Aikuisen elämää

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Ruusunen1992 aloittanut aikaan 16.06.2016 klo 10:48 kohteessa Aikuisen elämää

Jatkuva unesta heräily useita kertoja yöllä ja kipuilu josta jokapäiväinen aurallinen migreeni ovat ajaneet minut hetkessä sairauslomalle kuntouttavasta työtoiminnasta. Juuri kun masennukseni alkoi hellittämään. Uskon että kunhan aikanaan oikea apu löytyy, pääsen taas elämään. Koen elämäni tällä hetkellä vaikeimmaksi ikinä. Olen rukoillut että saisin rauhan sieluuni. Onpahan ainakin kirjava kesä!…

Käyttäjä Tukkis90 aloittanut aikaan 15.06.2016 klo 23:52 kohteessa Aikuisen elämää

Aikuisiän elämäni alkoi saada tietynlaisia piirteitä jo ollessani teini-iässä. Ikävä kyllä ne olivat sen hetkisessä elämässä niin huomaamattomia että en osannut tai halunnut puuttua niihin vakavissani. Lapsena malli koululainen, jolle kuitenkin jostai psyykkisistä ja ulkoisista syistä kehkeytyi huono itsetunto, osaksi perhesyistä ja vaikka naurettavalta voikin kuulostaa niin myöskin hintelän fysiikan…

Käyttäjä masentunut 3 aloittanut aikaan 30.05.2016 klo 19:26 kohteessa Aikuisen elämää

Talvella alkoi kauheat niskakivut eikä tuntunut mikään auttavan paitsi ehkä hetkeksi. Kohta alkoi masentaa kun ei koskaan ole hyvä olla. Nytniska on kyllä hiukan parempi. Mutta tämä masennus ei lähde pois. Kotona ei kiinnosta tehdä mitään kotitöitä yms. En saa kotona mitään aikaiseksi. Makoilen vaan sohvalla katsoen telkkaria tms. Tai…

Käyttäjä Haidieh aloittanut aikaan 11.06.2016 klo 20:24 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille. Löysin tämän sivuston juuri äsken ja ajattelin vähän purkaa tuntojani. Jos aloitetaan alusta: valmistuin vuosi sitten terveysalan ammattiin ja sain työpaikan melko nopeasti. Olin hirveän ylpeä saatuani työpaikan, ja vielä sellaisen, jossa hoidetaan ihmisiä, jaetaan lääkkeitä, eli otetaan itselle paljon vastuuta. Tunsin olevani tärkeä ja tekeväni läheiseni ylpeäksi…

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 12.06.2016 klo 22:05 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä olen juossu lekurista toiseen ja mistään ei tunntu saavan sitä apua että tämä tilanne tasottuisi… On ollus huimausta voimattomuutta väsymystä niskajäykkyyttä.. … Ajattelin että menopaussi alkamassa mutta ei kuulema sekään.. Hulluksi tässä tehdään.. No nyt sitten sain Voxra lääkettä 4 päivää syönyt …Onhan se niin että lääkeen teho alkaa…

Käyttäjä Tuuliajolla2 aloittanut aikaan 16.04.2016 klo 16:04 kohteessa Aikuisen elämää

Paha mieli taas. Aina tulee riitaa sen kanssa milloin mistäkin. Lapsia tapaa kyllä mutta mä oon sille pelkkä punainen vaate, joka saa sen aina pahalle tuulelle. Ei auta mua missään asioissa, halveksuu ja mitätöi mut aina tavalla tai toisella. En haluaisi olla missään tekemisissä sen kanssa ja siihen pyrinkin. Sen…

Käyttäjä Baileys aloittanut aikaan 07.06.2016 klo 01:28 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka! Mulla on nyt tullut uudestaan esiin tälläinen että murehdin asioista liikaa etukäteen. Meille on miehen kanssa tulossa koiranpentu viikon päästä. Ei siinä siis mitään että uusi perheenjäsen on tulossa, mutta pelkään ihan hirveesti että koko homma kusee jotenkin. Pelkään että meille tulee joku kamala tappelu jostain ja reissu lykkäntyy…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 09.06.2016 klo 21:28 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Minulla on sellainen tilanne, että eroan AMK:sta. Ala ei tunnu omalta, ja en halua enää lykätä aloitusta, sillä jo nyt tunne on erilainen. Oli alusta alkaen epävarma… Mutta voiko minulle tulla karenssi tästä? Olen alle 25, mutta minulla on ammatillinen tutkinto. Ahdistaa tämä asia suuresti….😭 Osaisiko joku auttaa minua?…

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 19.05.2016 klo 20:06 kohteessa Aikuisen elämää

Helsingin sanomissa oli tänään juttu ystävien merkityksestä masentuneen ihmisen auttamisessa (Ystävän tuki pelasti masentuneen Kaisan … HS 19.5.16). Ahdistaa, kun siinä taas puhutaan itsemurhalla uhkailusta ikääänkuin siitä puhuminen aina olisi uhkailua. Eihän näin ole. Eikö ole parempi, että epätoivoinen puhuu epätoivostaan kuin että hän tekee itsemurhan puhumatta mitään, kun pelkää,…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 09.06.2016 klo 15:34 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu välillä, että täällä paikkakunnallani jätetään sairaat oman onnensa nojaan. Minäkin olen useaan otteeseen yrittänyt hakea apua ja sanonut hoitohenkilökunnalle, että elämäni on aika ajoin täyttä helvettiä. Kuinka pahasti asiat sitten pitää olla, että otetaan tosissaan? Pitääkö oikein värittää juttuja ja yli korostaa sitä pahaa oloa, että jotain tapahtuu? Oon…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: