Aikuisen elämää

21 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Lenu aloittanut aikaan 20.12.2016 klo 10:06 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 30v äiti, opiskelen ja olen erityisherkkä sekä introvertti. Tajusin herkkyyteni muutama vuosi sitten, siihen saakka pitänyt itseäni omituisena ja muita huonompana kaikessa. Oon koittanut hyväksyä itseäni ja tämä oma diagnoosi on kyllä auttanut monessa asiassa.. Mulla oli kriisi pari vuotta sitten, kunnes vaihdoin ammattia ja nyt opiskelen uuteen joka…

Käyttäjä viikari2 aloittanut aikaan 16.12.2016 klo 18:34 kohteessa Aikuisen elämää

Minulle kerrottiin laajojen psykologisten tutkimusten päätteeksi, että stressinsietokykyni on laskenut pysyvästi liian suuren pitkäkestoisen stressin seurauksena ja että aivoihini on tullut tuon seurauksena joko pysyviä tai pitkäkestoisia muutoksia. Tietääkö joku, että paraneeko tämmöiset aivot pidemmän ajan kuluessa? Palautuuko stressinsietokyky koskaan?

Käyttäjä Jukkis80 aloittanut aikaan 31.12.2016 klo 11:12 kohteessa Aikuisen elämää

Jotenkin tuntuu, että heti kun elämässä asiat etenee toivotusti, kohta taas tullaan rytinällä alas. Olin siis mielestäni löytänyt luottamuksen arvoisen kumppanin. Olemme tunteneet toisemme muutaman vuoden ja viimeisen vuoden olimme hyvin läheisiä. Reilu kuukausi sitten vielä kävimme yhdessä asuntonäytöissä ja kaikki näytti tulevaisuudensuhteen hyvältä. Kuin salama kirkkaalta taivaalta hän heitti,…

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 21.03.2016 klo 03:40 kohteessa Aikuisen elämää

http://areena.yle.fi/1-2213261 Hyvä, vaikkakin vanhahtava elokuva huonon itsetunnon, kiusaamisen ja alistamisen vuoksi itsetuhoon ajautuvasta naisesta – elokuva, joka on kai ”mitättömän” aiheensa vuoksi lähes vaiettu kuoliaaksi. (Ung frue forsvunnet / Edith Carlmar, Norja 1953)

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 01.01.2017 klo 12:38 kohteessa Aikuisen elämää

Mietin vaan sitä, että onko elämässä sittenkään mitään suurempaa… Tavallaan kuolleetkin ihmiset ovat ihmisen mielessä eläviä, jos on rakastanut kyseistä henkilöä… Ja kyllähän rakkautta on monenlaista. Ei se välttämättä ole aina semmoista romanttista miehen ja naisen välistä. Esim. lemmikkiä voi rakastaa yms. Jokin siinä Raamatussakin on kohdillaan, kun Jeesus puhui…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 31.12.2016 klo 10:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen kohta 29-vuotias. Minulla on diagnosoitu skitsoaffektiivinen häiriö. Olen sitoutunut hoitooni ja mennyt kovasti eteenpäin, mutten silti tiedä olenko koskaan kykenevä kahdeksasta-neljään työpäiviin. Pelottaa että joudun työkyvyttömyyseläkkeelle kolmikymppisenä. Vointini vaihtelee tosi äkkinäisesti ja paineensietokykyni on aika olematon. Opiskelen erityisammattikoulussa. Mietin usein omaa sairauttani. Olen todella hemmoteltu kakara. En varmasti…

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 01.01.2017 klo 06:44 kohteessa Aikuisen elämää

Samanlaista epäilen sen kumminkin olevan, mitä nyt maailma menee aina vain hullumpaan suuntaan. Miten vuosi vaihtui? Itse olin jo nukkumassa ja heräsin siihen kun puoliltaöin paukkui kuin sodassa. Unenpöpperössä sitä muutaman minuutin katselin ja menin uudelleen nukkumaan. Eipä sillä niin väliä kun ei juo alkoholia ja ei oikein rohkeuskaan riitä…

Käyttäjä VivecaVee aloittanut aikaan 01.01.2017 klo 18:44 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Sain äskettäin kuulla nuoren tyttäreni seurustelusta huomattavasti itseään vanhempaan mieheen. Mies on pienellä paikkakunnallamme vielä kaiken lisäksi jonkinasteinen julkkis ja tunnettu persoona. Miehellä on tytärtäni vanhempia lapsia. Moni ei vielä tiedä tilanteesta ja pelottaa tyttären puolesta ihmisten reaktiot. Omakin suhtautuminen on vielä vähän haussa, en oikein tiedä, mitä ajatella.…

Käyttäjä Risuparta aloittanut aikaan 28.12.2016 klo 00:38 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen täällä uusi kirjoittaja ja ajattelin aloittaa vain lyhyesti ja kysäistä onko muilla jakaa vastaavanlaisia kokemuksia. Eli siis olen 23 vuotias ja minulla on erittäin vaikea menneisyys omien- ja sijais vanhempien osalta. En ala sen pitemmin puimaan niitä asioita tässä vaiheessa, muutin siis sijaisvanhemille noin 8 vuotiaana ja nyt…

Käyttäjä Kirzikka aloittanut aikaan 26.12.2016 klo 21:47 kohteessa Aikuisen elämää

Hitto mikä joulu… Kaikki meni hyvin eiliseen iltaan asti. Olimme jouluaatto äidin kanssa viettämässä joulua veljen perheen luona ja joulupäivänä he tulivat äidin luokse jatkaa joulun viettoa. Kaikki meni hyvin siihen asti kunnes äiti alkoi illalla myöhään juomaan ja siitähän riemu repesi. Äiti alkoi taas haukkumaan meitä kaikkia lapsia ja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: