Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä madeleine aloittanut aikaan 13.05.2016 klo 16:53 kohteessa Aikuisen elämää

Tää kesän tulo on jo pidemmän aikaa tienny mulle vaikeuksia. Masentaa ja ahdistaa. Teen osapäiväistä työtä kolmena päivänä viikossa. Se on jotenkin pitänyt mut elämässä kiinni, mutta pelkään etten kohta jaksa käydä töissä sitä kolmeaakaan päivää. Ulkona paistaa aurinko, mutta mä vaan könötän täällä sisällä ja voin huonosti. Viime syksynä…

Käyttäjä Juureton aloittanut aikaan 12.11.2008 klo 14:18 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa vaan! Itse olen kokenut raiskauksen 16v (nyt kohta 20v), ja vertaistuki olisi erittäin tärkeää…. Keskustelin myös juuri live-ryhmässä aiheesta ja päätin avata tänne tällaisen keskustelun, jossa voisimme jakaa kokemuksiamma ja auttaa toisiamme jatkamaan eteenpäin! Kirjoittakaa ihmeessä kokemuksistanne, ette ole yksin! 🙂🌻

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 07.05.2016 klo 21:06 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa ! Haluaisin sanoa teille tukihenkilöille, modelle, ja erityisesti Teille kaikille ihmisille kiitokset, että tällainen paikka on olemassa ja mahdollisuus tukeen ja puhumiseen. Tämä paikka on mulle ”henkireikä” enkä pärjäisi ilman teitä ja tätä paikkaa. Oikein odotan että pääsen kirjoittamaan tänne. Ilman kaikkia ihania ihmisiä ja teidän tukeanne tämä maailma…

Käyttäjä MilkaBlue aloittanut aikaan 17.04.2016 klo 17:48 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Haluaisin kysyä, onko muilla kokemuksia lääkkeistä joita minulla on. Pelkään, että ne aiheuttavat tämän järkyttävän väsymyksen päivälläkin. Syön aamulla Cymbaltaa 60mg ja illalla Abilifyta 7,5mg ja Ketipinoria 300mg. Kun olanzapin vaihdettiin Ketipinoriin, pian alkoivat pakkomielteiset itsetuhoiset ajatukset jotka houkuttivat viiltelyyn tai lääkkeiden ottamiseen, pari kertaa halusin tosissani kuolla. Tätä…

Käyttäjä Baileys aloittanut aikaan 07.05.2016 klo 09:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Mulla on ahdistuneisuushäiriö ja OCD, lähinnä vaan pakkoajatuksia. En nyt pääse psykologille juttelemaan vähään aikaan mutta ahdistaa tämäniin pakko tänne kirjottaa. Mulla on nyt alkanut taas tulemaan pakkoajatuksia. Tiedostan että ne on ihan yliampuvia mutta silti ne ahdistaa. Oltiin juomassa miehen kanssa keskiviikkona ja hänellä tuli riitaa joidenkin kanssa…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 08.05.2016 klo 15:30 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisena te näette tulevaisuuden? Mä en nimittäin näe sitä😭 en näe mitään mahdollisuuksia ja toivoa tässä maapallolla. Haluan vaan pois😭😭

Käyttäjä aloittanut aikaan 05.05.2016 klo 07:34 kohteessa Aikuisen elämää

Koska en päässyt töideni takia hoitajalle, täytin ihan yksin lääkeannostelun eikä sitä kukaan tarkistanut. Olisi pitänyt laittaa yksi Primaspan ja yksi Tramal. Koska ne mun mielestä ovat aika samannäköisiä pillereitä, kun ei keskity, niin olenkin laittanut kaksi tramalia enkä lainkaan primaa. Onkin ollut aika sellainen pää pilvessä olo. Kaikki muut…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 06.05.2016 klo 19:19 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jotenkin sellaisessa tilassa, että hakeudun yksinäisyyteen ja se samalla kammottaa minua. Joskus tullut mieleen, että sitten kun olen kuollut niin ei ainakaan tarvitse kärsiä yksinäisyydestä… Tai mistä sitä tietää.. Pitäis kai olla iloinen, kun on kesä mutta mieli pistää vastaan. Kyllä tää tosiaan on masennusta pakko se on myöntää.…

Käyttäjä Hiisu aloittanut aikaan 27.04.2016 klo 23:12 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen juuri omilleni muuttanut, kohta opiskelut suorittanut, kihloissa oleva nainen. Asun siis yhdessä tulevan aviomieheni kanssa. Minulla on ihan pian ajokortti ajettu, ja sain juuri muutamaksi kuukaudeksi osa-aikaisen hyväpalkkaisen työn. Mieheni aloittaa opiskelut unelma-ammattiinsa syksyllä ja puhumme lapsistakin, että joskus tulevaisuudessa olisimme joidenkin äiti ja isä. Asiat ovat kuitenkin…

Käyttäjä 0274856391189 aloittanut aikaan 06.05.2016 klo 08:55 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelen itsemurhaa ja kuolemista joka päivä. Olen myös yrittänyt itsemurhaa, mutta jänistin. En selvästi halua kuolla oikeasti siis, vaikka tuntuu päinvastaiselle. Olen antanut mielenterveysongelmien muhia ainakin 10 vuotta koska en ole halunnut myöntää olevani hullu. Olen jo niin sekaisin, että on aika niellä viimeisetkin ylpeyden rippeet. Ongelma on vain siinä,…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: