Aikuisen elämää

11 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä ElliNelli aloittanut aikaan 02.08.2014 klo 15:37 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Onko täällä ketään, jolla olisi todettu virallisesti olevan jokin fobia? Ja vielä, jos sattuisi olemaan sellaista, jolla on ampiaisfobia… Haluaisin lisää tietoa, miten ihmiset ovat selvinneet fobioidensa kanssa ja onko jokin keino tai käytös auttanut selviämään näistä suurista peloista, jotka kasvavat mittasuhteiltaan niin suuriksi. Mulla siis on moniakin pelon…

Käyttäjä MJL_ aloittanut aikaan 08.07.2014 klo 21:44 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Olen 22 vuotias mies kotoisen Päijät-Hämeestä. Taustalla on vaikea-asteista psykoottista masennusta(päihitetty), sosiaalisten tilanteiden pelkoa(päihitetty), ahdistuneisuushäiriötä(päihitetty). Kuukausi sitten lopetin Seroquel Prolong lääkityksen, sitä syödessä olin hyvinkin avoin, sosiaalinen.. Lääkärin määräyksestä kokeiltiin lopettaa lääkitys pikkuhiljaa tässä keväällä/kesällä. Vajaa 4 viikkoa sitten lääkitys lopetettiin, 2 viikkoa lääkkeen lopetuksesta meni niin muutuin eristäytyneeksi,…

Käyttäjä narsisti aloittanut aikaan 02.08.2014 klo 13:19 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 24 vuotias huumeista ja siittä elämäntavasta koukussa oleva mies. Lapsuuteni on rikkinäinen isääni en tunne ja olen kasvanut erittäin tiukassa nuorisokodissa 6vuotiaasta 18vuotiaaseen. Aikaisemmin lapsuudessa ollut masennusta ja pahaa oloa joiden vuoksi olen vieraillut psykiatrisellakin muutamaan otteeseen. Nyky tilanteeni on se että olen todella pahasti koukussa huumeisiin. En pelkästään…

Käyttäjä Lefairylette aloittanut aikaan 31.07.2014 klo 09:41 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mistä alkaisin…. Vaikka lähes alusta. Olen pian 3kymppinen nainen. Käytin päivittäin suonensisäisesti subutexiä muutaman vuoden ajan, ja rinnalla satunnaisesti tiettt kaikkea muuta mahdollista. Eteeni tuli kuitenkin elämänmuutos ja tulin raskaaksi. Lopetin luonnollisesti narkkaamisen. Nyt ongelmani onkin, että olen tajunnut miten tylsäksi olen tehnyt elämäni istumalla kotona ja narkkaamalla.…

Käyttäjä sitruunakeksi aloittanut aikaan 31.07.2014 klo 12:34 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla onkin jo pari ketjua täällä mutta se eka on lähinnä sellaista rönsyilyä mun tunteista ennen ja jälkeen jätetyksi tulemista, vaikka alotin kirjoittamaan jännittämisestä sosiaalisissa tilanteissa. Menneet on menneitä enkä halua enää itsekään lukea kuinka mollasin vain itseäni suhteen epäonnistumisesta kun en silloin vielä tiennyt tai edes osannut epäillä että…

Käyttäjä Malva aloittanut aikaan 01.08.2014 klo 12:48 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä elämänhalu oikein syntyy? Miltä sen ”kuuluisi tuntua”? Onko niilläkin, jotka nauttivat elämästä ja ovat oikein elämännälkäisiä, sellaisia tuntemuksia aina välillä, että ei ymmärrä miksi täällä maanpäällä tallataan, stressataan, ahdistutaan yms? Jos on, niin miten he kokevat ne hetket? Olen viimeaikoina pohtinut taas paljon elämäntarkoitusta ja elämänhalua. Tuntuu, että on…

Käyttäjä häviäjä35v aloittanut aikaan 14.04.2014 klo 23:15 kohteessa Aikuisen elämää

Moi. Ajattelin kirjottaa tänne, kun en nyt tiedä minne muualle voisin tästä kirjottaa. Joo olen hoidossa ja kaikkea ja asiat on päällisin puolin kunnossa. Talous on hyvin ja niin edelleen. Olen sairaseläkkeellä, mutta on järkyttävän paha olla välillä ja sit välillä on hyvä jakso. Mietin tosissani teenkö itsemurhan vai en.…

Käyttäjä angoisse aloittanut aikaan 26.07.2014 klo 02:08 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan nyt ajatuksen virtana tuskaani ulos. Pahoittelen mahdollista rönsöilyä, pötköilyä ja kirjoitusvirheitä, mutta olen nyt päihtyneessä tilassa. Olen +20-vuotias nainen, joka haluaa syvästi kuolla. Se on tämän avautumiseni kantava teema. Jo lapsesta saakka olen ollut ihmisille näkymätön, sylkykuppi ja kasvanut negatiivisten asioiden ympäröimänä. Isää ei koskaan ollut. Isää kiinnosti aina…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 12.06.2014 klo 12:45 kohteessa Aikuisen elämää

Tukinetissä järjestetään ajalla 25.8.-17.10.2014 suljettu vertaistukiryhmä: Parisuhdeväkivallasta vapaaksi. Teemaryhmä on tarkoitettu parisuhdeväkivaltaa kokeville tai kokeneille naisille. Ryhmässä voit keskustella turvallisesti ja luottamuksellisesti kokemastasi parisuhdeväkivallasta ja sen seurauksista elämässäsi. Teemaryhmän ohjaajina toimivat Naisten Linjan vertaistukiryhmänohjaajat. Ryhmä on maksuton. Ryhmän osallistujat valitaan nettihakemusten perusteella https://www.tukinet.net/keskustelu/lomake/nayta.tmpl?grp=246 (hakeminen edellyttää sisäänkirjautumista Tukinettiin). Hakuaika on 5.6.2014–3.8.2014.…

Käyttäjä arka aloittanut aikaan 05.10.2011 klo 15:00 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on kokeilussa toinen masennuslääke ja lääkäri sanoi että jos ei ala auttamaan hän kirjoittaa lähetteen sähköhoitoon. Olisiko täällä tukinetissä ketään joka on saanut sähköhoitoa masennukseen? Kuulisin mielelläni kokemuksia tästä asiasta. Itseäni tahtoo hieman jännittää ajatus tästä hoitomuodosta. En ole päättänyt menisinkö, hetkittäin tuntuu nimittäin hieman paremmalta olo.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: