Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Emmiella aloittanut aikaan 07.06.2016 klo 18:41 kohteessa Aikuisen elämää

Olisiko täällä ketään?

Käyttäjä haidi84 aloittanut aikaan 07.06.2016 klo 17:02 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään muulka zypadhera lääkitys ja minulla se puhkassu pahan valoallergian… Onko kohtalotovereita? Mikä auttais valoallergiaan? Lääkäri ei tajua lisää vaan lääkettä kun on ollu muutenki vaikeaa. En kestä näitä oireita. Suuta kirvelee… Pahimmillaan huulet turpoo auringossa. 😭

Käyttäjä Tikechu aloittanut aikaan 31.05.2016 klo 23:33 kohteessa Aikuisen elämää

Tähän haluaisin teidän kasaavan kaikkea mukavaa ja rentouttavaa kesässä. Jotain, jota olette ehkä ennen pelänneet ja nykyään nautitte siitä. Positiivarit hophop! Kesä juttuja! Omasta mielestä ihanaa kesässä on nurmikon tuoksu ja auringon lämmin ja hento kosketus iholla ☺️ Toinen ihana asia on jäätelö ja ystävät, joiden kanssa saa viettää ikimuistoisia…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 05.06.2016 klo 00:07 kohteessa Aikuisen elämää

Suurin vaara ainakin omalla kohdallani on, että alan uskomaan harha näkyihin, mitä mulla välillä on. Se vaara on ollut sairastumisen alusta lähtien. Kyllä tiedän että ne eivät ole totta, mutta harhaisessa tilassa ne tuntuvat tosi aidoilta. Olen joskus yrittänyt satuttaa itseäni, kun kuvittelin että pääsen siihen paratiisimaiseen paikkaan, joita harhat…

Käyttäjä mitäteen2 aloittanut aikaan 10.05.2016 klo 23:20 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Kirjoitan tänne pitkästä aikaa, koska nyt tuntuu niin vaikealta. Olen aikaisemmin kirjoittanut tästä asiasta oma tuki -sivuille, mutta voisin varmaan täälläkin kertoa tarinaani. Kirjoitin joskus myös suomi24-sivuille tästä samasta asiasta. Minulla on narsistinen sukulainen, joka levittelee minusta pahansuopaisia tarinoitaan, valheita, ilmeisesti kaikin keinoin ja vähän siellä ja täällä. Epäilen,…

Miksi?

2
Käyttäjä Yksin vm 1966 aloittanut aikaan 02.06.2016 klo 22:57 kohteessa Aikuisen elämää

Olen masentunut. tiedostan sen, mutta terapeuttini ei, hän sanoo että muilla menee huonommin ja tapaamisemme ovat loppuneet. Olen miettinyt ja yrittänyt elää. Olen lukenut paljon näitä kirjoituksia ja huomannut että suurin syy itsemurha ajatuksiin on yksinäisyys. Itsekin olen valmis luovutamaan. Olen yksin ja se siitä. Miten voi elää yksin? ilman…

Käyttäjä Tikechu aloittanut aikaan 26.05.2016 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää

Tarvitsen tukea ja neuvoja miten pääsen askel askeleelta lähemmäs normaalia elämää. En voi mennä kauppaan, töihin tai edes kävelylle ilman paniikkikohtausta. HELP!🙄

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 31.05.2016 klo 13:27 kohteessa Aikuisen elämää

Hei.Unelmat ovat jokaiselle tärkeitä, tai ainakin niin sanotaan. Minullakin on unelmia, kuten kaikilla. Unelmani liittyvät kaikenlaiseen luovaan tekemiseen. En ole varma mitä unelmani lopulta ovat, tai voinko saavuttaa niitä. Luulen ettei se ole oleellista haaveiden kohdalla. Ehkä suurin ja kunnianhimoisin unelmani olisi jonain päivänä tilanne, jossa voisin tehdä työkseni jotain…

Käyttäjä marsilla aloittanut aikaan 22.05.2016 klo 19:03 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen 40 vuotias nainen Porista. Lopetin alkohollin käytön tan vuoden tammikuun lopulla. Aluksi kaikki oli ihanaa ja mahtavaa ja jaksoin jopa liikkua enemmän ja olla sosiaalisempi. Sit tuli romahdus.. Ehkä otin liikkunnan aloittamisen liian vakavasti ja halusin nopeasti tuloksia. Mitään ei tapahtunut vaikka kuinka yritin ja yritin. Lopetin liikkunnan…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 26.05.2016 klo 20:29 kohteessa Aikuisen elämää

Tein tänään ammattikoulussa ensimmäisen vuoden näytön. Sain sen läpi ilman mukautusta. Sain arvosanaksi numeron 1. Asteikko oli 1-3. Tunnen alisuoriutuneeni. Päähäni on noussut osittain psykoottisia ajatuksia suoritukseeni ja omanarvontunteeseeni liittyen. Ensimmäinen ajatus liittyy omanarvontunteeseeni. Olenko todella toiminut koulussa niin huonosti ja epäitsenäisesti, että ansaitsen numeroksi huonoimman numeron. Olen uskonut itseeni…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: