Mielialan vaihtelut?

Mielialan vaihtelut?

Käyttäjä Onnetar82 aloittanut aikaan 01.01.2016 klo 14:47 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Onnetar82 kirjoittanut 01.01.2016 klo 14:47

Miten muilla vaihtelee mielialat? Itselläni salaman nopeasti. Joskus voi olla monta hyvää päivää,sit yhtäkiä mieli mustenee. Ikinä ei tiedä aamusta millainen päivä on tulossa.

Miten usein tulee huonoja/hyviä jaksoja?

Käyttäjä Tuubihuivi kirjoittanut 01.01.2016 klo 22:31

Mulla samoin että saattaa mennä useampi päivä ihan hyvin, sitten tulee joku pikku asia josta taas mieli mustuu ja lähtee pahanolon kierre liikkeelle ja kaikki tuntuu menevän päin hel.....ä.
Taas kuitenkin aika nopeasti voi muuttua takaisinkin, aika räjähdysherkkää on 😞 Kärsin itse tästä mielialojen vaihtelusta eikä se helppoa ole miehellenikään.

Käyttäjä Onnetar82 kirjoittanut 02.01.2016 klo 19:13

Voi mies parkaani, kun joutuu kestämään tälläista "kipinä" herkkää avopuolisoa.

Ihan kuin minussa olisi kaksi eri ihmistä, jotka taistelevat keskenään. Hyvä ja huonomieli taistelee keskenään ja saa aikaan ihan ihmeellisiä epätodellisia ajatuksia. Järkeni taas nauraa näille, miten voin edes ajatella niin ihmeellisesti!

Tämä on aika hämmentävää!

Käyttäjä salainen55 kirjoittanut 03.01.2016 klo 23:31

Sama täällä. Suutun herkästi, hermostun, pelkään. Ennakoin liikaa tulevaa.
Ihmettelen edelleen miten mieheni jaksaa olla minun kans, kun olen aika ilkeä välillä myös hänelle. Mutta hän sanoo että se on minun luonne. Onneksi älyän pyytää anteeksi jos olen liian kova sanoissani.
Nytkin kun en saa unta mieli hyrrää vaikka missä kummallisissa peloissa. vaikka taistelen niitä vastaan. Tulin kirjoittamaan kun uni ei tule. Onneksi en enää valvo koko yötä, eikä tarvi syödä nukahtamislääkkeitä. Joskus otan melatoniin mutten nyt voi kun olen lääkekuurilla. Voihan se olla että tuo lääkekuurikin aiheuttaa nukahtamisvaikeuden.
Olen ent. alkoholisti ja taidan olla myös aistiherkkä, kun aistin kaiken liian voimakkaana, hajut ja äänet ja tunteetkin.