Aikuisen elämää

24 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä ajatuksiavain aloittanut aikaan 09.09.2015 klo 10:58 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu, että on pakko kirjoittaa jonnekin tuntemuksistani. En tiedä, lukeeko kukaan tai ymmärtääkö sanaakaan, mitä kirjoitan, mutta olkoon tämä sitten monologi pääni sisäisistä ajatuksista. Kävin eilen psykiatrian akuuttivastaanotolla, jossa juttelin naisen kanssa. En tiedä hänen nimikettään, joten sanotaan hoitaja. Kerroin hänelle elämästäni viimeisen kuluneen vuoden ajalta, tältä syksyltä enimmäkseen. Mieheni…

Käyttäjä hanna- aloittanut aikaan 09.09.2015 klo 12:23 kohteessa Aikuisen elämää

Tässäpä mun tän hetkistä elämää… Monista asioista en kirjottanut mutta tä nyt on päällimmäisenä ahdistuslistallani. Kävin viime viikolla AYTRI:ssa. Se on sellanen ryhmä työkkärissä, joka kokoontuu ihmisiä varten jotka tarttee lisätukee työllistymiseen. Siinä oli Kelasta, psyk.polilta, sossusta ja lääkäristä joku ihminen. Ja tietenki työkkärin yhteyshenkilö. Ensinnäkin, mua jännitti aivan mahdottomasti.…

Käyttäjä aloittanut aikaan 02.09.2015 klo 17:06 kohteessa Aikuisen elämää

Muualla Euroopassa pakolaisille tarjotaan ruokaa ja hätämajoitusta, Suomessa on kokouksia joissa yhdessä päätetään ettei tähän pitäjään oteta pakolaisia. Tai tehdään kylttejä joissa käsketään pakolaisten painua vittuun. Yhdelläkään suomalaisella ei ole niin huono tilanne kuin sotaa pakeneville pakolaisille. Miksei kerrankin voisi katsoa muualle kuin omaan itseensä. Ei voi olla vain aina…

Käyttäjä Miiulih aloittanut aikaan 30.08.2015 klo 22:43 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla siis todettu masennus ja paniikkihäiriö. Suurimmaksi ongelmaksi olen kokenut sen, kun aamulla pitäisi aikaisin lähteä töihin/kouluun. Opiskelen siis koulunkäynninohjaajaksi. Tämä ei ole hetki sitten alkanut, vaan ollut ihan aina minulle. Minulla oli rankka nuoruus, minua koulukiusattiin ja siksi monesti pelkäsin ihan mennä aamulla kouluun. Olen sitä mieltä, että se…

Käyttäjä juro50 aloittanut aikaan 12.06.2015 klo 15:53 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Itse tuli mania vaiheessa otettua velkaa ja vippejä jotka nyt menossa ulosottoon,onko kenelläkään tietoa kuinka nopesti käräjäoikeuden päätöksen jälkeen uo lähettää maksulappuja?

Käyttäjä avuton3 aloittanut aikaan 23.08.2015 klo 15:21 kohteessa Aikuisen elämää

Kärsin todella kovasta ahdistuksesta. Häpeän kaikkea mitä olen tehnyt ne pyörii ajatuksina mielessä. Unta en saa paitsi joskus nukun muutaman tunnin pätkiä. Kaikki tää kai johtuu huonosta itsetunnosta ja siitä että olen ollut haukkumisten kohteena koska toiset ihmiset on olevinaan jotenkin parempia. Muuten kaikki ois kohtuu hyvin jos tästä vielä…

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 16.04.2015 klo 19:18 kohteessa Aikuisen elämää

Musta tuntuu, et mun voinnista ei välitä enää kukaan.. tekis vaan mieli viilellä ja kuolla pois.. ☹️

Käyttäjä IhmisRoska aloittanut aikaan 17.08.2015 klo 13:39 kohteessa Aikuisen elämää

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että miten te jotka olette vielä jollain tavalla työn syrjässä kiinni pärjäätte työssä masennuksen kanssa? Itse olen töissä kohtuu vaativassa asiantuntijatyössä ja täytyy ihan rehellisesti sanoa, että jokainen päivä on täyttä painajaista. Ihan kuin siinä ei olisi tarpeeksi haastetta, että pitäisi nopeasti tietää kaikesta kaikki (tai siis…

Käyttäjä LadyMary aloittanut aikaan 03.08.2015 klo 19:42 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoittelen nyt tänne, kun ei oikein ole muitakaan joille puhua… Olin koulukiusattu koko kouluikäni, 17-vuotiaana aloitin masennuslääkkeet, oli viiltelyä ja ahdistusta, itsemurhaa en kuitenkaan yrittänyt vaikka ajatukset päässä pyörikin (mua esti se että uskon Raamattuun ja uskon, että olisin päätynyt helvettiin, jos itsemurhaan olisin päätynyt), 25-vuotiaana vasta muutin melko tiukasta…

Käyttäjä Olavi2 aloittanut aikaan 01.09.2015 klo 09:29 kohteessa Aikuisen elämää

Ei taida olla olemassakaan fyysistä vertaisryhmää kaksisuuntaisille? On vain hoitolaitosten 10 kerran kurssityyppisiä ryhmiä, jossa on pakko käydä joka kerta? Onko vertaistukiryhmät kaksisuuntaisille tuhoon tuomittu ajatus? Kadehdin päihdeongelmaisten vertaistoimintaa.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: