Aikuisen elämää

7 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä panikoinninpro aloittanut aikaan 04.10.2014 klo 23:06 kohteessa Aikuisen elämää

Iltaa, joo siis ajattelin kirjottaa tännekin. Kun on ollut tosi kova pelko aivoverenvuodosta. Kaaduin siis polkupyörällä kolmeviikkoa sitten, sillai sujuvasti hampaat edellä, parihammasta poikki ja nenänvarsi ruhjeella. Nyt kumminkin kun ahdistus ja panikointi ollut päällä siitä asti, on ollut viimeisen viikon kokoaikasta huimausta. On myös aiemmin todettu paniikkihäiriö, niskanretkahdusvamma sekä…

Käyttäjä Leijona55 aloittanut aikaan 19.09.2014 klo 14:30 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa. Olen 59 vuotias nainen ja asun ulkomailla. Suurin vaikeus on että olen LIIAN HILJAINEN ja huono puhuja. Viihdyn kylläkin ihmisten kanssa, mutta mielummin taustalla, sivusta kuuntelijana. Lapsesta asti olen kääntänyt sanoja väärin. Esim. Kerroin naapurin tädille että tulin kotiin HUOMENNA vaikka oli tarkoitus sanoa EILEN.…

Käyttäjä Nightingale aloittanut aikaan 23.09.2014 klo 16:51 kohteessa Aikuisen elämää

Olen päälle parikymppinen nainen, ja opiskelen yliopistossa alaa, joka valitettavasti työllistää kohtalaisen huonosti. Hain alalle, koska se on aina kiinnostanut minua, mutta nyt tuo työttömyyden uhka on alkanut ahdistaa ihan kohtuuttomasti. Itken vain vähän väliä ja luen netistä keskusteluja siitä, miten työttömäksi joudutaan ja miten vaikeaa elämä sitten on –…

Käyttäjä annamunmennä aloittanut aikaan 27.09.2014 klo 18:25 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla ei ole mitään arvoa eikä paikkaa tässä elämässä. En enää jaksaisi olla. Ei kukaan pysty minua auttamaan eikä ketään edes kiinnosta. Olen niin väsynyt, että tahtoisin vain pois. Minulla ei ole sellaisia ihmisiä elämässä joille voisin puhua, jotka ymmärtäisivät ja joita oikeasti kiinnostaisi minä. Ei ketään joka olisi minun…

Käyttäjä särkynyt elämä aloittanut aikaan 24.09.2014 klo 20:31 kohteessa Aikuisen elämää

joka päivä yritän saada päivästä jotenkin kiinni siinä kuitenkaan onnistumatta.yritän selviytyä seuraavaan päivään samaa sotaa päivästä toiseen.alkaa kyllästyttää voimat tuntuu olevan joskus aika vähissä kun odottaa parempaa päivää.eikä mistään tuu valoa en vaan oikein jaksa enää.mietin et pitäskö vaan antaa periksi ja kadota tilastoihin.mitä se semmonen elämä oikein on kun…

Käyttäjä True love 14 aloittanut aikaan 25.09.2014 klo 13:48 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Haluaisin jakaa kokemuksia saman kokeneiden kanssa… Tarinani alkaa siis tämän kesän heinäkuun lopusta. Olen 30-vuotias kolmen alle kouluikäisen lapsen äiti. Aviomiehen kanssa seurusteltu tosi nuoresta, yhteistä taivalta 14 vuotta takana. Tänä kesänä mieheni jäi kiinni uskottomuudesta ja se tuli, niin kuin varmasti kaikille muillekkin, aivan puun takaa… Oli unettomia…

Käyttäjä myymyy24 aloittanut aikaan 23.09.2014 klo 20:18 kohteessa Aikuisen elämää

Kärsin siis erittäin pahoista paniikkikohtauksista, ja olen alkanut saamaan niitä töissä yhä useammin. Suurimmaksi osaksi johtuvat siitä, että suoraan sanottuna vihaan työtäni.. Siksi haluankin nyt opiskella uudelle alalle. Eikä ammattini parturina ei oikein sovi paniikkikohtausten kanssa yhteen.. kuitenkin asiakaspalvelua kun on. Millaisissa työpaikoissa muut kanssa panikoijat on? Kuitenkaan en itseäni…

Käyttäjä rosani aloittanut aikaan 24.09.2014 klo 21:24 kohteessa Aikuisen elämää

Lyhyesti tilanteeni, Olen kolmen kouluikäisen lapsen totaali yh. Tarkoittaen ettei muita aikuisia ole lasten elämässä. Äitini eli lasten mamma on ainut jolta kyllä hätä hätä tilanteessa voin pyytää apua. Mutta hän ei sitä tarjoa eikä juuri ole sisällä elämässämme. No siis olen työssä vammaisten lasten parissa. Työ on toisaalta antoisaa,…

Käyttäjä Rockagal aloittanut aikaan 10.09.2014 klo 02:47 kohteessa Aikuisen elämää

Olen reilu kolmekymppinen perheetön nainen. Vanhempani ovat minulle rakkaita ja etenkin äitini kanssa olen todella läheinen. Äitini on 66-vuotias ja isäni 77-vuotias. Tämä ahdistus sai alkunsa, kun äitini nelisen vuotta sitten sairastui vakavasti. Nyt hän on onneksi siitä toipunut. Vanhempani ovat olleet todella hyväkuntoisia, varsinkin isäni ikäänsä nähden. Vasta äidin…

Käyttäjä SimBum aloittanut aikaan 19.09.2014 klo 00:23 kohteessa Aikuisen elämää

Aluksi kaikki oli hyvin. Parisuhde toimi, vaikka tieten riitoja oli, sain uuden työkokeilupaikan. Yhtäkkiä kaikki alkoi vain mennä alamäkeä. Poikaystävä oli sitä mieltä, että ei jaksa enää yhdessä olla, kun sen mielestä aina vain tapellaan. Kun on aikoja jolloin olen mukava ja niitä kun tyhjästä kiukuttelen. Sanoi että mulla pitäis…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: