Loputon väsymys

Loputon väsymys

Käyttäjä Loulou2 aloittanut aikaan 30.06.2016 klo 22:49 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Loulou2 kirjoittanut 30.06.2016 klo 22:49

Olen tänne joskus vuosia sitten kirjoittanut, mutta unohdin vanhan käyttäjätunnuksen, joten otetaan uusiksi…

Minun piti kirjoittaa tänne pidemmästi, mutta en nyt jaksa kuitenkaan selittää kaikkia taustoja. Olen ollut 13 vuotta kuntoutustuella sosiaalisten pelkojen, vaikean paniikkihäiriön ja määrittämättömän persoonallisuushäiriön diagnooseilla. Välillä on mennyt paremmin, nyt taas harvinaisen huonosti. Olen jo pidempään ollut ihan käsittämättömän väsynyt. Paikkoja särkee, kädet puutuvat, enkä jaksa mitään. Minun piti tehdä vaikka mitä nyt kesällä, mutta kaikki on sekaisin. En pysty suoriutumaan edes niistä asioista, jotka olen luvannut hoitaa, ja kaikki tekemättömät työt ahdistavat. Pelkään, että minulla on joku vakava somaattinen sairaus, näiden kaikkien psyykkisten vaivojen lisäksi. En osaa enää tehdä muuta kuin murehtia ja itkeä, välillä nukkua, vaikka väsymys ei sillä poistukaan.

Psykologini on sairaslomalla, enkä haluaisi turvautua akuuttihoitajiin. Tuntuu, että kukaan ei käsitä eikä ymmärrä, kuinka väsynyt olen, ja ahdistunut. En tiedä, mitä tehdä…😑❓