Aikuisen elämää

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 26.11.2015 klo 09:33 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksa enää. ihmiset vihaa mua, ku oon tehny niille pahaa. Ei tiiä millon se viimenen päivä tulee.

Käyttäjä Placebo aloittanut aikaan 17.12.2015 klo 18:36 kohteessa Aikuisen elämää

Miten te muut jaksatte kun on vain pakko jaksaa? Itsellä tällä hetkellä painaa päälle burn-outista toipuminen, masennus, uusi työpaikka, työn ohessa opiskelu, äitiys, syömishäiriö … Ja pitäis jaksaa myös parisuhdetta ja psyk.polilla käynnit. Sairaslomalla en ole ollut kun en kehdannut enkä vieläkään kehtaa, ammattikorkeasta en kehtaa pyytää vapaata vaan suoritan…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 17.12.2015 klo 19:10 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Olen 21 vuotias mies, ja sain opiskelupaikan varasijalta Ammattikorkeakoulusta, otin opiskelupaikan vastaan, ja olin innoissani paikasta. Nyyt olen kuitenkin ymmärtänyt ja hyväksynyt itselleni että ala ei ole minun oma. Itken päivittäin koulun aloittamista, ja se aiheuttaa minulle nukettomuutta ja kovaa ahdistusta johon käytän unilääkkeitä ( unettomuus ) Nyt olen…

Käyttäjä SaraN aloittanut aikaan 18.12.2015 klo 14:26 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään on huono päivä. En vaan jaksa enää. Joulukin on ihan kohta ja sukulaiset odottaa kylään. Tekis mieli vaan hautautua peiton alle ja kadota pois. Täytyy varmaan valehdella että olen kipeä. Ahistaa, pelottaa, oksettaa. Menisi tää joulu jo ohi, voimat on ihan lopussa.Toivottavasti te muut jaksatte iloita joulusta.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 11.07.2011 klo 20:08 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jo kauan miettinyt otsikkoa tälle ketjulle ja nyt se valkeni. Siis miksi aina kadun asioita? Tällä hetkellä kadun että ylipäätään menen keskustelemaan ihmisten kanssa kun aina saan takkiin kuitenkin. Kaksi tuntia kesäillasta tuhlaan siihen että saan turpiini henkisesti. En osannut pitää päätöstäni pysyä pois sieltä missä minua ei kaivata…

Käyttäjä e-maarika aloittanut aikaan 18.12.2015 klo 12:52 kohteessa Aikuisen elämää

Sain tietää että ystäväni lapsi muuttaa omilleen mikä on luonnollista kun hän on jo aikuinen. Olen tavannut häntä pienestä saakka ja jostain syystä tämä asia ottaa koville. Tulee ahdistus. Ja kaikista pahinta olisi se jos minun ainokaiseni lähtisi pois luotani. En varmaan enää jaksaisi. Olen niin järkyttävän yksinäinen ja sitten…

Käyttäjä Nainen23v aloittanut aikaan 10.12.2015 klo 22:22 kohteessa Aikuisen elämää

Kuolema mitä se tarkoittaa? Kaikki loppuu? Itse ajattelen kuolemaa nykyään paljon. Haluaisin tehdä itsemurhan mutta en pysty jättämään perhettäni (äitiä, sisaruksia, miestä, Koiriani). Olen jopa miettinyt tapaturmaa mutta nekään eivät tunnu hyviltä ratkaisuilta. Miksi kuolema on niin lopullinen. Voisin olla hetken esim. pari viikkoa ehkä kuukauden kuolleena ja sitten uusin…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 18.12.2015 klo 06:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen opiskeleva mielenterveyskuntoutuja. Kärsin unettomuudesta. Usein menee kaksi yötä putkeenkin kun en nuku yhtään. Aamulla olo on niin hurja, etten ole päässyt kouluun. Minulle on tullut paljon poissaoloja. Arkea haittaava unettomuuteni on jo niin kroonista luokkaa, että siitä on alettu puhua sairauden piirteenä. Tuntuu että kaikki keinot on käytetty.…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 16.12.2015 klo 19:43 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on ollut rintakipuja jo yli kuukauden. Lääkärissä olen käynyt ja ne sano, että johtuu mielenterveyden häiriöstä. En usko sitä, koska vasen rintalihas on turvonnut ja ollut välillä ihan rytmihäiriöitä. Tuntuu todella ahdistavalta, kun lääkärit vaan nostaa Zyprexa annosta eivätkä voi uskoa, että nyt on ihan somaattinen sairaus. Välillä tuntuu…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 14.12.2015 klo 09:02 kohteessa Aikuisen elämää

Moi Olen lukenut ja kokenut, että rauhoittavat saattavat laukaista IM-ajatuksia tai yrityksiä. Joten kannattaa tarkkaan harkita, jos on aloittamassa niiden käyttöä Itse olen käyttänyt rauhoittavia aina silloin tällöin tarvittaessa jo 8 vuotta. Voin sanoa, että auttaa tilapäisesti, muttei kannata jäädä koukkuun. Se meinaan saattaa viedä aivan pohjalle. Kun arjesta tulee…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: