Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä linda73 aloittanut aikaan 08.12.2013 klo 16:40 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi täällä. Ahdistus ja yksinäisyys on niin kovaa, että en tiedä enää mitä tehdä… Olen pilannut elämäni aivan täysin ja en tiedä miten selviän. Olen tehnyt paniikissa koko ajan ratkaisuja, jotka ovat vieneet minut vain huonompaan suuntaan. Turha tässä koko elämääni kirjoittaa, mutta yritän vähän valaista tilannetta : Minulla…

Käyttäjä Kartastrofiina aloittanut aikaan 07.12.2013 klo 22:28 kohteessa Aikuisen elämää

… vaan kuinkas sitten kävikään ?? Muistan, miten aina ajattelin, että minun lapsistani ei tule koskaan avioerolapsia. Ja että rakkaus on voima, joka voittaa kaiken. Vaan kuinkas sitten kävikään? Ensimmäisen avioliiton ja pienten lasten kodin tuhosi rakkaus, nimittäin se miehen uusi.. joka sanoi kysyessäni MIKSI, että rakkaudelle ei mitään voi…

Käyttäjä not alive aloittanut aikaan 24.11.2013 klo 20:38 kohteessa Aikuisen elämää

Uutena käyttäjänä en oikein vielä hallitse keskustelujen etsimistä & muuta sellaista. Haluaisin keskustella raiskaamisesta – tarkemmin sanottuna sen uhreista. Itse olen raiskauksen uhri enkä tiedä kuinka oikein voin selvitä siitä? Siitä on jo vuosia aikaa mutta silti tunnen itseni likaiseksi ja arvottomaksi. En tunne olevani täysi nainen enään. Seksiä kykenen…

Käyttäjä LucyLilith aloittanut aikaan 28.11.2013 klo 22:30 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pian 24 täyttävä nainen. Elämäni tuntuu jo nyt olevan täysin pilalla. Tekstistäni tulee varmasti pitkä, pahoittelen. En oikein tiedä, saako tänne edes elämäntarinaansa kirjoittaa. Toivottavasti kukaan ei tunnista minua. Lapsuuttani varjostivat vanhempien alkoholismi, jatkuva kovaääninen ja jopa väkivaltaisia piirteitä saanut riitely, yksinäisyys, ulkopuolisuus koulussa, myöhemmin myös koulukiusaaminen. Jouduin aivan…

Käyttäjä yon aloittanut aikaan 04.12.2013 klo 13:59 kohteessa Aikuisen elämää

Tulee pitkä tarina, mutta toivottavasti joku jaksaisi sen kahlata läpi… Olen 37-vuotias mies ja olen kamppaillut terveysongelmien kanssa alkaen kesästä 2010. Siihen saakka olin onnellinen, sosiaalinen, enkä sairastunut edes kausiflunssaan. Lisäksi en ole koskaan pitänyt itseäni henkilönä. Joka stressaisi asioista – olivat ne sitten pienempiä tai suurempia. Tätä mieltä ovat…

Käyttäjä Nannanen86 aloittanut aikaan 05.12.2013 klo 22:52 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt on ollut jo pidemmän aikaa niin, että mikään ei tunnu miltään. Rakkauteni lapsiini on muuttunut, arjen pyörittämisestä tullut jokapäiväinen taistelu, miestäni kohtaan olen muuttunut hirviöksi. Millään ei mitään väliä enää. Istun vain päivät pitkät tietokoneella, samalla ahmien ruokaa kaksin käsin, Paino noussut lyhyessä ajassa 10 kg, mitä sillä on…

Käyttäjä Pikkuinen90 aloittanut aikaan 04.12.2013 klo 22:14 kohteessa Aikuisen elämää

Oon nuori opiskelija, joka huomasi tuossa muutama kuukausi sitten sairastuneensa syömishäiriöön. Paino huitelee jo reippaasti alipainon puolella ja on tippunut kahdeksassa kuussa noin 30 kiloa, oksentelemalla ja paastoamalla.. Nyt on vain suunta ylöspäin, mutta yksin on haasteellista yrittää.. Seurustelen, mutta miehelle tää mun laihtuminen on ollut todella kova paikka, eikä…

Käyttäjä Tosipihalla aloittanut aikaan 22.11.2013 klo 00:06 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Kertoilen tässä aika tarkasti muutaman viimevuoden tapahtumista, sillä haluan päästä asioista päässäni selvyyteen, ja toivon myös, että ehkä joku voisi sanoa näihin jotain hyödyllistä. Olen menossa viikon päästä lääkärille, joten ihan pelkästään tämän varassa en onneksi ole. Kiitos kuitenkin, jos saan jotain kommentointia. Olen 23-vuotias ja suurin kysymys tällä…

Käyttäjä katinka3 aloittanut aikaan 28.11.2013 klo 18:39 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tänne kirjoitellut joitain kertoja, Omasta masennuksestani tai olen kait luullut että olen siitä jo yli menossa. Sen kaiken keskellä en huomannut että poikani voi huonosti. Hän peitti sen niin tarkasti ettei kukaan huomannut. Hän päätyi tekemään itsemurhan 14pv. tätä kuuta. Se tuli niin täytenä yllätyksenä kun kaikki hänen osaltaan…

Käyttäjä Apua kaivataan aloittanut aikaan 03.12.2013 klo 10:32 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aika epätoivoisessa tilanteessa kotonani, jossa 19 vuotiasta poikaani ei kiinnosta mikään muu kuin netissä pelaaminen yöaikaan ja päivät meneekin nukkuessa. Peruskoulussa kaikki näytti vielä olevan hyvin. Kymppiluokan jälkeen hän pääsi aloittamaan ammattiopinnot toisella paikkakunnalla, mutta parin vuoden jälkeen, tulimme yhdessä siihen tulokseen, ettei se ollut hänen paikkansa. Tuolloin mukaan…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: