Kesän positiivisuus -arkku

Kesän positiivisuus -arkku

Käyttäjä Tikechu aloittanut aikaan 31.05.2016 klo 23:33 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tikechu kirjoittanut 31.05.2016 klo 23:33

Tähän haluaisin teidän kasaavan kaikkea mukavaa ja rentouttavaa kesässä. Jotain, jota olette ehkä ennen pelänneet ja nykyään nautitte siitä.

Positiivarit hophop! Kesä juttuja!

Omasta mielestä ihanaa kesässä on nurmikon tuoksu ja auringon lämmin ja hento kosketus iholla ☺️
Toinen ihana asia on jäätelö ja ystävät, joiden kanssa saa viettää ikimuistoisia hetkiä ☺️❤️

Käyttäjä Leijona55 kirjoittanut 04.06.2016 klo 21:54

HEI.

Olen nauttinut viimepäivien lämpimistä aamuista ja voinut istua ulkona ja saanut täyttää keuhkot raittiilla ilmalla.Sitten nosto takaisin sänkyyn odottamaan iltapäivän istumahetkeä….
🌻🙂🌻

Käyttäjä Ilonai kirjoittanut 05.06.2016 klo 07:51

Olen nyt aloittanut kesätyöt ja se on ihanan piristävää! Jotenkin tuo opiskelu on hirmu ahdistusta aiheuttavaa junnaamista. Nyt olen pari päivää ollut todella hyvällä päällä, vaikka työ on fyysisesti raskasta. On mukavaa kun on rajattu työaika ja loppupäiväksi voi unohtaa koko homman. Opiskelut taasen seuraavat ja ovat kokoajan mielessä päivästä toiseen... Onneksi opinnot jatkuu vasta syksyllä 🙂

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 05.06.2016 klo 12:06

Minusta kesän kukat ovat ihania. Sipulikukkien aika jo meni, mutta nyt kukkivat mm. syreenit. Lisää kukkia tulee kesän aikana. Toinen kiva juttu on, että muutamat museot, jotka ovat vain kesäaikaan auki, ovat nyt avanneet ovensa jälleen. Ja vesibussit kulkevat taas syksyyn asti. Kohta saa uutta perunaa, raparperia ja mansikoitakin.

Käyttäjä Liiza2 kirjoittanut 05.06.2016 klo 12:35

Positiivista, että kesä on alussa ja sitä on vielä paljon jäljellä. Koululaisilla lomaa ja itselläkin loma edessä. Olen kesäihmisiä, voin paremmin kesällä ja luonto tuoksuu ja mansikat maistuu🌻🙂🌻