Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä e-maarika aloittanut aikaan 11.10.2016 klo 06:24 kohteessa Aikuisen elämää

Kuulin uutisen joka alkoi ahdistamaan ja nyt tuntien kuluessa on alkanut pahempi olo. Sattuu ihan ne tunteet jotka puristaa sisällä Turvallinen oloni on järkkynyt ja tulevaisuudessa voi tulla pahempikin olo. En tiedä miten selviän. Kunpa olisi joku läheinen ihminen lähellä. Mutta ei ole. Minun luona ei kukaan koskaan käy.

Käyttäjä Morningsnow74 aloittanut aikaan 09.10.2016 klo 19:10 kohteessa Aikuisen elämää

Lueskelin noita kirjoituksia ja tuntuu monilla olevan samanlaista vaivaa. Että elämällä ei tunnu olevan mitään mieltä, ei mitään mielekkyyttä. Mulla on nyt vuoden työpesti ja sen hoitaminen tuntuu todella raskaalta ja luulin että työ olis tuonut mielekkyyttä mutta ei. Mulla suuri ongelma on yksinäisyys ja kumppanin kaipuu. Ja koen että…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 10.10.2016 klo 13:16 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä jaksanko enää kauaa. Olen joka päivä kuin nukkuneen rukous. Haluaisin vaan maata kaikki päivät. Noi lääkkeet varmaan väsyttää mut. En pysty niitä ilmankaan elään. Sitten niinä hetkinä, kun olen vähän virkeämpi niin itsetuhoiset ajatukset pyörii päässä. ☹️ Ei viittis aina valittaa, mutta totesin vaan faktat. Kai täältä sitten…

Käyttäjä KatjaEliza aloittanut aikaan 25.07.2016 klo 19:53 kohteessa Aikuisen elämää

Olen vain yksi elämään eksynyt aikuinen. Olen pitkään miettinyt tänne kirjoittamista. En kuitenkaan ole saanut kirjoitettua. Omat ”ongelmat” ovat niin pieniä. Muiden asiat menevät aina edelle. Omien asoiden vuoro on sitten joskus. Nyt olen vaan niin loppu, että kokeilen selvitellä ajatuksiani kirjoittamalla. Mulla todettiin menierentauti kesällä 20110. Sitten tuli ongelmia…

Käyttäjä palomuuri aloittanut aikaan 09.10.2016 klo 15:59 kohteessa Aikuisen elämää

Löytyykö muita joilla oma lapsi on tehny rikoksen ja istuu vankilassa? Miten olette pärjänneet? Itse olen vangin omainen ja elämä on todella rankkaa tällä hetkellä. Tuntuu kuin kukaan ei ymmärrä minun tuskaa, häpeää, surua, pelkoa, ahdistusta ja masennusta. Eteenpäin mennään päivä kerrallaan

Käyttäjä Smöggis aloittanut aikaan 08.10.2016 klo 14:45 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on kertomus minua jo pitkään vaivanneesta ongelmasta. Olen aina ollut tarkka rahoistani. Lapsena minulle ei maksettu mitään viikkorahoja ja suurimman osan leluistani minun piti ostaa omilla rahoillani. Säännöllistä rahaa sain yleensä vain mummoltani, joka antoi minulle joka syntymäpäivänäni 100mk tai n. 20€. Näin siis minulla oli aina muutamia satasia…

Käyttäjä Saniga aloittanut aikaan 08.10.2016 klo 14:20 kohteessa Aikuisen elämää

Omien traumojensa vanki …….näin koen ……..on turhauttavaa tajuta pikku hiljaa että on olemassa asioita jotka ovat jättäneet sinuun niin syvän jäljen. …….tulleet niin voimakkaasti osaksi identiteettiäsi että vuosienkaan terapia hoito jossa uskot itsekin antaneesi ja tehneesi kaikkesi ei vain pysty niihin asioihin vaikuttamaan tai auttamaan. On väsyttävää tajuta että todennäköisesti…

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 03.10.2016 klo 05:46 kohteessa Aikuisen elämää

Miten polilla määräytyy työntekijä? Olin hiljattain päiväosastolla hoidossa. Kaikki muut saivat jatkaa omahootajansa kanssa polilla. Minä en! Kuka sen määrää kuka työntekijäsi on?

Käyttäjä Pelästynyt aloittanut aikaan 01.10.2016 klo 17:32 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen uusi täällä, elämäni tuntuu tällä hetkellä aika lailla olevan sekaisin tai lähinnä nämä pakkoajatukset saavat elämän kulkemaan mutkaisia raiteita. Pakkoajatukseni ovat seksuaalisia ja ne pelottavat minua kovasti. Pelkään tehneeni jotain seksuaalista tietämättäni ja tajuamattani toisille ihmisille. Eniten pelkään nykyään kohdata naisia tai lapsia. En edes osaa määritellä mitä…

Käyttäjä anonyymi aloittanut aikaan 04.10.2016 klo 23:16 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä teidän mielestä on yksinäisyys? Voiko olla yksinäinen vaikka sinulla olisi muutama välittävä ihminen elämässäsi?

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: