, kipu ja kaikki muukin ikävä on jo kantapäillä saavuttamassa… Puhun nyt masennuksesta ja ahdistuksesta. Ne tulevat luokseni aina kavereina. Toinen toisen kanssa. Nyt – kuten niin monesti muulloinkin – nuo…

Käyttäjä Erilaisen miehen elämää aloittanut aikaan 21.03.2013 klo 03:32 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Kerron itsestäni hiukan. Olen vähän päälle 40v mies pk-seudulta. En ole työelämässä ja viimeinen ystäväni alkoi seurustella 2v sitten ja sen jälkeen hän poistui elämästäni. Olen oikeastaan lapsesta saakka joutunut olemaan hyvin paljon yksin,koska minua kiusattiin ja minua on petetty monta kertaa. Olen ne asiat selvittänyt ja tämä olotila…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: