juhannus ja alkoholi

juhannus ja alkoholi

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 19.06.2015 klo 23:29 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä terve88 kirjoittanut 19.06.2015 klo 23:29

Moi
Ollaan kaverini mökillä. kaverini poikaystävä on ensi kertaa mukana. Hän on juonut liikaa ja on hyvin vaikea. Haistattelee mm kaverilleni ja on saanut aikaan riidan. Pari on muuttamassa pian yhteen. Pitää toivoa etteivät juhannuksena eroa
Luulin että joudun häpeämään omaa poikaystävääni, mutta hän sammui kiltisti sänkyyn juotuaan liikaa.. mietin että miksi suomessa ei osata juoda sivistyneesti. Alkoholi aiheuttaa sekä fyysisiä, että ennenkaikkea henkisiä ongelmia. Ja paljon
Miksi ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Inhoan ja pelkään sitä, millaiseksi alkoholi muuttaa jotkut ihmiset. alkoholi aiheuttaa turhaa kähinää ja rähinää
Luulen myös, että ei kannata alkaa seurustella ennenkuin on nähny toisen räkä kännissä.

Käyttäjä Rosteri kirjoittanut 20.06.2015 klo 16:16

Tietynlaiset ihmiset tuntuvat kasautuvan usein samaan paikkaan.
Me juhlimme juhannusta sekalaisessa porukassa, minä selvänä ja lapsia lukuunottamatta loppuporukka alkoholia nauttien hyvässä hengessä. Joukossa oli myös nuoria jotka osaavat ottaa sivistyneesti.
Useimmat meistä ovat muiden esimerkin mukana oppineet että on muitakin tapoja kuin räkäkänni ja absolutismi.
Itse olen entinen juoppo, joka joskus sai sitä rähinäviinaakin, join lähinnä ahdistukseen ja poistaakseni fobioita.
Nykyisin voin aivan hyvin olla selvinpäin tai sitten ottaa vain sen verran että kotrolli säilyy.
Mutta samalla on myös tuttavapiiri vaihtunut.

Käyttäjä Ahdistaja kirjoittanut 20.06.2015 klo 20:21

Se on se viinapiru joka pistää suomalaisen räyhälle. En ole koskaan sitä kiukkuviinaa ymmärtänyt. Itse eilen join vähän liikaa ja lasken liiaksi jos on aamulla darra. Ikinä en ole kännissä tapellut en aiokkaan ei kuulu tapoihin.