peliriipuvuus ja taloudelliset ongelmat

peliriipuvuus ja taloudelliset ongelmat

Käyttäjä mila2 aloittanut aikaan 25.07.2016 klo 09:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mila2 kirjoittanut 25.07.2016 klo 09:46

Hei! Olen jo aikuinen nainen ja kärsin peliriippuvuudesta. Olen menettänyt kaiken omaisuuteni ja lopulta tuli ero pitkäaikaisesta avioliitosta. Olen hakenut apua ongelmaani monelta taholta. Käynyt Järvenpäässä hoidossa sekä Jyväskylän puolivuotisen pelikuntoutuskurssin saanut
3v psykoterapiaa, käynyt vertaisryhmissä mutta silti pelihimo vaivaa edelleen.
Nyt olen hakenut itselleni edunvalvojaa
raha-asioitteni hoitamiseksi.
Tämä on todella paha sairaus ja haluaisinkin kuulla kokemuksia teiltä muilta tämän sairauden taltuttamiseksi sekä vertaistukea joka varmasti auttaisi minua!

Käyttäjä Skitsahtanut91 kirjoittanut 26.08.2016 klo 20:50

Terve! Täällä toinen peliriippuvainen jolla velkaa nyt sellaset tyyliin +10000 euroa. Ei siinä auta kun koittaa olla pelaamatta ja keksiä jotain muuta tekemistä niin kyllä ne pelit unohtuu siitä. Nykyään en pelaa edes enää ilmaiskierroksia tai mitään ns. vapaapelejä (freeroll).

Salaisuus minulla pelien lopettamiseen oli viinan juonti. Vaihdoin riippuvuuden toiseen. En kyllä sano että tämä juominenkaan hyvästä olisi, terveyshän tässä varmaan lopulta menee mutta olen muutenkin masentunut ihminen ja haluaisin vain päästä jo ikuiselle levolle.

Esim. jokin harrastus mikä kiinnostaa voi olla tuo minkä voisit ottaa tilalle jos vain pystyt. Musiikki, liikunta, mitä vaan 🙂

Tsemppiä! 🙂🌻