Seksiaddiktio ja huorat

Seksiaddiktio ja huorat

Käyttäjä Jallupallu aloittanut aikaan 09.08.2015 klo 23:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jallupallu kirjoittanut 09.08.2015 klo 23:43

Minulla on seksiaddiktio. Erosin vajaa vuosi sitten. Olin jo vuosia huonon suhteen aikana fantasioinut maksullisella naisellä käymisestä, ihan kokemuksena vain. Monet kaverit olivat käyneet ja kehuneet. Kun sitten ero tuli, joka sinäänsä oli erittäin hyvä asia kaikkineen niin menin maksulliselle naiselle eli suomeksi kävin huoralla. Maksoin siis seksistä. Aloin pitämään siitä niin paljon että menin aina vain uudestaan. Ja viimeksi kävin tänään. Ongelmaksi tässä muodostuu se että tulee tosi kalliiksi koko homma. Rahat on koko ajan loppu ja velaksi jopa käyn, siis visa on jo täpössä jne. Ja siis jutun juoni ei ole siinä että enkö saisi seksiä. Siis kun ei mua kiinnosta se seksi muiden kanssa juurikaan kuin maksullisten, sehän tässä hullua onkin. Siis halut on tosi alhaalla kun jonkun naisen kanssa matkaan lähden. On jopa käynyt niin että ei ole kiinnostanut lainkaan ja ei ole ottanut eteen. Huom, selvinpäin ja aina niin. Ja kun on huoran kanssa niin oon jo valmiina pelkästä ajatuksesta kun olen saapumassa huoran tykö.

Mitä mun kannatta tehdä? Huorissa käynti pitäisi saada loppumaan ehdottomasti. Olskohan ns. fuckbuddy ja/tai friends with benefits homma ajatuksena hyvä tässä kohtaa? Tänään viimeks sanoin ääneen itelle että ootko oikeesti idiootti siis kun olin jälleen käynyt ja maksanut maltaita seksistä.

Käyttäjä Dissos kirjoittanut 05.01.2016 klo 11:11

Liittyykö teillä uskonto tähän jotenkin? Kun minulle kävi niin, että aloin kuulla uskonnolliset asiat nurinpäin, seksuaalisena, voin "kuunnella" ne molemminpäin. Ja se aiheutti todella voimakkaan ahdistuksen. En tiedä onko tämä pakko-oire vai mitä?

Tajusin seksuaalisuus eniten muodon, ja innostuin oikein kuvittelee kaikkea seksuaalisena. Yht'äkkiä tuntea hirveää häpeää, kun tajusin, että olenkin voinut rukouksillani ja muilla vaikuta seksinhaluiselta, oikein kerätä seksiä kaiken aikaa, aloin tuntea hirvittävää häpeää, jopa lapsuuden viattomuudesta. Tosin minua on käytetty hyväksi aika varmuudella, en vain muista miten.

Iljettävää. ☹️

Käyttäjä Zorbas1102 kirjoittanut 07.01.2016 klo 20:42

Mun pakonomaiset, toistuvat ajatukset liittyvät edelleen julkisilla paikoilla ja ihmisten ilmoilla seksiin ja siihen että menettäisin seksuaalisen kontrollin. Siihen sitten lisänä näitä moittivia ajatuksia, että ne saisi pois. Siiitä sitten paniikkia, ahdistusta ja sos fobiaa. Tuun kyllä niiden kanssa toimeen. Joskus ne rasittaa ja entisessä elämässä kun yritin elää normi työelämää niin niitä tuppas olemaan aina niin paljon että seuras vaikea masennusjakso. Kuntoutuspsykologi on sitä mieltä, että tietyssä kasvuvaiheessa on mennyt hommat kieroon. Kehitin yli ankaran uskonnollisen minän itseeni lapsena kun oli vaikeaa. Nyt siis jo yli neljä vuosikymmentä elänyt.