Ärsyttää

Ärsyttää

Käyttäjä Liina123 aloittanut aikaan 01.01.2014 klo 12:56 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Liina123 kirjoittanut 01.01.2014 klo 12:56

Välillä ärsyttää ja suututaa että miks mä joudun aina kaiken kestämään? ja kaikki sonta kaadetaan mun niskaan. Minulla todettiin masennus 2013 kevättalvella kun vielä opiskelin. Olen ollut masennuksen takia äreä ja kiukkuin ja kukaan ei ymmärrä sitä miksi oon kiukkuinen vaikka olen sata kertaa sanonut että olen sairastunut masennukseen ja ystäväni sanovat että mie ite aina alotan kaiken riitelyn. jpa poikaystäväni jätti minut koska ei ymmärtänyt minua. tuntuu että kaikki kiertää mua kaukaa kun sairastan masennusta😞 poltan tupakkaa koska se auttaa kiukkuni siinä ja siinä pitämään hallinassa terveisin 23 vuotias nainen

Käyttäjä propeli5 kirjoittanut 02.01.2014 klo 11:25

Hei.Harvemmin masentunutta ihmistä ymmärretään.Masentunutta ymmärtää vasta sitten,kun on itse sairstunut masennukseen tai sairastanut sen. Masennuksiakin on eri asteisia.Se on myös vaikeaa,kun ei tiedä mitä masentuneelle voi puhua.Itse olen käynyt masennuksen läpi ja,jos se olisi hoidettu aikoinaan niin ei olisi varmaankaan uusiutunut.Tossa n.3vuotta sitten ajatuksetkin olivat aika negatiiviset.Sain tukea ja ymmärrystä ympärillä olevilta ihmisiltä😉.Mikä sinua ärsyttää?voitko jutella jollekkin tai kirjottaa,vaikka päiväkirjaa.Itseäni auttoi ja auttaa se,kun kirjoitan ylös asioita.Kaikkea hyvää sinulle ja voimia jokaiselle päivälle😉🌻🙂🌻

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 09.01.2014 klo 12:33

Totta ihmiset ei tiedä miten suhtautua masentuneeseen ihmiseenTyökaverin
kanssa riitaa. Tuumasi että olen luulotautinen. Se tuntui tosi pahalta. Elin kuin
sumussa loppupäivän mietin näinkö minusta ajatellaan. Tämän sairauden
kanssa muutenkin vaikea elää.😞