Rohkeutta, mistä sitä saa?

Rohkeutta, mistä sitä saa?

Käyttäjä purppuraenkeli aloittanut aikaan 17.08.2014 klo 17:20 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 17.08.2014 klo 17:20

Ihmisen ei ole hyvä olla yksin, kaksin on parempi maata kuin yksin. – Kattia kanssa, minä olen juuri toista mieltä tänään. Kariutunut ihmissuhde vuosien petoksen uhria, hyljätyksi ja petetyksi jouduttuani. Vielä pitäisi jaksaa (vaatimus) olla ystäviä. – Ahdistaa jo ne muutamat tunnit kun tulisi (hänen toive) tavata, ahdistaa ja kuristaa kurkkua, uni ei tuu ja ruokailutottumukset ovat häiriintyneet. Minua syyllistetään ja odotetaan että esittelen piilossa olevan poikaystäväni jotta HÄN voi kertoa petetyksi tulemisen tarinaa.- Hyvä neuvo olisi nyt timantin arvoinen. Ei ole ketään. Minulta puuttuu se ominaisuus jota nyt tarvittaisiin. Millä sen saan toimimaan.😐🤨

Käyttäjä kirjoittanut 02.09.2014 klo 13:01

Sinun ei todellakaan Tarvitse olla exäsi kanssa ystävä, ellet itse halua!

Vaikka tuntuisi vaikealle olla olematta yhteydessä häneen, voisiko olla paikallaan pitää "mykkäkoulua"? Olla vaan olematta yhteydessä.

Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 02.09.2014 klo 14:50

Joo, hieno ehdotus. Jatketaan ☺️❤️☺️

Käyttäjä Feeniks78 kirjoittanut 03.09.2014 klo 17:18

purppuraenkeli kirjoitti 2.9.2014 14:50

Joo, hieno ehdotus. Jatketaan ☺️❤️☺️

Moikka,elämä ei ole helppoa,on ylä ja alamäkiä mutta pitää yrittää katsoa valosempaan suuntaan,hyvä puoli tässä kaikessa on se että sinä olet oma elämäsi herra. Sinun ei tarvitse tehdä mitään sellasta mitä ei sinun mielestä ole oikein tai muuten tuntuu väärältä.Kenelläkään ei ole sitä oikeutta vaatia sitä sinulta.
Keskity itseesi ja oman hyvinvointiin se on se tärkein.
Itsellä on takana raskas kokemus ja tiedän sen että joskus tuntuu siltä että ihmiset vaatii aivan liikaa,paljon enemmän kuin on valmis antamaan,ja se rasittaa mieltä mutta kun ymmärtää että ei ole pakkoa jokaiseen arsytykseen reagoida ja keskittyy oman vointiin ja sellaisin ystäviin joiden läheisyydessä tule lämmin ja hyvä olo niin varmasti olosi kohenee.Puhuminen autaa,ja minusta ei sinulta sitä rohkeutta puutu olet kuitenkin meidän keskuudessa kirjoitamassa olostasi ja se vaatii rohkeutta....

🌻🙂🌻

Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 03.09.2014 klo 21:54

Joo, kiitos. Onhan minulla kaikki ok. En ole riippuvainen kenestäkään..Elän itsenäisesti. Kun on käynyt pitkän suhteen läpi on "irrottautuminen" kaikesta ... Vaikeaa kun ovat tunteet olleet vahvasti mukana. Olkoonkin että suhde on ollut vaikea siksi että sua on väärin kohdeltu. Kun ei ole ollut fyysistä väkivaltaa... Henkinen väkivalta ei ole aina kovinkaan helposti tunnistettavissa. Kun ottaa huomioon kumppanin sairauden ja yrittää ymmärtää syitä miksi näin teki ja miksi ja miksi. Selitystä ei löydy ei järkevää. Kun on sairaus jonka tekoja eivät aina edes asiantuntijat ymmärrä. Voin vaan olla avoimesti tilanteessa mukana ja kysyä onko lääke unohtunut ja usein on.- Aamuisin tunnen valtavaa ahdistusta. Vaatii nousta ja lähteä liikkeelle. Ei voi jäädä pelto alle nauttimaan aamun hetkistä. Sellasta se on🙂