Työttömyys masentaa :(

Työttömyys masentaa :(

Käyttäjä jadelmiina78 aloittanut aikaan 18.02.2015 klo 12:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jadelmiina78 kirjoittanut 18.02.2015 klo 12:08

Moikka 7 kk työttömyyttä takana….sitä ennen pieleen mennyt vuoden yrittäjyys… yritys ei kannattanut ja lopetin. Sen myötä jäi jonkinlainen häpeä etten pystynyt .. ja monenlaisia tunteita käynyt läpi. Välillä tuntuu , että jaksan hyvin ja sitten taas romahdan.

Olen hakenyút 29 paikkaan töihin ja käynyt yhdessä haastattelussa ja sekin oli puhelinmyyntiä,, tuntuu ettei minust aole mihinkään!!!

On ystäviä jotka ymmärtävät ja tukevat , mutta tänään jotenkin tuli niin totaalinen romahdus… olen avoin ihminen ja kirjoitellut reilusti facebookkiin omist afiiliksistä. paljon saanutkin tukea ja jaksamista sieltä…
Eilen ajattelin josko olisikin mahdollist alkaa opiskelemaan ja kysyin veljen vaimolta vähän rahajutuista että miten opiskeluraha määräytyy.

Sainkin jonkin moisen ryöpyn sieltä niskaani.. siitä kuinka minun pitää valita tieni tässä elämässä ja kuinka en saisi avoimesti kirjoittaa omista tunnoistani ym.

Tuli niin paha mieli … kirjoitin itse hänelle takaisin aika rumasti ja kerroin ajattelevani hänestä todella kylmänä ihmisenä jolla ei ole tunteita…. ja sanoin etten halua enää hänen kanssaan asioista puhua… hän poisti minut kavereista ja siinä se…

Tämä on jotenkin kärjistynyt tämä tilanne tässä työttömyysaikana… rahaa on ihan liian vähän ja aikaa liian paljon … olen alkanut kuntoilla ym että saan ajan täytettyä mutta aina törmää rahattomuuten ja siihen häpeään olla työtön..

Nyt en pysty enempää kirjoittamaan kun tuli outo tunne.. sormet ja kädet painaa ihan hirveästi ja tuntuu kun nappeja joutuisi oikein painamaan ?? mikä mulle tuli ?? hui!!!