Aikuisen elämää

20 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Peter- aloittanut aikaan 31.05.2013 klo 14:32 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla tuolla yks viesti missä kerron vähän tilanteestani. Raskasta päivästä päivään. Nyt on tullu tämä olo että tuntuu että ei tunne itseensä. Vois nukkua kokoajan, hirveesti väsyttää jatkuvasti. Vaikka kuinka koittaa käydä kävelyllä pyöräilemässä niin en kyllä saa sitä hyvän olon tunnetta. Sit pahin tämä käden jalkojen ihme tunne ,tosi…

Käyttäjä G'Kar aloittanut aikaan 31.01.2017 klo 11:30 kohteessa Aikuisen elämää

Äitini, joka käyttää pyörätuolia, eikä sen takia enää pärjää hissittömässä kerrostalossa, on ollut jo jonkin aikaa laitoshoidossa. Isäni on yksin. Kotihoito käy häntä kaksi kertaa päivässä katsomassa. Ongelma on se että isä soittaa minulle monta kertaa päivässä, milloin minkäkin huolen takia. Tuntuu, että hänen ahdistuksesta tarttuu minuunkin. Tosin minulla on…

Käyttäjä cantfindme aloittanut aikaan 25.01.2017 klo 12:58 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on erotarina Venlasta. Erosimme jo kohta 2 kk sitten, mutta nyt vasta pystyn kirjoittamaan. Kahden kuukauden ajan fyysinen pahoinvointi on estänyt ihan yksinkertaisesti esim. katsomaan näyttöä tai käyttämään koneen näppäimistöä. Olo on ajoittain vieläkin huono, syöminen ei suju, maha on sekaisin, palelen kuin horkassa. Tiedän, että mulla on kohtalontovereita…

Käyttäjä hellu65 aloittanut aikaan 01.02.2017 klo 06:35 kohteessa Aikuisen elämää

Huomenta kaikille! En tiedä enää mitä tehdä,olen niin loppu näiden asioiden kanssa.Olen siis työtön ja asiat tuntuu menevän ihan solmuun.Kesällä 2016 asunnossani oli kosteusongelmia ja remontti oli.Ja minulla on 17 vuotias tytär,nyt kylläkin jo 18 vuotta.Ja meillä on exäni kanssa yhteishuoltajuus.Kesällä 2016 tyttöni ei siis ollut joka toinen viikko mun…

Käyttäjä Miksienosaaelää aloittanut aikaan 26.01.2017 klo 01:48 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Tiedän, että täällä on keskusteltu asiasta, mutta en löydä yhtään ketjua koka ei olisi ikivanha. Itsellä on sellainen oudohko tilanne, että elämäni on vuosia ollut kuin ko häiriön oppikirjasta – mutta tänään psykiatri ilmoitti, että ’tällä näytöllä ei voida diagnoosia kaksisuuntaisesta tehdä’. Asia jäi tavallaan auki. Odottavat kai, että…

Käyttäjä mi2 aloittanut aikaan 22.08.2016 klo 12:39 kohteessa Aikuisen elämää

Eropäätös tehtynä ja vaikka itse olen se, joka eroa haluaa, silti tuntuu pahalta ja itkettää. Minkälaisia tuntemuksia muilla eronneilla on ollut? Talo pitäisi saattaa myyntikuntoon, pitäisi alkaa järjestelemään ”uutta elämää” mutta tuntuu niin kamalan vaikealta. Mitä jos sittenkin vielä jatkaisi? Odotanko elämältä liikaa? Olenko kiittämätön kun minulle ei riitä tälläinen…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 27.01.2017 klo 12:06 kohteessa Aikuisen elämää

Ihmiset ovat todella yksilöllisiä. Monesti se mikä toimii toiselle, ei toimikaan toiselle. Tästä syystä jokainen joutuu olemaan oman elämänsä koe-eläin kun mietitään lääkitystä. Itse olen sairastanut noin kymmenen vuotta. Olen syönyt venlafaxiinia jo sen verran. Minulla on lisäksi psykoosilääke. Olen toisaalta lääkemyönteinen ja hoitooni sitoutunut. Toisaalta minua pelottaa se, että…

Käyttäjä hellu65 aloittanut aikaan 24.01.2017 klo 06:53 kohteessa Aikuisen elämää

Ahdistaa niin hirveesti ja kynnys iso mennä lääkäriin.Työttömänä ollut jo pari kuukautta ja nyt tuntuu ettei jaksa enää mitään.Tyttäreni käy huutamassa kun ei ole mulla rahaa sen menoihin,se ei tajua asiaa millään.Nyt olen alkanut itkemään iltaisin,päänsärkyjä on ja kokoajan murehdin tulevaisuuttani millä maksan kaikki.Ja häpeän kovasti tätä tilannettani,tuntuu ettei kehtaa…

Käyttäjä Mood aloittanut aikaan 08.01.2017 klo 02:14 kohteessa Aikuisen elämää

Täällä yksi uusiutuvan masennuksen kanssa kamppaileva, löytyykö kohtalotovereita? Kiinnostaisi tietää, miten olette tämän kanssa pärjänneet? Onko joku jolla masennus uusii aika ajoin ja on sinut asian kanssa? Tai onko joku joka olisi tästä parantunut? Mitkä asiat ovat auttaneet? Miten selviätte työelämässä vai selviättekö? Mulla oli ensimmäinen masennus melkein kymmenen vuotta…

Käyttäjä Pikkumyyy aloittanut aikaan 23.01.2017 klo 20:20 kohteessa Aikuisen elämää

Oon ihan uusi täällä joten oon vähän ”pihalla” vielä miten tämä toimii mutta kokeillaan.. En tiedä kenelle puhua tai avautua, onko ylipäätään ketään enää joka jaksaa kuunnella ja tukea, onko kaikki kyllästynyt muhun ja mun negatiivisiin juttuihin. Masennus diagnosoitiin jo 10-vuotta sitten ja tuntuu että yli en oo pääsemässä, lääkkeet…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: