Pohjaton suru

Pohjaton suru

Käyttäjä caux aloittanut aikaan 21.10.2014 klo 13:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä caux kirjoittanut 21.10.2014 klo 13:00

Kun elämäni suurin rakkaus sanoi ”en halua lapsia nyt” mureni koko maailmani. Olen nuori ja minulla on yksi lapsi, mutta suru siitä, että tarvitsen lapsettomuushoitoja ja siitä, että pimeä varjo joka uhkaa viedä kohtuni seuraa minua pävästä toiseen.

Jätin mieheni, halusin takaisin, halusin lapsen ja halusin mieheni 2 musertavaa kuukautta takana ja olin jo varma, että elämäni rakkaus vie voiton ja jos tulevaisuus ei anna minulle lasta niin kestän sen. Vaan mieheni päätti toisin, ei luottanut, että päätökseni pitää. Ehkä joskus, jos pääsee yli katkeruudesta.

En tunne ketään, ei ystäviä, ei rakkauttani, ei työtä, ei mitään.. vain lapseni saa minut jaksamaan jotenkin päivästä toiseen, mutta en koe iloa vain surua.

Minun ainoa haaveeni lapset. Aikani ei riitä uuden kummpanin etsimiseen ja lapsien hankkimiseen. En halua edes ketään toista.

En tiedä mitä tehdä, kun ei ole mitään mistä haaveilla ☹️

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 21.10.2014 klo 15:54

Hei!
Anteeksi, minulla meni ihan ohi, että mikä tässä oli se ongelma😑❓
En tosiaan millään pahalla kysy, mutta oli hieman hassusti muotoiltu teksti.
Ymmärsin, että haluat lisää lapsia, mutta et niitä voi saada tai jotain sinnepäin ja mitä miehesi päätti toisin... häh 🙄
Mielelläni juttelen sinun kanssa heti kun ymmärtäisin täysin mitä tarkoitit viestissä... voi olla että minulla on ymmärtämis ongelma, mutta parempi pelata varman päälle etten loukkaa sinua sanomalla jotain typerää jos en ole ymmärtänyt oikein tätä. 😀
Paljon haleja ja piristystä päiviisi! 🙂🌻

Käyttäjä Lilja83 kirjoittanut 21.10.2014 klo 17:34

Hei,

kaikella rakkaudella, nyt ei ole kysymys lapsesta.

On kysymys siitä, mitä sinä haluat ja siitä, miten sinun halu on sinulle ehkä jonkinlainen pakkomielle..? Miltä kuullostaa?

Et tiedä mitä tehdä, kun ei ole mitään mistä haaveilla?

Onhan sinulla vaikka mitä mistä haaveilla..!! Talven jälkeen tulee kevät ja kesä, ja kesän jälkeen syksy ja talvi.. Talvella on hyvä aika keksiä kesälle kaikkea kivaa tekemistä jo olemassa olevan lapsesi kanssa.
Voit harrastaa jotain, ja haaveilla siinä kehittymisessä. Voit haaveilla tulevaisuuden työpaikastasi sekä siitä, millä teoin pääset toteuttamaan haaveitasi.

Lapsi joko tulee, tai ei tule. Tiedät, miten paljon lapsi vaatii ja miten paljon lapsi pyörittää maailmaa. Lapsettomuus ei kuitenkaan ole sama kuin maailman loppu.
Selvitä itsellesi, miksi haluat lasta "liian paljon". Mitä asioita lapsen tekeminen, odottaminen ja saaminen, hoitaminen sinussa tyydyttää? Minkä pelon lapsen saaminen "sammuttaa"?

Kun tärkeintä mitä olen oppinut elämässä on se, että Kukaan muu ei voi täyttää sinun haaveita ja tyhjiöitä ja haluja, kun sinä itse. Älä laita lapsen tai vauvan harteille niin suurta velvoitetta täyttää sinun halua, että joudut hukkaan jos lasta ei tulekaan.

-Selviät loistavasti elämässäsi ilman toista lasta!! Selviät ilman miestäsi!
🙂 Ja pystyt olemaan täydellisen onnellinen juuri nyt ja juuri näin.
Ja kun olet onnellinen ja löydät tasapainon, et tarvitse mitään ulkopuolista ollaksesi onnellinen. Vai mitä?

Tsemppiä sinulle! 🙂

Käyttäjä caux kirjoittanut 21.10.2014 klo 18:30

Juu anteeksi, varmaan vähän sekavaa tekstiä. Ollut niin mieli maassa ja kyyneleet silmissä yrittää purkaa niin tuossa sitten jälki.

Eli siis haluaisin lisää lapsia, lääkäri sanoi, että jos haluan lisää pitää ne tehdä nyt, koska myöhemmin voi olla liian myöhäistä. Minulla siis ollut kohdunkaulassa muutoksia ja sitä lyhennetty niin paljon, että seuraavaksi joutuu poistamaan kohdun.
Minä panikoin, ilmoitin miehelleni että lapset on pakko tehdä nyt. Mies sanoi että ei ole valmis ja minä hänet jätin, heti kaduin ja itkien anelin, että tulee takaisin. 2kk erossa ja mieleni vaihteli jatkuvasti.
Tulin viimein päätökseen, että kestän elämän ilman lapsia, jos saan olla mieheni kanssa,mutta mieheni oli loukattu ja sanoi, että ei tiedä enää haluaako olla minun kanssani.

Tänään ilmeni, että iskee toisia naisia jo kovaa vauhtia ☹️

Olen täysin loppu, aikani on loppumassa lapsen saannin kannalta ja ihminen jota syvästi rakastan, ei sitten näköjään rakastanut minua tuon enempää, kun jo kerta flirttailee muille.

En tiedä mitä ihmettä pitäisi tehdä. Kaikki haaveet (tai ainoa eli lapset) valuvat tiimalasista alas..

Minua on loukattu monesti, joten en pienestä hätkähdä. Kiitos tuesta. :')

Käyttäjä Lilja83 kirjoittanut 23.10.2014 klo 12:17

Moikka,

no nyt ymmärrän paremmin.

Ymmärrän sinua ja tuon tilanteen. Se ei tosiaankaan ole helppo.
Ehkä parasta mitä voit tehdä, on antaa niiden seinien kaatua, joiden on aika kaatua.
Ikävää, että rakastaa ihmistä, joka sitten ei haluakaan samoja asioita ja on valmis irrottamaan liian helposti. Se koskee.

Toivottavasti elämääsi tulisi ihminen, jonka kanssa haluaisitte samoja asioita ja saisitte vielä lapsen..tai lapsia. Ei lasten, vaan rakkauden tähden.
Tai voihan olla, että elämääsi tulee mies, jolla on ennestään lapsia ja teistä tulee aikanaan onnellinen perhe.

Ihaninta on, että sinulla on ainakin yksi lapsi jolle voit olla äiti.

Yritän kaikella tällä sanoa, että pidetään lippu korkealla ja jaksetaan uskoa siihen, että tavalla tai toisella asiat menevät vielä hyvin🙂👍

Paljon voimia sinulle!