Tunnistaako hullun ulkoapäin?

Tunnistaako hullun ulkoapäin?

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 03.07.2016 klo 01:14 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä terve88 kirjoittanut 03.07.2016 klo 01:14

Hei
Olen mielenterveyskuntoutuja. Mietin joskus sitä, tunnistaako ihmiset jo kaukaa,että jotain on vialla päässä?
Kun olen juonut kahvia ja minulla on pieni hypomania, olen kauhean utelias ja sosiaalinen. Olen kauhean verkostoituva ja tutustun ihmisiin helposti.
Välillä olen ehkä liiankin tuttavallinen vieraita ihmisiä kohtaan.
Liikun paljon yksin esim. baareissa tai tapahtumissa.
Välillä täytyy myöntää, että olen käytökseltäni vähän kylähullu.
Olen usein autolla liikenteessä, joten en edes juo alkoholia, kahvi riittää pään sekoittamiseen.
Ulkomuotoni on lisäksi usein vähän ”pyykkipäivämainen”. En jaksa meikata tai laittautua usein.
Ei minua oikeastaan muuten kiinnosta, mitä muut ajattelevat, juolahti vain mieleen tänään. On ikävää, että toisen sanan painoa nakerretaan maneerien ja ulkomuodon perusteella.

Käyttäjä Aaron3 kirjoittanut 03.07.2016 klo 12:34

Joistakin huomaa joistakin ei.Itse olen normaali painoinen ja pukeudun ja näytän siistiltä.Eli musta ei huomaa mitään..Ei sillä että se mulle ois tärkeää että mitä muut ajattelee.Viihdyn vaan itseni kanssa paremmin näin🙂 Ja mulle on erittäin tärkeä vaikka sairastankin osittain toipunutta skitsofreniaa niin olen täysin kontorollissa itseni kanssa enkä koskaan käyttäydy poikkeavasti..Koska muuten olis luovuttanut olo.Ja näissä sairauksissa ei saa koskaan luovuttaa tai on peli pelattu.