Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 02.08.2016 klo 15:56 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Ajattelin tässä kirjoitella otsikon asiasta, ja haluaisin kirjotella siitä tähän ( satunnaisesti), koska asia huolettaa minua. Erityisesti sen vaikutukset Suomessa. Tekstini saattavat välillä olla pitkiä, joten kiitos jos etukäteen, jos ehdit lukea, ja jakaa omiakin ajatuksiasi 🙂 Niin kuin moni varmaan tietää, ilmastonmuutos ja sen saapuminen, ovat oikea ongelma,…

Käyttäjä Tasha aloittanut aikaan 30.07.2016 klo 17:52 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jo 40v nainen ja koko elämäni ajan olen sairastanut bulimiaa. Päivä toisensa jälkeen, viikko toisensa jälkeen ja vuosi toisensa jälkeen löydän itseni ahmimasta sekä oksentamasta jälleen kerran. Joka kerta lupaan itselleni, että tämä oli viimeinen kerta. Aina vain olen samalla paikalla lupaamissa itselleni katteettomia lupauksia. Olen kuullut sata kertaa…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 27.04.2016 klo 20:30 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen ollut aika huonovointinen viimeaikoina. Olen hakeutunut päivystykseenkin muutamia kertoja. En ole kuitenkaan enää pitkään aikaan päässyt ns. osastohoitoon. Vaikka olen ollut itsetuhoinen ja sekaisin. Kuullut ja nähnyt asioita. Joskus mietin, kuinka pää täytyy olla kainalossa että pääsisi sairaala hoitoon. Onko muilla tällaisia kokemuksia. Tulee mieleen, että meiltä sairailta…

Käyttäjä Linnunlaulu aloittanut aikaan 17.07.2016 klo 12:48 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille! Ei tunnu helpolta kirjoittaa tänne, vaikka muuten kirjoittamisesta pidänkin. Olen aina ollut todella huono puhumaan ongelmistani. Lisäksi tuntuu aina vaikealta tunnustaa itselleenkin, ettei (taas) mene kovin hyvin… Olen kyllä päättänyt varata huomenna itselleni lääkäriajan. Ei voi olla ihan normaalia, että jo pidempään on joka päivä itkuinen olo. Välillä…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 01.08.2016 klo 07:04 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Olen taas miettinyt taiteen olemusta ja merkitystä. Luin runon, jossa vähäteltiin ihmisten suorituksia tyyliin ”maalaat kukka-asetelman ja olet olevinasi taidemaalari”. Tulin vähän vihaiseksi ja hämmennyin. Kuka voi sanoa milloin joku on taiteilija jne. Tarvitaanko taiteiluun jokin koulutus? Sitten tulin ajatelleeksi, että jokaisen on aloitettava jostain. Se että näkee potentiaalia…

Käyttäjä pinkpiggy aloittanut aikaan 31.07.2016 klo 22:56 kohteessa Aikuisen elämää

Näin tänään sateenkaaren. Katselin sitä ja toivoin, että löytäisin edes yhden ihmisen maailmasta jolle kelpaisin sellaisena kuin olen. Ettei aina tarvitsisi ansaita toisten tykkäämistä miellyttämällä loputtomiin. Olen kyllästynyt olemaan kiltti. Kun minua ei tarvita eikä olemassaolostani ole enää hyötyä, en merkitse mitään. Minussa on paljon vikaa, huonoja puolia kuten äkkipikaisuus…

Käyttäjä neurootikko aloittanut aikaan 05.07.2016 klo 11:50 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 42v mies ja minulla on outo ongelma, olisi mielenkiintoista kuulla onko täällä jollain muulla samaa ja miten olette kenties päässeet siitä yli. Nimittäin hermot. Vaikka mitä tekisin, yksinkertaisia jokapäiväisiä asioita, olen tavattoman hermostunut. Menen kauppaan ja kun siellä ihmisten kanssa jonotan ja asioin, pulssi kohoaa. Kädet tärisevät jo siinä…

Käyttäjä ropsu90 aloittanut aikaan 31.07.2016 klo 01:44 kohteessa Aikuisen elämää

Eli kävin 75 vuotiaan mummoni luona avomieheni kanssa. Olimme siellä pari yötä ja huomasin mummon käytöksessä jtn outoo eli hän ei puhunut mulle mitään kun yritin kertoo kuulumisia. Ihan kun häntä ei olisi lainkaan kiinnostunt asioistani. Sitte jos menin käymään esim vessassa mummo rupesi tenttaa mun mieheltä että miten se…

Käyttäjä MustaLambi aloittanut aikaan 01.02.2014 klo 17:15 kohteessa Aikuisen elämää

Pakko päästä jonnekin avautumaan tästä. Tuntuu, että on jotenkin kiellettyä puhua muiden valittamisista ja ainaisesta negatiivisesta asenteesta. Itse sain muutama vuosi sitten vaikea asteisen masennuksen diagnoosin. Olen yrittänyt tässä kulkea eteenpäin ja saada asiat reilaan ja pitää sen asenteen, että loppuelämä ei tule olemaan samanlaista paskaa. Mutta! Mun pää hajoaa…

Käyttäjä Annikki88 aloittanut aikaan 17.07.2016 klo 17:30 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Itselläni on ollut käytössä jo pitkän aikaa bentsoja ahdistukseen. Xanor depot päivittäisenä ja tarvittaessa Medipam (Diapam). Se mistä halusin nyt kirjoittaa on se, kun aina silloin tällöin haluan ottaa niitä ”liikaa”. Siis haluan vain sellaisen olon kuin olisi ns. rauhoitettu eikä ahdista yhtään. Tiedän että olen niille jo varmasti…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: