haluan vaan pois täältä….

haluan vaan pois täältä....

Käyttäjä lauda aloittanut aikaan 27.06.2016 klo 10:45 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä lauda kirjoittanut 27.06.2016 klo 10:45

Olen niin väsynyt tähän elämään. Olen lähes 10 vuotta ollu mielenterveyshoidossa mm. Masennuksen vuoksi.. eikä mikään tunnu enää auttavan. Ikää tällä hetkellä 30 vuotta enkä koskaan ole ollut yhdessäkään työssä. Tuntuu et oon nii epäonnistunut ihminen. Vanhempien ja veljen takii yritän jaksaa mutta mun tuntuu ettei sitäkää oikee enää jaksa….

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 27.06.2016 klo 16:11

Moi.

Itsellä myös välillä samanlaista. Terapia ja lääkkeet jonkin verran auttanut... Tosin olen nyt lääke-seurannassa, kun meni välillä rauhottavia yli maksimi annoksen. Välillä tullu ryypiskeltyäkin, että olo paranis...

Tuntuu itestäkin niin tyhjältä kun ei voi tehdä töitä ja olla hyödyksi. Välillä ajelen autolla ajan kuluksi pitkiäkin lenkkejä.

Oon ajatellu, että kyllä joku muu ratkasu täytyy keksiä kuin itsemurha...

Olen itsekin kärsinyt mielenterveys ongelmista jo 8 vuotta. Sain lääkäriltä silloin alkuun aika huonon ennusteen. Jotenkin tässä oon vaan sinnitelly välillä itsetuhoisesti välillä ihan kohtalaisen hyvinkin. Enpä usko, että tämä elämän laatu tästä hirveen korkeisiin svääreihin nouse.

Oikeestaan pitäis silloin olla tyytyväinen kun ei ole kovia kipuja. Itsemurha tuntuu vaan jotenkin vastuun välttämiseltä... Olen itsekin ollut ihan siinä rajalla...

Toivottavasti löydät vielä iloa elämääsi.🙂👍