Olen niin yksin, masentunut, olo on toivoton, mistä saisin apua?!

Olen niin yksin, masentunut, olo on toivoton, mistä saisin apua?!

Käyttäjä painen aloittanut aikaan 31.12.2013 klo 19:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä painen kirjoittanut 31.12.2013 klo 19:43

Mulla ei oo kavereita, ei juttukaveria, masentaa, on toivoton olo. Auttakaa mua!😭

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2014 klo 10:42

Minä ainakin voi olla nettikaverisi ja kirjoitella siihen asti, kun saat paremman kaverin.

Teitkö uudenvuodenlupauksia? Millainen sää siellä on?
Mie en tehnyt ja täällä sataa lunta ja on hieno talvinen sää.

Käyttäjä jaanuska2 kirjoittanut 03.01.2014 klo 18:09

Hei vaan
Minä olen ihan samassa tilanteessa yksin kirjoitan sänkyn laidalla,olen ystäväsi ainakin tätä
kautta.
Jaetaan tämä kauheus,pelko ja ahdistus yhdessä.
Halit

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 04.01.2014 klo 20:50

Sinulle Jaanuska tahdon sanoa, että täällä Tukinetissä onneksi ei kukaan (ainakaan toivottavasti) joudu olemaan yksin. Sinulla on ilmeisesti nyt akuutti hätätilanne päällä. Tahdon rohkaista kirjoittelemaan tänne. Et ole enää asian kanssa yksin, kun jaat sen täällä. Voit saada vertaistukea ja neuvoja, mitä voisit tehdä. Minua ainakin toisen hätä koskettaa aina ja toivon, ettet jää yksin asioidesi kanssa. Minun puolesta olet tervetullut kirjoittamaan minun omaan ketjuuni jos haluat jutella tai sitten tänne ihan yleisesti. Voisitko kertoa enemmän tilanteestasi ja tunnoistasi, sekä millä mallilla elämäsi tällä hetkellä on niin osaisi ehkä paremmin ottaa kantaa, mikä voisi olla avuksi. Mutta sinä itse valitset haluatko kirjoittaa ja mitä kertoa, luonnollisesti. Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti kuulemme sinusta vielä🙂🌻

Käyttäjä jussixa70 kirjoittanut 09.01.2014 klo 18:10

Itse aivan samassa tilnteessa.Elämä sekavaa ja pää vielä sekavampi.Ei ole kenelle puhua.😞

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 10.01.2014 klo 15:15

sama täällä. Yksin painiskelen ongelmien kanssa. Ei ketään kavereita. Tervetuloa
kaikki uudet tukinettiläiset.🙂. Autetaan toinen toisiamme näin netin välityksellä