TYÖTTÖMYYSTUURVA LOPPUU?

TYÖTTÖMYYSTUURVA LOPPUU?

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 29.06.2016 klo 17:06 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 29.06.2016 klo 17:06

Hei,

Luin tänään uutisista noin. Niiden päivien määrä väheenee, ja omavastuu kasvaa…

Mitä voin tehdä 😭
Mieluusti tekisin töitä, mutta niitä ei ole. Olen 20 vuotias mies, ja elämäni on nyt kuopattu ja viimeinenkin toivo elämästä viety. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin itsemurhaa..😭

Sydän haluaisi uskoa, mutta kaikki toivo mennyttä… Olin juuri saanut mielenterveyden hiukan paremmaksi, mutta se meni juuri takaisin merenpohjaan 😭

Mitä te tekisitte? Miten olette saaneet toivon takaisin ? ( te, ketä olette onnistuneet melkein mahdottomassa)

Kuka enää tällaisella nuorella miehellä mitään tekee tai haluaa… ei ainakaan naiset työtöntä nuortamiestä….

Palailen asiassa aikaisemmin luomaan ketjuuni loppuviikosta…
😭😭

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 29.06.2016 klo 20:52

aavameri kirjoitti 29.6.2016 17:6

Hei,

Luin tänään uutisista noin. Niiden päivien määrä väheenee, ja omavastuu kasvaa...

Mitä voin tehdä 😭
Mieluusti tekisin töitä, mutta niitä ei ole. Olen 20 vuotias mies, ja elämäni on nyt kuopattu ja viimeinenkin toivo elämästä viety. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin itsemurhaa..😭

Sydän haluaisi uskoa, mutta kaikki toivo mennyttä... Olin juuri saanut mielenterveyden hiukan paremmaksi, mutta se meni juuri takaisin merenpohjaan 😭

Mitä te tekisitte? Miten olette saaneet toivon takaisin ? ( te, ketä olette onnistuneet melkein mahdottomassa)

Kuka enää tällaisella nuorella miehellä mitään tekee tai haluaa... ei ainakaan naiset työtöntä nuortamiestä....

Palailen asiassa aikaisemmin luomaan ketjuuni loppuviikosta...
😭😭

Luin aivan saman uutisen, tosi törkeää kun töitä ei ole ja sitten: sinun pitää mennä töihin. Minne menee kun ei ole töitä... Se 9€ kulukorvauskin pieneneee ): siis 9€ pois miten he kehtaavat!

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 30.06.2016 klo 11:50

Minäkin olen hyvin stressaantunut tästä ☹️
Miten elämisen voi sitten kustantaa? ☹️ Kun toimeentulotukea ei aina välttis tuu.. ☹️

masentaa 😭

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 30.06.2016 klo 15:13

Niinpä!

Miksi minusta tuntuu että taas on pakolaiset asialla? Vaiko tälläkertaa Kreikka?

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 30.06.2016 klo 19:28

Se on tää suomen hallitus joka sen tekee!! 😠😭

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 30.06.2016 klo 23:01

Luin aivan saman uutisen, tosi törkeää kun töitä ei ole ja sitten: sinun pitää mennä töihin. Minne menee kun ei ole töitä... Se 9€ kulukorvauskin pieneneee ): siis 9€ pois miten he kehtaavat!

Poistuuko se kokonaan ?
😭 Onko se edes laillista vai salliiko EU tämänkin...😭 mitä voin enää tehdä? 😭😭 en taida tietää kauanko olen elossa enää😭😭