Aikuisen elämää

40 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 25.02.2013 klo 18:56 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Ajattelin aloittaa ketjun, jonka aihe on itselleni vaikea. Eli ajattelin kerätä syitä, jotka itselleni voisivat olla syitä jäädä eloon ja elää. Ei vain olla tai kaivata koko ajan kuolla. Tähän ketjuun myös muut voivat kirjata omia syitään elää. Ja myös omia kipuilemisiaan aiheen äärellä. Ensimäiseksi syyksi elää laitan sen,…

Käyttäjä Harryet aloittanut aikaan 26.03.2013 klo 19:31 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jo pitkään ollut totaalisen loppu työni kuormittavuuteen. Täysin burn out ja todella pitkän sairasloman tarpeessa, mutta tämä on tila, mitä ei ole olemassa lääkäreille eikä siihen sairaslomaa saa, vaikka kuinka jo terveydellisestikin oireilee. Painan jatkuvasti ylipitkää työpäivää ja tunteja senkun kertyy, mutta ylityötunneista ei meillä töissä makseta. Liukuva työaika…

Käyttäjä aloittanut aikaan 21.03.2013 klo 06:27 kohteessa Aikuisen elämää

Näin pääsiäisen aikaan juhlitaan, kun Jeesus kärsi meidän puolestamme ja lunasti meille taivaspaikan. Minä siihen uskon mutta samalla mietin kuinka ihanaa olisi vaan kuolla ja se olisi siinä. Ei tarvisi nousta taivaaseen, kohdata kuolleet lähimmäiset ja elää iänkaikkisesti iänkaikkisuuteen heidän kanssaan. Lähinnä minä kai tässä ajattelen kysellä mielipiteitä uskovaisilta mutta…

Käyttäjä salanimi aloittanut aikaan 24.08.2012 klo 23:36 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mistä alottaisin. Vaikka siitä että masennus on ollut uskollinen seuralaiseni jo kymmenisen vuotta. Olen vähän alta kolmekymppinen nainen ja viikko sitten aloittanut viidennen tai kuudennen masennusläkekokeilun, Voxra-lääke kyseessä siis tällä kertaa. SSRI:t on kokeiltu, Cymbalta, Efexor jne. Otin itse selvää Voxrasta ja ehdotin lääkärille, joka kirjoitti reseptin. Tämän…

Käyttäjä WolfInYourSoul aloittanut aikaan 14.03.2013 klo 00:10 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä hieman historiaa: Vuonna 2008 jouduin ensimmäisen kerran mielisairaalaan hallusinaatioiden vuoksi. Vuonna 2012 Joulukuussa olin 14. kerran Suljetulla osastolla. Loppuuko tämä koskaan? Kaikki tuntevat minut mutta minä en ketään. Mielessäni pyörivät kaikenkaikkeuden materiaalisen ja antimaterian välisten energioiden tanssi ja liike. Kuulen kutsuvia ääniä henkimaailmasta ja näen hallusinaatioita isosta kahdella jalalla…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 29.09.2012 klo 18:29 kohteessa Aikuisen elämää

Muutaman kuukauden ajan minulla on ollut hirveä stressi. Olen päästänyt suustani kamalia asioita, joita tulen todennäköisesti katumaan koko loppuikäni. Minua painaa syyllisyys, enkä kykene rauhoittumaan. Levottomuus on aiheuttanut nukahtamisvaikeuksia ja ruokahaluttomuutta. Lohdutan itseäni sillä ajatuksella, että ainakin olen kaunis. Kun katson peiliin, siellä näkyy ainakin ulkoisesti kaunis nainen, vaikkei sisimpäni…

Käyttäjä propeli aloittanut aikaan 24.03.2013 klo 00:09 kohteessa Aikuisen elämää

Hei.Aloitin tämän uuden aiheen.Asuin 11v omakotitalossa ja sitten tuli tilanne,jolloin piti muuttaa kerrostaloon😐 ei minusta ole kerrostalo asujaksi.Jossainhan on pakko asua,mutta,kun on näitä valittajia ja kyttääjiä.Kenellekkään ei parane sanoa muuta,kuin päivää,huomenta ja kiitos.Kohta en varmaan sano niitäkään.Miksi ei voi ilmaista asiaa kauniisti,jos jostain pitää valittaa?😐 itse ainakin sanoisin kauniisti,mutta en…

Käyttäjä purppuraenkeli aloittanut aikaan 25.03.2013 klo 08:56 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, viimepäivinä tässä nykyisessä elämäntilanteessa olen huomannut erään minulle tärkeän asian joka on vaivannut voisin sanoa läpielämän. Nimittäin kun tulee puolustautua tai ns. puolustaa itseäni ja ajaa omaa etuani silloin tapahtuu tämä, – Sydän lyö niin että tunnen sen melkein pomppivan rinnastani ulos. Pystyn kyllä puhumaan ja hoitamaan asian hyvinkin…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 17.03.2013 klo 18:59 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki olen täällä jonkin verran kirjoitellut ennenkin, joku saattaa muistaa. Oma elo ja olo on ollut lapsesta saakka vaikeaa, erinäisistä syistä. Olen sairastanut itse vuosikausia. Viime vuodet olen raivolla yrittänyt kuntoutua edes niin, että itsetuhoiset ajatukset eivät ole mielessä 24/7. Olen tehnyt aivan hitosti työtä oman olon eteen ja…

Käyttäjä Suklaalevy aloittanut aikaan 19.01.2013 klo 17:32 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä tarinani alku….. Vanhempi prototyyppini siis neitokaiseni sairastui koulukiusaamisen takia anoreksiaan n.3 vuotta sitten ja siitä tämä pitkään kestänyt piina on alkunsa saanut. Neiti oli mm. osastojaksolla samaisena keväänä 6 viikkoa ja pikkuhiljaa syöminen saatiin taas kuntoon ja mielialalääkitykset käyttöön. Seuraava syksy menikin sitten vähän paremmissa merkeissä koulun suhteen,mutta neidin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: