Aikuisen elämää

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Aj5 aloittanut aikaan 27.07.2016 klo 23:46 kohteessa Aikuisen elämää

Kaipaisin vertaistukea tai apua miten saada omia ajatuksia pois maailmalla tapahtuvista kauheuksista. Lähinnä päässä pyörii uutiset lapsiin kohdistuvista kamaluuksista. Ensin ajatukset vyöryi päälle lähinnä iltaisin aiheuttaen ahdistuneisuutta ja unettomuutta, mutta nyt lähes tulkoon jokainen arkipäiväinenkin asia voi muistuttaa jostain kauheudesta jota on jollekin lapselle tehty. Välillä olen yrittänyt välttää kaikkea…

Käyttäjä Ceplion aloittanut aikaan 15.07.2016 klo 18:51 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa, mun on pakko päästä jakamaan omat ajatukset jonnekki. Olen 24 vuotias mies ja tällä hetkelläulkoisesti kaikki on hyvin. Mutta sisällä ei mikään, entistä tiheämmin tietoisuuteen puskee itsetuhoajatukset, sillä näen sen ainoana vaihtoehtona. Oon koko ikäni ollu se syrjäänvetäytyvä tyyppi, mulla on näennäisesti ollu aina muutama kaveri. Isoissa porukoissa oon…

Käyttäjä kios aloittanut aikaan 15.04.2016 klo 16:14 kohteessa Aikuisen elämää

Muutamia vuosia kestänyt pitkäaikaisen masennuksen hoitosuhteeni päättyi viime vuonna (siirryin yksityiseltä julkisen sektorin terveydenhuoltoon) syistä, joihin en itse voinut vaikuttaa. En olisi halunnut vaihtaa hoitotahoa, aikaisempi hoitosuhde oli mielestäni erinomainen. Motivaatio muutokseen oli täysin olematon. Vanha hoitotahokin tiedosti tämän, todeten että kannattaa vaan antautua hoidettavaksi. Sitä en tietenkään tehnyt. Ensimmäisestä…

Käyttäjä kesäheinä1 aloittanut aikaan 24.07.2016 klo 19:59 kohteessa Aikuisen elämää

Olen niin kyllästynyt tähän ahdistavaan oloon, jonka laukaisijaksi riittää parhaimmillaan watsapp-viestit, niin naurettavalta kuin se kuulostaakin! Erityisesti eräs ystäväni aiheutaa minulle hyvin usein ahdistusta…tai en tiedä voidaanko puhua ystävyydestä,ainakaan tasavertaisesta sellaisesta, koska minusta tuntuu, että tämä henkilö jättää tahallaan vastaamatta minulle. Meillä on kaksi watsapp-ryhmää joita käytämme, toisessa on kolmas…

Käyttäjä Levoton77 aloittanut aikaan 27.06.2016 klo 17:28 kohteessa Aikuisen elämää

Jaahas…. En olekkaan pitkään aikaan käynyt täällä, mutta nyt on kertakaikkiaan pakko. Olin kaksi vuootta kehitysvammaisten ohjaajana ja pidin siitä, mutta lähdin pois,kun en saanutkaan vakipaikkaa, vaan paikan vei minua puolet nuorempi neitonen, no mutta….asiaan: sain vakituisen työpaikan koulukodista ja työni alkaa tulevana keskiviikkona ja jännittää ihan hirveästi ☹️ Millaista…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 05.07.2016 klo 20:46 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksa tätä lääke-seurantaa. Tuntuu silloin kun ei ole Temestaa veressä, niin kaikki tökkii. On hirveitä kipuja ja en tule kenenkään kanssa toimeen. Paras annos päivässä on noin 6 tablettia vaikka lääkäri sanoi että 3 on maksimi. Mutta kun se ei tajua, että tässä on elämästä ja kuolemasta kyse. Mun…

Käyttäjä Verikylvö aloittanut aikaan 23.07.2016 klo 07:50 kohteessa Aikuisen elämää

Äitini kuolemasta on kulunut nyt neljä päivää. Olo on paikoitellen ollut hirveä ja surutyö todella raskas taakka. Vasta tänä aamuna tajusin että olen joutunut luopumaan äidistäni jo useiden vuosien ajan niin kuin isänikin. Äitini oli melkein koko ikäni kärsinyt alkoholismista, masennuksesta ja diabeteksesta. Sain häneltä usein turpaani yrittäessäni pelastaa hänet…

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 20.07.2016 klo 21:42 kohteessa Aikuisen elämää

Otsikossa se tulikin, mulla on ongelmana se, että saan impulssiivisia ajatuksia hetkenä minä hyvänsä. Sitten jälkeen päin tajuan vasta mitä oon tehny. Nii kysymys kuuluukin, et miten tämmöstä voisi hallita?

Käyttäjä Tasapaino haussa aloittanut aikaan 20.07.2016 klo 17:57 kohteessa Aikuisen elämää

Sain diagnoosin pari vuotta sitten. Vieläkin vaikea hyväksyä sitä, en epäile, etteikö se minulla olisi. Olen ollut poissa töistä 1,5 vuotta. Nyt menossa melko masentunut vaihe, olisiko sekamuotoistakin, koska pystyn toimimaan omassa arjessani kuitenkin. Ahdistusta ollut noin 3 viikkoa pahempana myös. Luotan siihen, että ahdistus helpottaa joskus. Nyt on vaikea…

Käyttäjä ropsu90 aloittanut aikaan 17.07.2016 klo 13:33 kohteessa Aikuisen elämää

Saan citaloparmista huonon olon soitin psykan polille ja sanoin että haluan lopettaa kyseisen lääkkeen ja ne sanoi siellä että ei et voi lopettaa sitä 😠 no syy oli se että mun mieliala ei muuten pysy tasaisena. paskanmarjat! kyllä pysyy! lopetin lääkkeen itse ja olo on ollut paljon parempi paria itkukohtausta…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: