Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Kunsa aloittanut aikaan 09.03.2016 klo 23:47 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Kirjauduin tänne juurikin äsken ja ajattelin kokeilla kirjoittaa tänne tuntemuksiani. Enkä tiedä kuuluuko tekstini tämän aiheen alle mutta olkoot. Minulla ei sinänsä ole yhtä tiettyä aihetta mikä painaa mieltä, vaan lähinnä oma itse, elämä ja menneisyys. Minua harmittaa se, että en ole ollut onnellinen moneen vuoteen. Muistelisin, että viimeksi…

Käyttäjä Zorbas1102 aloittanut aikaan 10.03.2016 klo 11:29 kohteessa Aikuisen elämää

Moi taas! Onko muilla ollut edessä luovuttaminen pakkoajatusten (paniikin, sos.fobian ja masennuksen myös) edessä ajan myötä. Niitä kyllä saa lääkkeillä ja terapialla+itsehoidolla helpotettua mutta ainakin itsellä stressitilanteissa ne nousee aina vaan uudestaan ja jos tilanne jatkuu pitkään seuraa lamaava masennus. Siis ihan inhimillisissä tilanteissa tavallisten tunteiden tilalle. Minustakaan ei näy…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 06.03.2016 klo 14:06 kohteessa Aikuisen elämää

On tässä tullut huomattua, kuinka huono vointiset ja yhteiskunnan ulkopuolelle jääneet tarrautuvat esim. kristinuskoon. Tämä on tietenkin yleistys, mutta sanotaanko että suuri osa. Olen itsekin sen ihan konkreettisesti kokenut. Kun minulla oli erittäin vaikea ajan jakso syksyllä, niin aloin tutkimaan Raamattua. Se on jännä, jos tavallaan katsoo omaakin elämää ulkoapäin,…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 22.02.2016 klo 18:53 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksa tätä enää, kun ei missään saa puhua kunnolla kasvotusten, vaan aina jonkun helvetin kännykän kautta tai Facebookissa. Ihmiset erkanevat toisistansa päivä päivältä… Sinänsä ironista, että vailitan siitä juuri täällä netissä, mutta ei kai sitä enää nykyään muuallakaan voi. Tavallinen sosiaalinen kanssa-käyminen on katoavaa kansanperinnettä ja teknologian aika vie…

Käyttäjä kas- aloittanut aikaan 03.03.2016 klo 12:44 kohteessa Aikuisen elämää

Alkoholisti ja väkivaltainen isä, seksuaalista häirintää, narsistisen ihmisen kynsissä, henkinen- ja fyysinenväkivalta, nöyryytys, ärsyttävä lehmä ja natsi. Elämäni. Jos sitä siksi voi kutsua. Tuntuu että oon tullu tieni päähän. Oon yrittäjä mutten jaksa nousta sängystä. Mies moittii minkä kerkeää, itse hän ei sitä tajua. Äsken kävi tuossa pyörähtämässä ja kysyi…

Käyttäjä lxma aloittanut aikaan 03.03.2016 klo 20:39 kohteessa Aikuisen elämää

Äh, ongelmani lienee aika pitkä. Kaipaisin siis kotihoito-ohjeita näin alkuun vääristyneeseen ruokasuhteeseen. Lapsesta saakka olen syönyt aika kehnosti. Perheessäni lapsena kunnon ruokaa ei juuri laitettu, oli jotain valmista kaupasta ostettua ja enemmän välipalatyyppistä kuten lihapiirakoita tms. Olin lapsena ja teininä aika hoikka, mutta kun kasvoin aikuiseksi, aloin lihota. En syönyt…

Käyttäjä Baileys aloittanut aikaan 26.04.2015 klo 07:57 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka, oon tänne ennenkin kirjotellut, mutta vähän eri asiasta. Pakko saada purkaa tänne taas omia ajatuksia ja kaikkea muuta. Oon tosi huono tänne sivulle kirjottamaan, koska joskus vaan ei jaksa tai huvita vaikka haluaisin kun on niin paljon asioita mitä haluan kirjottaa ettei ne vaan ole mun päässä ajatuksina. Ensinnäkin…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 05.03.2016 klo 23:53 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen aivan rakastunut taas poikaystävääni. Olimme noin kuukauden erossa ja yritin löytää toisen miehen siinä onnistumatta. Tapasin mukavia miehiä mutta sain aina pakit. Nyt näen selvemmin kuin pitkään aikaan kuinka olenkaan kaivannut poikaystävääni. Hänen kanssaan kaikki on helppoa, eikä tarvi enää leikkiä vaikeastitavoiteltavaa yms. Tunteet välillämme ovat siis kunnossa.…

Käyttäjä Auringonlasku aloittanut aikaan 04.03.2016 klo 09:26 kohteessa Aikuisen elämää

Moi kaikille, tulin tänään tänne uutena käyttäjänä ja ajattelin miettiä ajatuksia ” ääneen ”. Otsikko ” aikuisen elämää ” alle, mahtuu aika paljon asiaa. . . Tänään mietin avioliittoa, sen haasteita. Kun kaikki on periaatteessa hyvin, mutta jotain puuttuu. Onko kenelläkään tuttu tunne, että ei saa sitä täydellistä tunnekontaktia toiseen?…

Käyttäjä Kolhiintunut aloittanut aikaan 09.01.2016 klo 22:04 kohteessa Aikuisen elämää

Minulle on pitkin elämänpolkuani suositeltu terapiaa. Aina on esteenä ollut sen kalleus (joskin perimmäinen totuus lienee ollut, etten ole ollut siihen valmis). Vastikään käymäni kuntoutusselvityksen pohjalta minulle jälleen kerran suositellaan terapiaa. Vaikka taloudellinen tilanteeni on tällä hetkellä surkein mahdollinen, olen ensi kertaa vakavasti harkinnut terapian mahdollisuutta. Mutta miten ihmeessä minä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: