mitäteen3

mitäteen3

Käyttäjä mitäteen2 aloittanut aikaan 10.05.2016 klo 23:20 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mitäteen2 kirjoittanut 10.05.2016 klo 23:20

Hei
Kirjoitan tänne pitkästä aikaa, koska nyt tuntuu niin vaikealta. Olen aikaisemmin kirjoittanut tästä asiasta oma tuki -sivuille, mutta voisin varmaan täälläkin kertoa tarinaani.
Kirjoitin joskus myös suomi24-sivuille tästä samasta asiasta.
Minulla on narsistinen sukulainen, joka levittelee minusta pahansuopaisia tarinoitaan, valheita, ilmeisesti kaikin keinoin ja vähän siellä ja täällä. Epäilen, että hän kirjoittaa myös netissä, esim. jossain suljetussa facebook-ryhmässä. Tästä taitaa tullakin pitkä tarina, mutta en tiedä miten sen lyhyemmin kertoisin.
Noin 14 vuotta sitten tämä sukulaiseni suuttui minulle ja hänen omien sanojensa mukaan kostoksi hän lavasti minut varkaaksi työpaikallani, sillä hän tunsi tuolla työpaikallani erään ihmisen. Tiedän, että tämä on totta, sillä yllätin tuon lompakkovarkaan itse teossa. Tarkoituksena oli, että minut olisi irtisanottu työstä varastamisen takia. Se ei kuitenkaan mennyt ihan niin kuin hän oli suunnitellut, sillä minähän näin omin silmin tämän varkaustapauksen. Minua ei siis irtisanottu työstä. Olin siellä määräaikaisena 2 vuotta niin kuin työsopimuksessa oli sovittu.
Siitä lähtien tämä narsistisukulaiseni on levittämällä levittänyt minusta näitä varastamistarinoitaan niin paljon kuin on ehtinyt ja hyvin on onnistunutkin….. Olen joutunut neljä kertaa muuttamaan näiden valheellisten tarinoiden vuoksi, sillä kun ihmiset saavat tietää tästä asiasta (ja tietenkin uskovat joka sanan olevan totta) niin sen jälkeen minua kohdellaan kuin jotain ihmishirviötä. Kaikki kiertävät minut kaukaa, kukaan ei puhu minulle sanaakaan, minut on täysin eristetty kaikista ihmisistä. Näin on käynyt joka paikassa,missä olen asunut ja olen sitten joutunut muuttamaan. Ihmiset käyttäytyvät niin vihamielisesti minua kohtaan, että saan pelätä koska saan puukosta selkääni.
Uskon, että narsistisukulaiseni levittää näitä netissä, sillä muuten ei ole mahdollista, että nämä valheet leviäisivät sillä vauhdilla, millä ne leviävät. Netissä on helppo jakaa ja nopeasti pahansuopaiset valheet leviävät tuhansille ihmisille, tai kymmenille tuhansille…
Minusta tuntuu, että minulla ei ole mitään paikkaa enää tässä maailmassa. Joka paikassa missä asun käy samalla tavalla. Olen miettinyt, että ehkä minun pitäisi ryhtyä asunnottomaksi, tai muuttaa johonkin autiotaloon, sillä niin pahalta tuntuu, kun kaikki ihmiset vain vihaisesti mulkoilevat minua tai kiertävät minut mahdollisimman kaukaa.
Kirjoitin suomi-24:ään koska halusin puolustautua, sillä olen 14 vuotta pitänyt suuni kiinni ja suurkuluttanut eri terapeutteja ja sielunhoitajia, mutta eihän siitä mitään apua ole ollut… Ainoa, mikä voisi auttaa, olisi tieto siitä, missä ja mitä narsisti minusta valehtelee, niin voisin korjata asian. Sitähän ei tietenkään kukaan minulle kerro.
Tätä olen kaikkein eniten ihmetellyt. Olen aina halunnut uskoa ihmisistä hyvää ja olen ajatellut, että eihän kukaan voi vain uskoa jotain valheita, sillä olen ajatellut, että kyllähän nyt jokainen ihminen haluaa kuulla myös toista osapuolta.
Eihän kukaan voi olla niin tyhmä, että yksipuolisesti uskoo vain jonkun mustamaalausta eikä koskaan halua edes kysyä toiselta osapuolelta onko asia totta. Nyt olen huomannut, että minähän se tyhmä olen ollut, kun olen tällaista kuvitellut. Ei totuus ketään kiinnosta. Olen uskonut ihmisten hyvyyteen ja oikeudenmukaisuuteen. Olen ollut todella tyhmä! Olen kauan sitten jo menettänyt kokonaan elämänhaluni. Jos minulla ei olisi koiraa en koskaan lähtisi kotoa minnekään.
En enää tiedä mitä minun pitäisi tehdä.

Käyttäjä mitäteen2 kirjoittanut 11.05.2016 klo 14:46

Jatkan vielä edelliseen kirjoitukseeni.
Tuo mitä kerroin siitä, mitä työpaikallani tapahtui on ainoa tapaus, jonka tiedän varmuudella. Epäilen, että narsisti hoveineen on laittanut syykseni ties mitä ja lavastanut samanlaisia tapauksia vaikka kuinka paljon. Häneltähän se käy, kun ei ole omaatuntoa. Juuri tästä syystä haluaisin tietää narsistin syytöksistä, että voisin korjata väärät käsitykset.
Uskon, että minusta on tehty syntipukki sillä narsisti on saanut niin suuret joukot taakseen itseään tukemaan, puolustamaan ja suojelemaan. Minä olen täysin yksin, kukaan ei minua puolusta eikä tue. Narsistilla on puolellaan "silmäätekeviä", tärkeitä, kuuluisia ihmisiä, "julkkiksia" ja minulla ei ole minkäänlaista tukea. Olen siis ihanteellinen syntipukki. Yksin ja avuton.
Ihmettelen, missä ne kaikki hyvät ihmiset ovat, joista eräs tuttuni aina puhuu. Hän sanoo, että kyllä maailmassa on vielä hyviäkin ihmisiä. Taitavat olla piilossa jossain?
Ainoa hyvä puoli on se, että minä itse tiedän, että en ole tehnyt mitään väärää enkä rikollista ja mikä tärkeintä, myös Jumala tietää saman asian, totuuden, vaikka narsisti saisi ihmiset uskomaan mitä tahansa. Pitäisikö sen riittää?

Käyttäjä mitäteen2 kirjoittanut 03.06.2016 klo 18:32

Epäilen, että tämä narsistisukulaiseni on luonut minulle jonkin facebook-profiilin ja kirjoittelee siellä minun nimissäni. Narsisti on todella älykäs ja häijy. Olen yrittänyt etsiä sellaista facebookista, mutta en löydä. Enhän edes tiedä millä nimellä se on. Kukaan ei tajua miten narsisti vedättää ihmisiä näillä kirjoituksillaan.
Kaikenlaisia hulluja sitä saa riesakseen.

Käyttäjä Eripura kirjoittanut 03.06.2016 klo 21:09

Moi,

En tiedä kuinka läheinen sukulainen on kyseessä, joudutko elämään hänen kanssaan päivittäin ? Itse tekisin ilmoituksen poliiisille kunnian loukkauksesta ja hakisin samalla lähestymiskieltoa.

Ei kenenkään tarvitse omaa elämäänsä pilata jonkun narsistin takia. Oikeasti tee asialle jotakin, eihän nyky tilanne voi jatkua. Luultavasti tilanne pahenee jollet puutu siihen kovalla kädelllä