Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä partakalle aloittanut aikaan 13.01.2015 klo 11:27 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kauan ollut sitä mieltä, että narsisteja ei ole olemassa. Tiedän että tämä kuulostaa joistakuista ihmisistä ärsyttävältä väitteeltä. Minä en kuitenkaan jaksa uskoa, että olisi olemassa täysin tunteettomia ihmisiä. Luulen, että nekin joita pidetään narsisteina, tuntevat lämpöä ja rakkautta jotakin muutakin kuin itseään kohtaan. On silti totta, että on paljon…

Käyttäjä Murehtija aloittanut aikaan 18.01.2015 klo 14:13 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille Olen useasti aikonut kirjoittaa tänne mutta sanat ovat hukassa, en saa purettua tätä vyyhtiä mikä pään sisälläni on ihan takussa. Noin vuosi sitten näin kolarin kun pyöräilijä jäi auton alle suojatiellä ja jäi kadulle makaamaan. Olin itse autolla liikkeettä joten en voinut pysähtyäkkään siihen kun oli niin ruuhkaista…

Käyttäjä Hennikki aloittanut aikaan 25.01.2015 klo 10:31 kohteessa Aikuisen elämää

Olen oudossa tilanteessa. Takana pitkä, hyvä avioliitto. Se kaatui miehen uskottomuuteen ja siihen,että tämä ei kyennyt jättämään huomattavasti nuorempaa naista. Minä en ole tunnetasolla selvinnyt tästä oikein koskaan, olen kyseenalaistanut naiseuteni, pitkän avioliiton ja minulla on ollut huomattavia vaikeuksia sitoutua uuteen suhteeseeni. Lisäksi mies on itsekin kulkenut edestakaisin eikä ole…

Käyttäjä Mamma75 aloittanut aikaan 24.01.2015 klo 19:17 kohteessa Aikuisen elämää

Sukulaiseni ovat ”jättäneet minut rauhaan” toisin sanoen eivät halua tai suostu olemaan yhteyksissä juuri lainkaan. He eivät halua tavata tai puhua puhelimessa. Äitiini pidän yhteyttä ja hän hyväksyy minut. Olen lapsena ollut isäni pahoinpitelemä, joten elämäni on ollut identiteetin ja itseluottamuksen etsimistä. Terapioissa on tullut käytyä vuosia. Olen ollut kahdesti…

Käyttäjä avuton3 aloittanut aikaan 24.01.2015 klo 01:50 kohteessa Aikuisen elämää

Masennus alkaa taas puskemaan läpi mutta apua ei syrjäkylillä voi saada. Viikko on ollu täynnä stressiä ja paikat on kipeenä. Mieliala on todella alhaalla ja pelottaa maanantain työpäivä.. outoo kun tykkään normaalisti töissä olla ja päivät menee nopeesti mut jotenki vaan on pelkotila päällä ja melkein kyynel silmässä kun miettii…

Käyttäjä kanesada aloittanut aikaan 28.12.2014 klo 03:31 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu älyttömän pahalta olla jatkuvasti yksin. Tuntuu, että olen kärsinyt siitä aina. Koko peruskoulu minua kiusattiin ja syrjittiin, lukiossa toisella paikkakunnalla meni vähän paremmin, mutta muutettuani kaupunkiin korkeakoulua varten olen taas täysin pohjalla ja taantunut samaan pisteeseen, kuin peruskoulusta lähtiessäni olin. Korkeakoulussa jäin heti alussa ryhmäni ulkopuolelle omaa tyhmyyttäni ja…

Käyttäjä ninnukka aloittanut aikaan 21.01.2015 klo 09:36 kohteessa Aikuisen elämää

Liityin ihan äsken kun sattumalta löysin tälläisen paikan. Olen pitkäaikaisella sairaslomalla mielenterveysongelmien vuoksi ja yh äiti. Kesällä kaikki alkoi hirveillä paniikkikohtauksilla enkä aluksi tajunnut että mitä ne oli.. tuntui että kuolen.. kuukauden sisään menin itse psykiatriselle osastolle kun jo aloin näkeen ja kuuleen harhoja. Lapsen isä onneksi tajusi tilanteen ja…

Käyttäjä helmi88 aloittanut aikaan 17.01.2015 klo 19:56 kohteessa Aikuisen elämää

Koirasta luopuminen on raskas varsinkin kun on ollut pennusta asti mulla. Ja nyt on tullu sellanen tilanne että eutanasia on ainut vaihto ehto. En tiedä miten mun psyyke kestää ja ajatuski itkettää. Oisko vinkkejä miten voisin varautua tähän suru aikaan…

Käyttäjä imasoldier aloittanut aikaan 11.01.2015 klo 23:47 kohteessa Aikuisen elämää

Olen seksuaalisen hyväksikäytön uhri ja käsitellyt asioita paljolti ilman ammattiapua. Kävin kerran vuosi sitten koulun psykologilla ja kertaan se jäi. Psykologi itsessään oli varmasti ihan pätevä, mutta minusta tuntui etten koskaan voi avautua tälle ihmiselle. Muija puhui kuin olisin pieni lapsi (olen yli 20v.) enkä voi sietää terveydenhuollon ihmisiä jotka…

Käyttäjä ida95 aloittanut aikaan 09.01.2015 klo 14:59 kohteessa Aikuisen elämää

Elämä raha asiat ja kaikki oli menossa oikeeseen suuntaan. Sain töitä raha asiat oli hyvin minulla oli ihana mies, koti ja kaikki oli hienosti kunnes seinät kaatui niskaan ja masennuin vakavasti :S otin lopputilin töistä joka oli elämäni pahin virhe sen jälkeen kaikki muuttui vielä huonommaksi miehen kanssa sukset meni…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: