Sosiaalisen käytöksen puutteellisuus aikuisella

Sosiaalisen käytöksen puutteellisuus aikuisella

Käyttäjä harmageddon-75 aloittanut aikaan 17.02.2015 klo 20:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä harmageddon-75 kirjoittanut 17.02.2015 klo 20:28

Hei
Äitini loi ennakkoon tulevaisuuteni.1975 jolloin täytin 15,koko maailman piti tuhoutua.Heitteille jäin 1972,äiti muutti pois,kävin koulua veljeni kanssa.Motivaatio oli välillä hakusessa:mitä järkeä,lopun aikaa eletään.No,osasin lähinnä pitää puoliani:lääkärikin piti itse etsiä,bussikortit hommata,ostaa itse einekset:en osannut laittaa ruokaa,jugurttiakin sai ostaa vain yhden päivässä.Äiti eleli luomutilallaan,minä Tampereen keskustassa,Hämeenpuiston tyttölyseota kävin.
Jäin paitsi perheessä opittavia käyttäytymismalleja,tyttölyseossa ei ollut mahdollista oppia kanssakäymistä poikien kanssa.Äiti sitä suurta asiainjärjestyksenmullistusta hiki päässä odotti.En ehkä,mielestään, pääsisi uuteen järjestykseen koska en halunnut sitoutua uskontoon joka tarjosi huonoja äitejä ja maailmanlopun.

Tupakoin,join ja miltei myin itseäni 1974.

1976 piti vielä odottaa…jos kumminkin tuho tulee…

Heitin romukoppaan äidin manipuloinnit ja pelottelut.Olisin vapaa,loisin oman elämäni.

Jos haluatte tietää millaisiin turbulensseihin sekä minä että muutama luopio joutui…

mm.pakkoavioliitto äidin tahdosta vastoin äidin periaatteita,äidin tyylitajulla…minulla oli tummanruskea hääpuku.