Masennus ja muuta höpinää

Masennus ja muuta höpinää

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 15.06.2016 klo 20:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 15.06.2016 klo 20:12

Heippa hei kaikille

Mistä olette saaneet apua syvään masennukseen?

Minulla on ollut tänään huono päivä, jotenkin on tänään kaikki ahdistanut, se on näkynyt mm kamalana puristuksena rinnassa ja unettomuutena. Kaikki kaatuu päälle, epäusko tulevaisuuteen, raha – asiat, eipä ole auringostakaan ollut apua.

Mikä on teillä auttanut ahdistukseen, ja mistä olette saneet uskoa, että valoa olisi tunnelin päässä?

Ajattelin, että teen tästä eräänlaisen blogin itselleni, ja kirjoittelen tänne masennuksesta, työttömyydestä, tukevaisuudesta mukavista asioista. Kaikista mitä minun elämään kuuluu. Ja ihan yleisestikin. Tämä kun on minulle terapiaa.

Olette kaikki tervetulleita mukaan keskusteluun tai vaikka vain lukemaan ! Se on aina ihanaa, jos ehditte mukaan lukemaan mun juttujani

🙂
Palataan.

ps. mikä otsikko 🙂

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 11.07.2016 klo 23:29

Yritin painaa tuosta mistä ohjeistit, mutta ei toimi 😭...

Onkohan mun puhelimessa vikaa?

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 12.07.2016 klo 10:16

aavameri kirjoitti 11.7.2016 23:29

Yritin painaa tuosta mistä ohjeistit, mutta ei toimi 😭...

Onkohan mun puhelimessa vikaa?

Huomasin itsekin että ei toimi.

Käyttäjä kirjoittanut 12.07.2016 klo 10:43

Et ole tehnyt itsestäsi oma kanavalla ja sieltä alhaalta omien tietojen hallinta ja sieltä oma kuvaus, kirjoita siihen, tallenna tietosi ja sen jälkeen nimimerkkisi muuttuu punaiseksi ja kun sitä painaa voi sisäänkirjautunut lukea kuvauksesi sinuta.
Nyt nimimerkkisi ei ole punaisella.

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 12.07.2016 klo 12:17

Minulla ei ole nyt mitään erityistä mielessä. Pitkästyttää vain lähinnä. Halusin tulla kuitenkin toivottamaan jaksamista teille Aava & EV! Te olette vielä molemmat siellä "orjatöissä". Tsemppiä ja halauksia molemmille. Terveisiä myös sinulle maanvaiva!

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 24.07.2016 klo 13:39

Hei,

Ajattelin päivittää kuulumisia. Orjatöissä menee ihan ok, säät ollut ok ( ulkotyö) ja kohta se loppuu ja tyhjyys jatkuu taas.

Olen taas alkanut murehtimaan äitiäni. Hänellä on koko ajan maha todella kipeä 😭 on leikattu useuta kertoja ja elimiä ja niiden osia viety. Kaikkea tehty ja kuvattu mutta mitään ei löydy. Ensin leikkaus ja helpottaa - kohta taas jotain uutta. Koko ajan hirveät kivut hänellä😭

Pelkään hirveästi että kuolee siihen kipuun tai johonkin mistä johtuu ( tai tulee jotain niinkuin ennenkin tullut). Se olisi hirveää, asia ahdistaa rinnassa kovin ja kaikenlisäksi ei ole oikeaa työyä eikä kavereita. Entä jos kohta äitiäkään? Tämä on suurin pelkoni. Mikään ei auta ahdistukseen, vaikka teorissa mitään hänellä ei olekkaan. On vaan paha olla kun äidillä niin kipeänä kaikki....😭

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 01.08.2016 klo 19:35

Onko tämä työttömyys ikuista ?😭

On niin paha olla koska ei mitään, ei siis mitään menetettävääkään...😭

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 06.08.2016 klo 15:14

Tänään on taas kaikki ahdistanut kunnolla😭 kaikki paha olo kasaantuu eikä mene pois....

Mikä auttaisi?

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 14.08.2016 klo 18:40

Moi taas

Viikon verran oli olo ihan hyvä ja fiilis ok - pystyin jopa näkemään valon jossain kaukana polun päässä.
Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan, tänään "tipuin pilvistä" - taas ☹️

En tiedä mistä, mutta tänään menetin taas kaiken toivon ja uskon, kun luin että Suomen talous laskee taas eikä nouse lähivuosiin😭 ( suren tätä siksi, koska se vaikuttaa työllistymiseeni - tuohon kaukaiseen unelmaan )

Ennen uskoin että kaikki kääntyy vielä hyväksi - enää en tiedä mitä tehdä 😭

Mitä teille kuuluu?