Aikuisen elämää
Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.
Sopii Aikuiset, Seniorit
Aikuisen elämää
Aikuisen elämää aiheet
Kaikki aihealueet
Eli tilanne on semmonen, että välillä menee hyvin jopa kuukauden verran, mutta sitten tuleekin laskukaus, jollon haluais tehä itellensä jotain,vahingoittaa keinolla millä hyvänsä. Sitten alan näkemään harhoja ja kuvittelemaan kaikenlaista. Ei vaan jaksa tätä jatkuvaa vuoristorataa, polilla ei oteta tosissaan ja tuntuu, et ketään ei kiinnosta edes..
Ajattelin katsoa olisiko mitään apua kirjoittaa tänne. Jos ei muuten niin saanpa ainakin purettua ajatuksiani johonkin. Elämä menee vaihteeksi taas kahtasataa päin seinää. Perjantaina ilmoitin pomolle, että olen aivan loppu ja minun on pakko pitää vapaata levätäkseni. Työt jäivät kesken ja muut joutuvat hoitamaan ne loppuun. Keräilen taas mukavasti irtopisteitä……
Moikka! Mulla on ahdistuneisuushäiriö ja pakko-oireinen häiriö joka saattaa pahentaa kaikkia ajatuksia tms. Mutta asiaan. Olin viikonloppuna baarissa minun mieheni kanssa. Kaikki meni aluksi tosi hyvin, mutta sitten kun oltiin lähdössä baarista pois kaksi miestä (tummaihoista jos sillä nyt mitään väliä on) tönäisi minua. Mieheni ei tästä tykännyt yhtään ja…
Hei Ennen luulin, että hoitohenkilökunta ja mtt. lääkärit ovat erehtymättömiä. Nyt minun mielessäni on alkanut kummitella mahdollisuus siitä, ettei näin olekaan. Mielessäni piilee epäilys, että lääkärit tyyliin heittävät tikkaa ihmisten diagnooseista ja samalla elämistä. Tiedän etteivät he ehkä aivan niin kevein perustein aseta ihmisille diagnooseja. Kuitenkin välillä mietin myös että…
Heippa! Olen korkeakouluopiskelija ja valmistun pian. Kävin kahden vuoden ajan koulupsykologilla ahdistuksesta, jonka vuoksi jätin usein menemättä kouluun. Tein opiskelujen ohella töitä ja työmäärä on saanut minut uupumaan. Olen neljän vuoden opiskelun aikana asunut noin 12 eri osoitteessa. Yhteensä neljällä paikkakunnalla ja kahdesti ulkomailla, 3 kk kerrallaan. Pisin aikani yhdessä…
Olen tässä miettinyt, että kaikilla on murheita elämässä. Toisilla enemmän toisilla vähemmän, mutta onko niistä jatkuva valittaminen kenellekkään hyödyllistä. Tarkoitan nyt sellaisia huolia mille ei nyt vaan yksinkertaisesti voi mitään. Tunnistan itsestäni sen, että aina kun kirjoitan tänne niin valitan. Onhan se terapeuttista kun saa kirjoittaa kaiken paskan pois päästä.…
Tänää taas päivä,joka alkaa samoin kuin muut edelliset kolmelta kuulta. Sairaslomalla koulusta-jonka aloitin äidin kuoltua 3v.sitten. aloitin sen yhtäkkiä, ja stoppikin tuli nopeaan.Oon niin tyhjä Nämä kolme vuotta, tyhjentynyt enemmän. Sillä olen nyt yksin. En voi tarpeeksi kuvata suhdettamme. Äii rakas. Mul on aviomies, joka juonut5vuotta ja muuta perhettä ei…
Pakko saada jonnekkin kirjoittaa että jos tämä jotenkin helpottaisi tai joku osaisi auttaa. Olen niin pettynyt ja tyytymätön elämääni ja itseenikin. Olen sairaslomalla, työtön. Masentunut ynm. En ole sen näköinen kuin haluaisin, ei ole varaa ostaa vaatteita, värjätä hiuksia ynm. Olen tyytymätön siihen että en ole saanut aikaiseksi käytyä ammattia…
Avopuoliso ilmoittu tänään että hänen mielestään tämän parisuhteen eteen ei ole enään mitään tehtävissä. Tietty kylmyys paistoi. Tunnistan tuon kylmyyden aiemmasta erosta. Pelottaa niin vietävästi. Tiedän entuudestaan mitä ero on. Mitä siitä seuraa. Tiedän oman käyttäytymismallini. Olen siis kerran aiemmin eronnut ja nyt sama näyttää olevan edessä. Mielessä viiltää vaan…
Onko Täällä nuoria tai nuoria aikuisia joiden isä tai äiti olis hullu? Sori kirjoitan aika suoraan miten asiat on… Mun äiti on nimittäin psyykkisesti sairas (hullu) ja se on ollu aika rankkaa lapsuudesta lähtien. Nuorena mua hävetti se asia tosi paljon mut olisin kyl kaivannut tietoa ja apua mut en…