Aikuisen elämää

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä G'Kar aloittanut aikaan 15.05.2015 klo 09:18 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on ongelma, josta en voi puhua kenellekään. Olen vähän yli 50v mies ja naimisissa naisen kanssa, joka rakastan. Lapsia meillä ei ole. Ongelma on, että minulla on naispuolinen ystävä, jonka kanssa olen tekemisissä lähinnä yhteisen harrastuksen takia. En tunne häntä kohtaan mitään seksuaalisia haluja, mutta olen mustasukkainen hänen muista…

Käyttäjä tiina4 aloittanut aikaan 11.05.2015 klo 16:40 kohteessa Aikuisen elämää

Toissa viikonlopulla minä ahdistuin enkä ole sen jälkeen saanut kovin hyvin nukuttuakaan. Hakeuduin psykiatriseen päivystykseen ja Olin tuolloin sellasessa pidennetyssä valvonnassa osastolla yhden yön. Osasto oli hyvin levoton, joten päädyin itse siihen tulokseen, että lähden kotiin. Aamulla lääkäri kotiutti minut, ja määräsi mulle Ketipinoria ja melatoniinia uniongelmaan, mutta en saa…

Käyttäjä Pilvenreuna aloittanut aikaan 16.05.2015 klo 01:15 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin ensin että tänne en kirjoita, mutta alan olla jo siinä pisteessä voimavarani on käytetty loppuun. En koe olevani yksinäinen, sillä olen hyvin erakko luonne ja kärsin aikoinani koulukiusaamisesta, joka on jättänyt arpensa. En luota ihmisiin helposti ja ennemmin kärsin hiljaa yksin kuin avaan suuni. Lapsena opin jo patomaan ahdistuneisuuteni…

Käyttäjä tahdistaa aloittanut aikaan 12.05.2015 klo 21:00 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 22-vuotias mies joka kärsii sosiaalistentilanteiden pelosta ja ahdistus/paniikkikohtauksista. En ole aikaisemmin kirjoitellut vaivoistani nettiin ja tämä viesti onkin ehkä enemmänkin päässä pyörivien asioiden purkamista. Sain tuossa aikaisemmin päivällä normaalia pahemman paniikkikohtauksen. Kauhea olo, itkukin pääsi.😭 Olen aina ollut vähän ujo ja ylianalysoiva itseäni kohtaan. Ensimmäiset oireet näkyivät tammikuussa 2012…

Käyttäjä Jopohjalla aloittanut aikaan 11.05.2015 klo 20:03 kohteessa Aikuisen elämää

Mikä siinä on ettei mieliala kohene? Historiassa paljon masennuksia ja nyt päällä vaikea masennus. Tällä reissulla mennään nyt jo pitkälti kolmatta vuotta. Ikää on siis 35. Uni on mennyttä. Kaikki mahdolliset lääkkeet on koitettu. Ei vaan löydy kampea ylös. Nyt kuukauden puhtaana lääkkeistä kun huomasin puhuvani ihan mitä sattuu… Ei…

Käyttäjä nooraxx aloittanut aikaan 11.05.2015 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää

moi, olen 20 vuotias nuori nainen, elämän pitäisi vasta olla aluillaan mutta tuntuu että kohta ei jaksa enää.. voisin laittaa pientä tekstiä tähän mitä minulle on kirjoitettu nuorena kun kävin psykiatrilla ym.. nämä tutkimukset aloitettiin 2010 mutta kävin 10 vuotiaasta asti sossuilla ( laitan tekstiin nimekseni tytön) – 2005: peruskoulun…

Käyttäjä Pellehermanni aloittanut aikaan 02.04.2015 klo 01:32 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mistä aloittaisi. Mulla on kaksi pientä lasta ja avopuoliso. Osakekämppä. Vakituinen työpaikka. Mullahan pitäis olla kaikki asiat hyvin. Mutta miksi mua sitten masentaa. Rahatilanne on tiukka ollut jo pitkään. Eikä se siitä paremmaksi ole muuttumassa. Ellen sitten voita lotossa, mikä on erittäin epätodennäköistä. Huonosta itseluottamuksesta ja sosiaalisesta pelosta…

Käyttäjä Harmaahylje aloittanut aikaan 28.11.2014 klo 21:57 kohteessa Aikuisen elämää

Yritän jaksaa, ihan tosi kovasti, sellaisten ihmisten takia, joista välitän. On monta joille en ehkä ole niin tärkeä kuin he minulle, mutta luulen että satuttaisin heitä tappamalla itseni nyt. Tänään on ollut järjettömän vaikeaa pysyä täällä, kun on vain tuo yksi syy. Sitä joutuu joko lähtemään tai sitten yrittämään elää…

Käyttäjä yrittänyt aloittanut aikaan 17.09.2014 klo 00:09 kohteessa Aikuisen elämää

Suht nuori kaveri olen vielä, mutta elämässä tapahtunut tuhansia asioita jotka pakottaneet ns elämään epänormaalisti. Huonoista oloista ponnisteltu tähän päivään , nyt hankittu oma perhe, yritys koulutusta ja vaimo… luulisi asioiden olevan hienosti. Monet asiat ajoivat tähän helvetilliseen tilanteeseen. Vaimoni petti minua, alkoholiongelmat , rahattomuus , stressi, yrittäjän paineet ,…

Käyttäjä Saniga aloittanut aikaan 29.04.2015 klo 17:47 kohteessa Aikuisen elämää

ViisI vuotta sitten olin pohjalla henkisesti ja ruumiillisesti. Avun hakeminen oli liian työlästä ja pelottavaa. Ensimmäinen kontakti ja avautuminen tapahtui täällä. Sain tukea . Ymmärrystä ja rohkairohkaisua.Nyt viiden vuoden terapia kierteen jälkeen alan tuntea olevani ihminen. Aikuinen. Turvassa. Lapsuuden ja nuoruuden traumat elävät aina mukanani mutta ei enään hallitsevina. Minä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: