Kännisekoilu ahdistaa

Kännisekoilu ahdistaa

Käyttäjä Baileys aloittanut aikaan 02.05.2016 klo 06:54 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Baileys kirjoittanut 02.05.2016 klo 06:54

Moikka!
Mulla on ahdistuneisuushäiriö ja pakko-oireinen häiriö joka saattaa pahentaa kaikkia ajatuksia tms.

Mutta asiaan. Olin viikonloppuna baarissa minun mieheni kanssa. Kaikki meni aluksi tosi hyvin, mutta sitten kun oltiin lähdössä baarista pois kaksi miestä (tummaihoista jos sillä nyt mitään väliä on) tönäisi minua.
Mieheni ei tästä tykännyt yhtään ja meni kysymään mikä ongelma on ja nämä miehet alkoi läpsimään miestäni naamasta.
Lähdettiin sitten siitä vaan pois ja mentiin ulos.
Sitten siinä ulkona oli ihan älyttömästi näiden kahden miehen kavereita (kukaan ei tainnut puhua suomea yhtään) ja he alottivat heti siinä jotain selittämään (meistä) ja itsekin saatoin sanoa rumasti muutaman sanan heille tai oikeestaan varmaan koko baarikansa kuuli sen koska paloi hermo. Sitten he yrittivät tulla päälle ja tönäisin paria heistä poispäin, tässä välissä on pakko sanoa että oon tosi lyhyt ja pienikokoinen eli voimaa ei kyllä älyttömästi löydy.
Siihen tuli sitten joku näiden kaveri joka oli suomalainen ja se meinasi käydä minun päälle ja häntäkin tönäsin kauemmas vaikka tämä mies ei kyllä tainnut siitä edes hievahtaa ja mun miehellä palo hermo ihan täysin myös ja otti jotain rinnuksista kiinni ja kävi jututtamassa (en vaan muista kuka niistä se oli koska en nähnyt juuri mitään kun porukkaa oli niin paljon).
Tämä episodi oli erittäin lyhyt ehkä 5min yhteensä ja sitten vaan lähdettiin siitä pois koska tilanne rauhottui kun hekin lähti vaan pois.

Ongelma tässä on se että mua ahdistaa kun tuli tänäistyä heitä koska en ole sellanen ihminen yhtään joka niin tekisi… Kokoajan tulee ajatuksia päähän että olisin esim. lyönyt heitä (mulla on tämmösiä pakkoajatuksia ollut ennenkin jos en ole esim. muistanut koko illan tapahtumia vaikka mitään häppeninkiä ei yleensä edes ole).
Seuraavana päivänäkin baarissa tuntui (sama paikka ja suht iso kuitenkin) että kaikki jotka tuijotti minua ajatteli että tämä on se ”hullu” nainen. ☹️
Kokoajan pelottaa että poliisit soittaa mulle että saan jonkun syytteen siitä tönimisestä tai siitä kun sanoin heille todella rumia asioita.
En tiedä miltä tämä kuulostaa teidän korvaan, mutta mulla on inhottava olo tästä koko jutusta.

Käyttäjä RuusuMaria kirjoittanut 02.05.2016 klo 13:11

Hei Baileys! Olisin itse voinut kirjoittaa tuon tekstin reilu viisi vuotta sitten. Itsekin käytin alkomahoolia aika lailla ja baareilin ahkerasti. Olin koko ajan myös hyvin ahdistunut, ja masentunut. Olen joutunut rauhoittamaan elämäni, jotta olen saanuut suunnan käännetyksi. En juo alkoholia juuri ollenkaan ja olen lopettanut sokerin syönnin. Sen myötä ahdistuskin on loppunut. Yritän myös nukkua säännölliset yöunet, sekin helpottaa oloa. Toivon että alat voida paremmin, etkä enää joutuisi tuollaisiin ikäviin välikohtauksiin mukaan, jotka vain pahentavat oloa. Kaikkea hyvää🌻🙂🌻

Käyttäjä Baileys kirjoittanut 02.05.2016 klo 20:51

Kiitos viestistä. Joo en todellakaan ole väkivaltainen ihminen tai muutenkaan ilkeä. Oon tosi herkkä kaikelle ja siksi tuo ahdistaa.
Kokoajan tulee mielikuvia tai ajatuksia että olisin tehnyt jotain aivan kauheaa vaikka oikeasti vaan tönäsin hyvin vähän koska mun päälle oltiin tulossa ja sanoin rumasti. ☹️
Silti ihan kamala olo.
Mulla on menkat alkamassa myös joten sekin saattaa vaikuttaa tähän koska kaikki hormoonit on ihan sekasin. Tekis mieli vaan itkeä.
Inhoon pakkoajatuksia niin paljon vaikka tietää että ne on ajatuksia, mutta silti ne on niin todellisia.