Vihaan unelmiani

Vihaan unelmiani

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 31.05.2016 klo 13:27 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä terve88 kirjoittanut 31.05.2016 klo 13:27

Hei.Unelmat ovat jokaiselle tärkeitä, tai ainakin niin sanotaan.
Minullakin on unelmia, kuten kaikilla. Unelmani liittyvät kaikenlaiseen luovaan tekemiseen. En ole varma mitä unelmani lopulta ovat, tai voinko saavuttaa niitä. Luulen ettei se ole oleellista haaveiden kohdalla.
Ehkä suurin ja kunnianhimoisin unelmani olisi jonain päivänä tilanne, jossa voisin tehdä työkseni jotain mielenkiintoista ja luovaa. Niin että saisi toimeentulonsa jostain sellaisesta mitä on kiva tehdä.
Luulen että sellainen tilanne olisi mahdollista saavuttaa vain jos olisi poikkeuksellisen lahjakas ja omaisi paljon visioita monesta eri asiasta.
Minulla ei kumpaakaan edellämainituista ole, joten jos jonain päivänä edes työllistyn joudun luultavasti siivoamaan vessoja työkseni. Tulevaisuus näyttää aika synkältä.
Vihaan unelmiani, koska minulla ei ole edellytyksiä niitä saavuttaa.
Lopulta en edes ole varma siitä, kenen unelmia edellämainitut ovat. Ovatko haaveeni jotain ulkoapäin minun taakakseni asetettuja mielikuvia siitä, millaista on onnellinen elämä.

Käyttäjä Mailis kirjoittanut 31.05.2016 klo 19:19

Terve88,

Onhan unelmat tietynlaisia visioita tulevaisuudesta. Voihan sitä vessojen siivouksesta aloittaa, rehellistä työtä se on.

Mä aattelin tavoitella nyt haaveitani. Saa nähdä kuinka käy🙂 Täytyy koittaa elämässä eteenpäin.

Mukavaa kesää!