Aikuisen elämää

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Annalyysi aloittanut aikaan 28.12.2015 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää

Taas jossakin ihmeellisessä elämän kääntöpisteessä. Ei olisi oikein śanoa että miksi aina näin. Vaikka taas se siltä tuntuukin. On kai elämään mahtunut joitakin onnen kantamoisiakin, Pitäisi kai muistella ja ajatella niitä eikä miettiä ikäviä asioita. Ei kai sen pitäis olla maailman loppu että on 50v, eihän sen tarvitse tarkoittaa että…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 28.12.2015 klo 15:12 kohteessa Aikuisen elämää

Hei ja tiedoksi kaikille: Tukinetissä on tammikuussa alkamassa suljettu teemaryhmä hiv-positiivisille. Ohessa lisää tietoa ryhmästä: — Vertaistukea hiv-positiivisille -ryhmä on Hiv-tukikeskuksen ylläpitämä keskustelufoorumi. Ryhmä alkaa 4.1.2016 ja on jatkuvasti täydentyvä. Ryhmän moderaattoreina toimivat Hiv-tukikeskuksen työntekijät Niina ja Anni. Ryhmän tavoite on tarjota vertaistukea hiv-positiivisille henkilöille ympäri Suomen. Ryhmässä voi keskustella…

Käyttäjä Minsku666 aloittanut aikaan 21.12.2015 klo 19:18 kohteessa Aikuisen elämää

Alotan tämän kevyesti….. että rassaako muitakin tämä siivous,ruoka koristelu lahja, pimputtelujuhla? Mun äiti teki aikoinaan kaikki, ja sitten se juhannuksena yritti tappaa ittensä… Jas moneen kertaan. Mun äiti on ollut vainaa jo ajat sitten, mutta kyllä se rassaa… ☹️

Elossa

2
Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 23.12.2015 klo 17:43 kohteessa Aikuisen elämää

Mun mielestä pitäisi välillä pysähtyä ja miettiä sitä, vaikka näin joulun alla, mitä on olla elossa. Maailmankaikkeuden lait voisivat olla aivan hyvin sellaiset, että ihmis elämä ei voisi käytännössä olla mahdollista. Jos pois suljetaan jumalat tai muut uskonnolliset hahmot, mieti kuinka onnekas olet, että pystyt puhumaan, hengittämään, tekemään erilaisia asioita…

Käyttäjä Everlast aloittanut aikaan 21.12.2015 klo 10:05 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu oudolta kirjoittaa ja murehtia jonnekkin palstalle, mutta ehkä tämä tuo hetken helpotuksen. Perhe-elämämme on yhtä helvettiä. Meillä on kaksi lasta 5- ja 2-vuotias. Kova meno päällä kokoajan, kuten arvata saattaa. Avopuolisoni huutaa heille kokopäivän naamapunaisena lähinnä tietokoneen tai TV:n luota. Itse puutuin tähän aikani, mutta se meni aina tappeluksi.…

Käyttäjä Elawrath aloittanut aikaan 19.12.2015 klo 21:12 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa, koska juuri nyt on sellainen olo, että haluan puhua asioista näin. Nimettömästi ja kauempana niistä ihmisistä, joihin tämä seuraava teksti oikeasti liittyy. Kävin säännöt ja ohjeet läpi, kuin myös sen verran katselemassa muita keskustelun avauksia, että minulla on yleinen käsitys siitä miten minun pitäisi toimia täällä.…

Käyttäjä Kikka4 aloittanut aikaan 03.12.2015 klo 11:14 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka, itsellä olut aina todella kova vaatimustaso itseä kohtaan. Oikeastaan olen aina ajatellut et muillakin ihmisillä on, mutta teini-iässä alkaneet masennus- ja ahdistukohtaukset (jatkuneet tähän päivään saakka -oon 25 v) ja terapiassa avautuneet asiat ovat paljastaneet että näin ei todellakaan ole. Oon muille rento, kuuntelen toisten asioita ja annan helposti…

Käyttäjä Kikka6 aloittanut aikaan 20.12.2015 klo 13:25 kohteessa Aikuisen elämää

Olen mennyt itseni kanssa ihan solmuun. Luulen että perimmäinen syy kaikkiin mt -ongelmiini (masennus, ahdistus, ajoittaiset pakkoajatukset ja kuolemantoiveet) lähtee liiallisesta ajattelusta ja pohdinnoistani. Olen lisäksi erittäin vaativa itseäni kohtaan ja muille todella kiltti ja miellyttäjä -tyyppi joten jokapäiväinen olemassaoloni on kyllä yhtä taistelua. Ajatteluni -valheellisesti- lähtee aina siitä oletuksesta…

Käyttäjä smile aloittanut aikaan 18.12.2015 klo 22:08 kohteessa Aikuisen elämää

moi olen s… en ole aikaisemmin käynyt täällä keskustelemassa koska en ole tiennyt että tällainen keskustelu palsta on. minusta olisi kiva löytää sellainen keskustelu kaveri joka olisi myös pyörätuolissa.

Käyttäjä Onnetar82 aloittanut aikaan 19.12.2015 klo 21:39 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä surullinen fiilis tulee? Olin tänään ahkera, siivosin kodin, hengailin lasten kanssa, illalla kävin elokuvissa. Kaikki oli hyvin! Saunassa olessani mieli musteni. En vaan jaksa tätä enää! Mitä pahaa olen tehnyt!? Miks en voi olla normaali!? Haluaisin haihtua savuna ilmaan!😭:

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: