Koukussa musiikkiin.

Koukussa musiikkiin.

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 08.10.2016 klo 10:38 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 08.10.2016 klo 10:38

En nyt tiedä onko tämä mikään koukku, mutta minun täytyy melkein jatkuvasti kuunnella musiikkia. Itsekin kyllä soitan, mutta enemmän kuuntelen… Välillä en pääse lähtemään kämpästä mihinkään kun pitää vaan kuunnella ja kuunnella. En kestä jos on ihan hiljaista.

Onko kellään tällaista? Se johtuu tietenkin tottumuksesta. Mulle vaan tulee niin hyvä olo musiikista, mutta ei sitä nyt koko ajan tarvisi kuunnela. 🙂

Tavallaan musiikki on tällä hetkellä mun paras kaveri, koska mun paras ihmis-kaveri meni puolitoista vuotta sitten narun jatkoksi… En pääse siitäkään ajatuksesta irti. Kun tuntu että sillä meni ihan hyvin…☹️ Olen miettinyt sen tapahtuman jälkeen paljon itsemurhaa… Musiikki edes jotenkin auttaa rentoutumaan. Muuten olen sellainen tärisevä mitään aikaan saamaton ihminen, jolla on vuoden kestänyt jo rintakivut…. Alan olla niihinkin jo aivan kyllästynyt. Kun joka päivä kipua ja tuskaa. Ja nyt kun tulee nämä pimeät ajat, niin toivon ettei käy samalla lailla kuin kaverille. ☹️

Käyttäjä atardecer kirjoittanut 11.10.2016 klo 12:09

Minulle on ollut joskus tyypillistä pitää musiikkia päällä paljon, koska se täytti hiljaisuuden, johon omat ahdistavat ajatukset olisivat alkaneet hiiipiä. Eikö tavallaan mihin tahansa hyvää oloa tuottavaan voi jäädä koukkuun?

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 11.10.2016 klo 16:32

No näihän se on. Mutta musiikki nyt on aika vaaraton koukku.🙂 Onneksi. Hyvä sitä on välillä kuunnella kunhan ei tee sitäkään liikaa. Liika on aina liikaa.🙂

Käyttäjä rrride kirjoittanut 02.11.2016 klo 22:06

Musiikkia kannattaa ehdottomasti kuunnella aina silloin, kun sitä eniten tarvitsee! Helpottaa oloa huomattavasti ja välillä tuo mukanaan jopa sen tunteen että on tärkeä. On kyllä mahtavaa, että jokaiseen fiilikseen löytää biisin jossa on osuvat sanat ja melodia. Eikä sitä suinkaan voi kuunnella liikaa, ei missään nimessä. Kuuntelen itse jopa suihkussa käydessä, en vaan kestä hiljaisuutta. Jos olisi sauna, niin luultavasti sielläkin kuuntelis jotain rauhallista ja tunnelmallista. 🙂

Musiikki kantaa, on suuri voimavara ja helpotusta tuova asia. Jos en olisi saanut kuunnella sitä vaikeimpina aikoina, en luultavasti edes olisi elossa. Kyllä sitä voi vaan käydä niin pohjalla..

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 05.11.2016 klo 16:47

Musiikki on yksinäisyyden loppu, se on kuin ystävän tervehdys.
Radiosta sitä kuulee aina, monenlaista, ulkolaista ja kotimaista.😍