Aikuisen elämää

20 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Daniel47 aloittanut aikaan 09.02.2015 klo 16:54 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, kaipailen tietoa pääkaupunkiseudulla vastaanottavasta psykiatrista, joka osaa tunnistaa mahdollisen dissosiaatiohäiriön (ja joka oikeasti kuuntelee). Voisitteko antaa nimen ja paikan, missä ottaa vastaan, kiitos! Onko kellään tiedossa? Netistä ei etsimälläkään löydä. Tai löytyyhän noita psykiatreja, mutta kun ei tiedä, kuka heistä oikeasti on asiantuntija dissosiaation suhteen 😐

Käyttäjä UHREGGI aloittanut aikaan 30.11.2014 klo 16:29 kohteessa Aikuisen elämää

Olin kihlattuni luona Istanbulissa 3viikkoa. Olin onnellinen, vuosikaudet masentanut ja ahdistanut, hetkeksi pääsin kokemaan jotakin epätodellisen kaunista. Elämäni hienoimmat 3 viikkoa. Ollaan tunnettu 2vuotta, tämä oli neljäs kerta kun oltiin yhdessä pari viikkoa, nyt oli ennätyspitkä 21vuorokautta. Valitettavasti enkelini on paikallinen, yksin, nainen maassa jossa naisen oikeuksia ei lueta. Nainen…

Käyttäjä WalkmanS aloittanut aikaan 23.02.2015 klo 18:45 kohteessa Aikuisen elämää

Olen joutunu lumeavioliittoon. Tajusin sen valitettavasti liian myöhään. nyt olen hakemassa avioliiton mitätöintiä, ja tarvitsen oikeusapua.. Mistä minä semmoisen saisin ilmaiseksi? minulla siis painaa pari lainaa miehen takia.. eikä ole varaa maksaa oikeuskuluja..

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 17.02.2015 klo 22:38 kohteessa Aikuisen elämää

Otsikossa se tulikin.. Tuntuu ettei vaan jaksa enää yhtään, raha-asiat on huonosti ja tuntuu etten onnistu missään nykyään enää.. Apua on nii vaikee hakee, ku en saa myönnettyä kellekkään mille musta tuntuu.. Eikä mua tahota ottaa tosissaan ☹️ Itsemurhako tässä ois ainoo ratkasu, kukaan ei välitä, ei soittele tai viestittele…

Käyttäjä sandon3 aloittanut aikaan 17.02.2015 klo 14:43 kohteessa Aikuisen elämää

Eli ensin mut määriteltiin dissosiaatiopotilaaksi. Näen koko aika tosi pahoja harhoja. Nyt seuraavan lääkärin diagnoosina olikin psykoosi ja mahdollinen skitsofrenia. On tosi rankkaa tää mun elämä. Näen harhoja jopa sisällä. Luulen mm. Että on tulipalo vaikkei ole. Ulkona näen ihmisiä maassa ja tulipaloja. Ensiviikolla aloitan päiväosaston psykiatrian polilla. Onko ketään…

Käyttäjä Minni3 aloittanut aikaan 23.02.2015 klo 15:05 kohteessa Aikuisen elämää

Mieheni uhkailee ja kiristää asunnolla jossa en ole kirjoilla jotta heittää mut ulos tai soittaa poliisit ynm… kun minulla ei ole asuntoa ja olemme asunut jo noin 6kk yhdessä ☹️ välillä miheni tekee asioita jotka todella loukka ja satututtaa minua mm haukkuu käy maksullisissanaisissa ynm… en vain osaa päästää irti…

Käyttäjä Pistoke aloittanut aikaan 19.02.2015 klo 16:26 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka! Oon 23-vuotias nainen ja oon pienestä asti ollu tosi tulisieluinen ja tempperamenttinen. Oon ilmaissu aina lähes kaikki tunteet niitä milläänlailla peittelemättä. Tunnen kaikki tunteet varmaan 200-prosenttisena. Saan siis mielettömiä raivareita ja olen saanu niitä pienestä saakka. Oon aina ollu myös tosi herkkä, itken helposti niin ilosta kuin surustakin. Viime…

Käyttäjä Hantzki aloittanut aikaan 17.02.2015 klo 19:26 kohteessa Aikuisen elämää

En oikein tiedä miten tämän pienen kirjoitelmani aloittaisin… Lueskelin muiden kirjoittamia juttuja ja ajattelin että rohkenen itsekin kirjoittamaan, samassa veneessähän tässä ollaan 🙂 Tänään tuntui pitkästä aikaa siltä, että kaikki asiat kaatuvat päälle yhtä aikaa ja ahdistus alkaa kuristaa kurkkua. Mietin kenelle soittaa, mutta ei tuntunut löytyvän sopivaa henkilöä… Tuttua?…

Käyttäjä Equal aloittanut aikaan 20.02.2015 klo 14:32 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Tarvitsen apua Rakkaalleni otsikon mukaisesti. Rakkaani on 56 vuotias nainen, akaateemisesti koulutettu; kaiken pitäisi olla hyvin. Olemme seurustelleet 10 vuotta, kosin viime keväänä. Kaikki meni ”hyvin”, kunnes: Hänellä on pahasti narsistinen miniä, joka lentääTTY:ltä keväällä, opintopisteitä 6 vuoteen on 74 180/300:stä. Miniä vielä valehtelee omalle miehelleen ja nuoremmalle pojalle…

Käyttäjä Plussa aloittanut aikaan 17.02.2015 klo 12:30 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä enää mitä tehdä tai miten suhtautua. Koen että siskoni ja äitini ovat kuluttaneet omat voimani täysin. Olen heille ehkä myös katkera. Ikinä en ole heille maininnut asiasta enkä aijo. Yritän vain niellä tunteeni ja yrittää hymyillä. Eniten minua harmittaa se etten pysty olemaan heidan seurassaan hyvällä fiiliksellä vaan…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: